Matchfixing en verdachte financiële transacties in de Jupiler Pro League

Bayat, HVH, Henrotay en Frenay om maar een paar voorbeelden te geven zijn gewoon door en door rot en bedorven door gulzigheid op het degoutante af. Die 4 mogen van mij part komende 50 jaar creperen in een cel, maar garantie dat geen enkel van die 4 langer dan 3 jaar effectief gaat zitten. En dan erna gewoon verder doen met hun rijke leventje.
Uit jouw context gaat het over de Herman vermoed ik? Of korten we op dit forum Hein Vanhaezebrouck sowieso niet af als HVH wat ik op andere platformen soms wel lees. Kwestie van de ene sloeber niet te verwarren met de andere.
 
Herman ja. Heintje is een stuk minder erg, al begrijp ik niet dat die nooit heeft willen breken met dat stuk crapuul van een makelaar...
 
Hoe Peter Vandenbempt vandaag weer in het olleke van Van Holsbeeck kruipt. Zou het toch beter gewoon bij zijn commentator job houden ipv zijn oude vriendjes her en der te gaan verdedigen.
 
Wie zit er nu 3 weken in de cel voor euro’s en dollars????? Dan moet je toch al erge zaken gedaan hebben neen? Dat ze hem niet willen laten gaan (om bewijzen te vernietigen)

Ik ben razend benieuwd naar de details!
 
Wie zit er nu 3 weken in de cel voor euro’s en dollars????? Dan moet je toch al erge zaken gedaan hebben neen? Dat ze hem niet willen laten gaan (om bewijzen te vernietigen)

Ik ben razend benieuwd naar de details!
Omdat die mens totaal niet te vertrouwen is
Vernietigen bewijsmateriaal, eventueel contact met andere beschuldigde, vluchtgevaar ? De rechtbank zal wel voldoende regels hebben hé

Als Anderlecht supporter vind ik dat ze hem daar nog een tijdje mogen laten zitten
 
Omdat die mens totaal niet te vertrouwen is
Vernietigen bewijsmateriaal, eventueel contact met andere beschuldigde, vluchtgevaar ? De rechtbank zal wel voldoende regels hebben hé

Als Anderlecht supporter vind ik dat ze hem daar nog een tijdje mogen laten zitten
Ze maakten zich naar verluidt inderdaad zorgen dat hij met anderen ging praten en al dan niet verhalen afstemmen en dergelijke.
 
Ze maakten zich naar verluidt inderdaad zorgen dat hij met anderen ging praten en al dan niet verhalen afstemmen en dergelijke.
In zijn geval zou ik me vooral zorgen maken om vluchtgevaar.
Tijdens transferperiodes zat die altijd in het buitenland, dat is een gewoonte voor die mens
 
Iets anders maar past misschien het best hier:

 

Hopelijk schorst de pro league de schuldbekenners.
En sowieso begrijp ik nooit hoe een voetbalclub aan zoveel zwart geld komt. Pak nu dat geval van Genk, een half miljoen zwart geld aan Maes. Dat is toch niet het klein geld en de briefjes van de drankstandjes. Er is zoveel digitaal in het stadion tegenwoordig. Ik begrijp zoiets niet.
 

Hopelijk schorst de pro league de schuldbekenners.
En sowieso begrijp ik nooit hoe een voetbalclub aan zoveel zwart geld komt. Pak nu dat geval van Genk, een half miljoen zwart geld aan Maes. Dat is toch niet het klein geld en de briefjes van de drankstandjes. Er is zoveel digitaal in het stadion tegenwoordig. Ik begrijp zoiets niet.
Elke keer die loges worden gehuurd zal men wel een stuk in het zwart kunnen leggen hebben. Of het gaat simpelweg om sommen die van de voorzitter/eigenaar/hun bedrijf met wél veel zwarte centen komen en die recht naar de desbetreffende trainers gaan.

Elke onderneming in de bouwsector heeft belachelijk veel zwart geld. Ik heb het over honderdduizenden die binnenkomen per jaar bij de grotere spelers. Dat verdeelt men onder de eigenaars en men weet niet wat doen met die centen want het is zo belachelijk veel. Ik ken zo een bedrijf waar twee vennoten elks per maand 20k in het zwart krijgen. Die moeten op skivakantie de retard uithangen om dat geld weg te krijgen en dan lukt het nog niet. Die kunnen een huis bouwen met de biljetten, laat staan de valuta.
 

Hopelijk schorst de pro league de schuldbekenners.
En sowieso begrijp ik nooit hoe een voetbalclub aan zoveel zwart geld komt. Pak nu dat geval van Genk, een half miljoen zwart geld aan Maes. Dat is toch niet het klein geld en de briefjes van de drankstandjes. Er is zoveel digitaal in het stadion tegenwoordig. Ik begrijp zoiets niet.
In die tijd kon ge in het stadion sowieso nog met cash betalen in Genk. Ik weet niet hoe het nu zit. Kunt ge in die automaten nog met cash werken? Ik zou het niet weten, want ik doe alles via de app.
 

Hopelijk schorst de pro league de schuldbekenners.
En sowieso begrijp ik nooit hoe een voetbalclub aan zoveel zwart geld komt. Pak nu dat geval van Genk, een half miljoen zwart geld aan Maes. Dat is toch niet het klein geld en de briefjes van de drankstandjes. Er is zoveel digitaal in het stadion tegenwoordig. Ik begrijp zoiets niet.
classic België hé, wat geld in 't zwart onder tafel schuiven. Uiteindelijk is het financieel bedrog en worden ze nu financieel gestraft, dat lijkt me gewoon logisch, ik zie niet in wat je gaat winnen door die te schorsen? Tenzij je graag nog wat meer buitenlandse clubvoorzitters wil in ons voetbal?
 
k zie niet in wat je gaat winnen door die te schorsen? Tenzij je graag nog wat meer buitenlandse clubvoorzitters wil in ons voetbal?
wat is dat nu weer voor een kromme redenering
Dit is niet meer en minder dan een schuldbekentenis, dit mag niet zo maar onder de mat geveegd worden
de timing is ook geen toeval, te midden van de wk gekte
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan