Matchfixing en verdachte financiële transacties in de Jupiler Pro League

Zou wel eens super goed nieuws kunnen zijn als Ivan en de Lou moeten opstappen na dit schandaal. Heintje mag van mij ook mee. Grote kuis, anders blijven we nog jaren sukkelen met hen aan het roer.
 
Potgrond en mest :laugh:

West-Vlaanderen...

Een film is al niet meer voldoende, ze gaan er een serie van moeten maken
 
Ik geloof nooit dat iemand die zo close met Bayat is, alles zuiver gedaan heeft, maar kom, iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is natuurlijk.
 
Ik vind het straf dat ze Mannaert nu mee aan het hoofd zetten van de Pro League terwijl dit boven zijn hoofd hangt. Daaraan ziet ge dat er weinig veranderd in het voetbal. Uiteindelijk gaat daar allemaal niks van in huis komen, je zal wel zien. Enkel de minst bekende namen gaan gestraft worden en de rest kan verder doen waar ze gestopt waren. Dat kan enkel gestopt worden als er niet veel geld meer rond gaat in die wereld. Maar dat zal nooit gebeuren.
 
Prachtig voor iedere Anderlecht fan die wel door had wat die bandiet hier allemaal heeft uitgestoken. En begin aub niet over meneer zijn palmares. Met de middelen die we steeds voorhanden hadden, vraag ik mij af of pakweg Jeanke de materiaalman het slechter had gedaan. Jeanke had alleszins een pak meer liefde voor de club dan onze mislukte tapijtenverkoper.

Alhoewel, knap palmares, RWDM kapot, Lierse kapot, Anderlecht net niet kapot.
 
Prachtig voor iedere Anderlecht fan die wel door had wat die bandiet hier allemaal heeft uitgestoken. En begin aub niet over meneer zijn palmares. Met de middelen die we steeds voorhanden hadden, vraag ik mij af of pakweg Jeanke de materiaalman het slechter had gedaan. Jeanke had alleszins een pak meer liefde voor de club dan onze mislukte tapijtenverkoper.

Alhoewel, knap palmares, RWDM kapot, Lierse kapot, Anderlecht net niet kapot.
Altijd gezegd dat dat een bandiet was. Heb die paar keer ontmoet in Anderlecht voor vergaderingen in de tijd en ik had daar steeds een raar gevoel bij die kerel.
 
Sowieso kraakt dat die mensen, wat goed is.

Boete betalen doet die mannen niks. Maar de cel is echt wel een krak.
Ben er 200% zeker van dat een boete een betere straf is, maar dan bedoel ik wel een verlies van letterlijk alle middelen, privé en zakelijk, roerend en onroerend. Voer die straf 3 keer uit en het probleem is opgelost.

Een complete reset en een verbod op elke activiteit die nog maar in de buurt van voetbal komt.
 
Bayat, HVH, Henrotay en Frenay om maar een paar voorbeelden te geven zijn gewoon door en door rot en bedorven door gulzigheid op het degoutante af. Die 4 mogen van mij part komende 50 jaar creperen in een cel, maar garantie dat geen enkel van die 4 langer dan 3 jaar effectief gaat zitten. En dan erna gewoon verder doen met hun rijke leventje.
 
Als je leest (2018, maar nothing has changed) hoe de politiek verweven is met het voetbal verwacht ik enkele procedurefouten, 1 zoenoffer (slachtoffer die men zal opofferen) en veel geregel achter de schermen.


Stad Gent trakteerde iederéén in skybox Ghelamco Arena

De etentjes in de loge die het Gentse stadsbestuur bezit in het stadion van AA Gent, hebben veel meer gekost dan de 5.000 euro waarvan sprake in het boek 'De illegale Ghelamco Arena'. Dat blijkt uit navraag van uw krant. Schepenen trakteerden hun relaties regelmatig, maar factureerden via verschillende wegen.

Ook nooit opgehelderd geweest.
 
En Coucke wilt zijn geld terug want hij heeft teveel betaald.
Heeft die niet hetzelfde gedaan met zijn bedrijf, teveel gekregen van Perrigo maar dan nog eens een veelvoud van dit :unsure:
 
Als je leest (2018, maar nothing has changed) hoe de politiek verweven is met het voetbal verwacht ik enkele procedurefouten, 1 zoenoffer (slachtoffer die men zal opofferen) en veel geregel achter de schermen.


Stad Gent trakteerde iederéén in skybox Ghelamco Arena

De etentjes in de loge die het Gentse stadsbestuur bezit in het stadion van AA Gent, hebben veel meer gekost dan de 5.000 euro waarvan sprake in het boek 'De illegale Ghelamco Arena'. Dat blijkt uit navraag van uw krant. Schepenen trakteerden hun relaties regelmatig, maar factureerden via verschillende wegen.

Ook nooit opgehelderd geweest.
Kan het niet allemaal lezen, maar als die box afwisselend wordt gebruikt door heel wat verschillende organisaties is het toch niet onlogisch dat de factuur daarnaar wordt gestuurd?
 
Sowieso kraakt dat die mensen, wat goed is.

Boete betalen doet die mannen niks. Maar de cel is echt wel een krak.
Goh, een paar dagen in de cel en nadien verder teren op zijn zwart geld? Doet die net denk ik heel weinig.

Nee, alles afnemen zodat hij berooid achterblijft op een klein appartementje, vlak naast het stadion van Anderlecht, hij de kortingsbonnen uit de gazet moet knippen en rondtuft met een 7dehandse versleten Nissan Micra van het jaar 92.

Dat komt pas binnen bij zo iemand.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan