Livestream 30 en 31 januari: in schoonheid afscheid nemen van 9lives




Beste leden,

Nog minder dan een maand te gaan en we nemen voorgoed afscheid van 9lives. We gaan dit echter niet onopgemerkt laten voorbij gaan. Daarom zal Booka Shade, ter ere van 9lives (en in het bijzonder Praga&Nariwari) op zaterdag 30 en zondag 31 januari livestreams organiseren waar hij tal van prijzen zal weggeven!

Tijdens de livestream gaan we niet alleen games spelen, we gaan ook nog eens een kijkje nemen naar de meest memorabele topics van 9lives, we halen nostalgisch wat herinneringen op en gaan samen zien wat de toekomst op BeyondGaming te bieden heeft.

En om dat allemaal compleet te maken, gooien we er nog een sausje van prijzen, veel prijzen, bovenop.

We starten ermee op zaterdag 30/01 om 20u en zondag om 17u. Laten we er samen een mooi afscheid en een nog mooier begin van maken!

Wat zijn jullie mooiste herinneringen hier, momenten of mensen die je nooit zult vergeten, topics waar je met veel plezier aan terugdenkt, of die je het bloed onder de nagels hebben gehaald zoals alleen familie dat kan?

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op de stream op zaterdag 30 januari en zondag 31 januari
 
9lives was een goede verrassing voor mij.

Na een jaar in Belgie was ik op zoek naar een "plek" voor games and gamers, het forum van 9lives was altijd handig, de reviews en nieuws is een mooie manier om mijn Nederlands te verbeteren en blijft nu een van mijn dagelijkse bookmark check in mijn computer.

Veel geluk met BeyondGaming! Jullie zijn echt een top team!
 
9lives was een goede verrassing voor mij.

Na een jaar in Belgie was ik op zoek naar een "plek" voor games and gamers, het forum van 9lives was altijd handig, de reviews en nieuws is een mooie manier om mijn Nederlands te verbeteren en blijft nu een van mijn dagelijkse bookmark check in mijn computer.

Veel geluk met BeyondGaming! Jullie zijn echt een top team!
Allesinds al vlot geschreven! Ik neem aan dat je geschreven Nederlands iets beter is dan je gesproken Nederlands? Wat is je moedertaal?
 
Influencer is echt een woord met een slechte connotatie geworden... Als je heden ten dage eens een academisch opiniestuk over energietransitie in een krant tegenkomt is er een vrij grote kans dat Epyon het geschreven heeft.
Twas maar een half graptjen eh Pol. Maar uiteraard heeft het woord "influencer" een negatieve connotatie tegenwoordig. Iemand die academische opiniestukken schrijft, noem ik dan ook geen influencer ...
Waar werkt Epyon eigenlijk dat hij daar zo diep in zit? Vroeger had die ook al verdacht veel inside information :).
 
D
Twas maar een half graptjen eh Pol. Maar uiteraard heeft het woord "influencer" een negatieve connotatie tegenwoordig. Iemand die academische opiniestukken schrijft, noem ik dan ook geen influencer ...
Waar werkt Epyon eigenlijk dat hij daar zo diep in zit? Vroeger had die ook al verdacht veel inside information :).
Iemand die academische opiniestukken schrijft werkt doorgaans in een academische omgeving. ;)
 
Herinner mij nog een (bash)topic over Ruikie (was dat zijn nickname?) a.k.a. Mathieu De Ruyck.

Wat een fratsen dat kind heeft uitgehaald en hoe hard eigen lof toch kan stinken.
 
Ah, zo gaat dat. Massaal veel prijzen aankondigen net voor een forum sluit en daarna geen spoor meer van te vinden zeker... tsss :p

Soit, hier kan je natuurlijk wat vinden van de memorabele topics: https://www.9lives.be/forum/algemene-discussies/1155123-welke-topics-zijn-voor-jou-memorabel.html
Man ik ben hier eens aan het kijken in die thread, en kwam uw link tegen naar DaSXTC. Ik dacht ik zoek dat eens op want ik was de details vergeten. Wat een gruwelijk verhaar. Wel heel gemakkelijk om die mensen te vinden op internet, inclusief hun adres en winkel.
Het is wel grimmig dat zij die winkel gewoon nog uitbaten alsof er niks aan de hand is. Mensen halen daar dus hun advies...
 
Man ik ben hier eens aan het kijken in die thread, en kwam uw link tegen naar DaSXTC. Ik dacht ik zoek dat eens op want ik was de details vergeten. Wat een gruwelijk verhaar. Wel heel gemakkelijk om die mensen te vinden op internet, inclusief hun adres en winkel.
Het is wel grimmig dat zij die winkel gewoon nog uitbaten alsof er niks aan de hand is. Mensen halen daar dus hun advies...
Welk verhaal?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan