Matchfixing en verdachte financiële transacties in de Jupiler Pro League

Daarnaast blijft mij de vraag hoe hij concreet die bedragen uit zijn vennootschap in Cyprus terug tot bij hem kreeg?

Luc Anthonissen, de bankdirecteur van Genkse Belfius, had ook een zeer lange arm op het hoofdkantoor in Brussel. Die zat in bepaalde commissies en zijn kantoortje draaide goed dus er werd er veel toegedekt he.
Transacties van Cyprus naar België hoeft niet per se een vreemde transactie te zijn en al zeker niet als je het gedeeltelijk kan verklaren.

Toch wel ongelooflijk dat zelf voetbalbond een keeperstrainer in het zwart betaalde via zo'n constructies in het buitenland.

Luc Anthonissen, de bankdirecteur van Genkse Belfius, had ook een zeer lange arm op het hoofdkantoor in Brussel. Die zat in bepaalde commissies en zijn kantoortje draaide goed dus er werd er veel toegedekt he.
Transacties van Cyprus naar België hoeft niet per se een vreemde transactie te zijn en al zeker niet als je het gedeeltelijk kan verklaren.
Ja, maar heb het meer over hoe hij zijn Cypriotische vennootschap leeghaalde.

Facturen uitschrijven is 1 ding, maar om die gelden naar hem privé te krijgen en hoe hij dit in zijn Cypriotische boekhouding regelde

Dat er van die match tussen Eupen en Moeskroen niets bovenkomt is nog het strafste van al. Die wedstrijd was gewoon belachelijk.

Die match tussen Club en rsca die hij moest regelen voor een nieuw contract bij rsca waarop hij weer zijn commissie krijgt. In die match is er niks vreemd gebeurd, maar heeft toch veel weg van matchfixing.

Dat er van die match tussen Eupen en Moeskroen niets bovenkomt is nog het strafste van al. Die wedstrijd was gewoon belachelijk.
Hoe dan? De speurders hebben gewoon ‘geluk’ gehad dat Veljkovic onder tap stond toen hij ‘de keuken bestelde’. Anders had men daar ook geen enkel bewijs voor gehad.

Van Holsbeeck zou Hanni een grote loonsverhoging hebben gegeven als indirecte betaling aan Veljkovic om Delferriere te beïnvloeden in de match tussen Anderlecht en Club Brugge in de titelstrijd van 2017.
Benieuwd wat ze hier mee gaan doen

In before: dat is toch een normale vraag!
"“Vraag gewoon aan Sébastien om ons te beschermen tijdens die match. Er zal extreem veel druk zijn op de scheidsrechter. Zeg gewoon dat hij moet weerstaan aan die druk. Dit wordt de match van het jaar voor ons. Als we kampioen spelen, wordt er veel mogelijk.”"

Ongelooflijk eigenlijk, daar gaat sowieso al gigantisch veel geld rond, maar het is precies nooit genoeg. Het gaat hier dan nog maar over 1 makelaar he, wat met de rest?

Het zou mij niet verbazen dat Martinez hetzelfde doet als Leekens met bepaalde spelers te selecteren bij de Rode Duivels.

En dit is het verhaal van 1 makelaar... wat zouden al die ander te vertellen hebben? ;)

Volgens mij zal elke club wel zo een constructies hebben om transfers en lonen uit te betalen.
Van 4e provinciale tot prof clubs

En dit is het verhaal van 1 makelaar... wat zouden al die ander te vertellen hebben? ;)

Volgens mij zal elke club wel zo een constructies hebben om transfers en lonen uit te betalen.
Van 4e provinciale tot prof clubs
Denk ik ook , ge hoort natuurlijk maar ene kant , de meest sentationele , ge moet er een reportage kunnen overmaken hè .
Btw ik vond Herman altijd al ne louche Brusselse maffia baas ;)

Hoe dan? De speurders hebben gewoon ‘geluk’ gehad dat Veljkovic onder tap stond toen hij ‘de keuken bestelde’. Anders had men daar ook geen enkel bewijs voor gehad.
Hoe? Doorgaans door onderzoek te doen, maar die wedstrijd werd amper geviseerd.

Hilarisch wel dat de keuken van Waasland-Beveren echt een keuken blijkt te zijn :D
Ik wist dat de echtgenote van Huyck een zaak had in keukens in St-Niklaas maar het leek me effenaf te ver gezocht dat Veljkovic daar een keuken zou komen kopen :D
Soit, niet dat het hen vrijspreekt qua omkoping natuurlijk maar ik vond dat wel een geestig detail.

Het zal nooit gebeuren natuurlijk maar ik ben echt wel benieuwd naar de zwarte boekhouding van die andere makelaars. Want er zijn toch nog een aantal dikke vissen waar veel minder over gesproken wordt, of die toch op zijn minst veel minder ten laste worden gelegd.
En wat er op het internationaal toneel gebeurd is waarschijnlijk nog zotter... De constructies die topclubs en UEFA/FIFA bobo's hebben opgezet tarten alle verbeelding vrees ik.

Hoe dan ook, iedereen gaat blijven ontkennen.
Bewijzen dat je zwart geld ontvangen hebt lijkt me niet zo makkelijk.

De kans dat er veel koppen gaan rollen lijkt me heeeeel klein.

Benieuwd wat ze hier mee gaan doen

In before: dat is toch een normale vraag!
"“Vraag gewoon aan Sébastien om ons te beschermen tijdens die match. Er zal extreem veel druk zijn op de scheidsrechter. Zeg gewoon dat hij moet weerstaan aan die druk. Dit wordt de match van het jaar voor ons. Als we kampioen spelen, wordt er veel mogelijk.”"
Niets. Je weet niet eens of alles wat die pipo zegt de waarheid is. Je mag niet vergeten dat die dit doet om zelf aan een straf te ontsnappen. Veel zal wel waar zijn, maar een deel zal ook verzonnen zijn. Het is bijna onmogelijk dat het gerecht dit allemaal zwart op wit ook kan bewijzen.

Je zal zien : de ene procedurefout na de andere en niemand wordt gestraft. Ondertussen blijft ons voetbal rot. Of denk je dat deze zaken op de dag van vandaag nu niet meer gebeuren?

Heeft Veljkovic zelf zijn zwarte boekhouding aangegeven eigenlijk of hebben speurders die gevonden? Liegt die niet, als je zo'n constructies kan opzetten zal je miss toch ook weten wat je kan stilhouden en wat niet. Maar idd, alles komt toch neer op bewijzen.
En dit Is perceptie maar ik vond hem (gedragingen) in deze toch te veel overkomen als slachtoffer, dan nog eens naar zijn 7e huis gaan kijken dat hem afgenomen is, ocharme de sukkelaar.
Vraag is natuurlijk, is zijn stinkende put volledig geopend en wat met die andere?

Als men de makelaar iets beloofd ( commissie ) op beter contract voor Hanni, als de scheids er moet voor zorgen dat rsca niet verliest op Club dat is toch omkoping.

Niets. Je weet niet eens of alles wat die pipo zegt de waarheid is. Je mag niet vergeten dat die dit doet om zelf aan een straf te ontsnappen. Veel zal wel waar zijn, maar een deel zal ook verzonnen zijn. Het is bijna onmogelijk dat het gerecht dit allemaal zwart op wit ook kan bewijzen.

Je zal zien : de ene procedurefout na de andere en niemand wordt gestraft. Ondertussen blijft ons voetbal rot. Of denk je dat deze zaken op de dag van vandaag nu niet meer gebeuren?
Veljkovic weet ook dat als hij liegt en het parket dat achterhaalt, dat zijn deal door de mand valt. Veel baat heeft hij daar dus niet bij. Integendeel zelfs.

Als men de makelaar iets beloofd ( commissie ) op beter contract voor Hanni, als de scheids er moet voor zorgen dat rsca niet verliest op Club dat is toch omkoping.
Maar heb je dan de ref omgekocht ?
Proper is het allesinds zeker niet.
Al een geluk dat er die match niks vreemd is gebeurt en hij geen beslissende beslissing heeft moeten nemen

Terug
Bovenaan