Livestream 30 en 31 januari: in schoonheid afscheid nemen van 9lives




Beste leden,

Nog minder dan een maand te gaan en we nemen voorgoed afscheid van 9lives. We gaan dit echter niet onopgemerkt laten voorbij gaan. Daarom zal Booka Shade, ter ere van 9lives (en in het bijzonder Praga&Nariwari) op zaterdag 30 en zondag 31 januari livestreams organiseren waar hij tal van prijzen zal weggeven!

Tijdens de livestream gaan we niet alleen games spelen, we gaan ook nog eens een kijkje nemen naar de meest memorabele topics van 9lives, we halen nostalgisch wat herinneringen op en gaan samen zien wat de toekomst op BeyondGaming te bieden heeft.

En om dat allemaal compleet te maken, gooien we er nog een sausje van prijzen, veel prijzen, bovenop.

We starten ermee op zaterdag 30/01 om 20u en zondag om 17u. Laten we er samen een mooi afscheid en een nog mooier begin van maken!

Wat zijn jullie mooiste herinneringen hier, momenten of mensen die je nooit zult vergeten, topics waar je met veel plezier aan terugdenkt, of die je het bloed onder de nagels hebben gehaald zoals alleen familie dat kan?

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op de stream op zaterdag 30 januari en zondag 31 januari
 
Schaamteloze kopie van in de 9lives thread:

De thread die JPV aanhaalt over die natuurwinkel is mij bijgebleven alleszins. Ook de posts van Spade die terminaal was en hier kwam vertellen dat hij niet lang meer te leven had.

Verder herinner ik mij meer speciale gevallen en posters. ULTIMATE WEAPON, rsc, TheInvestigator, ... zo dat soort rare kwasten/trolls. Ook al even geleden in Pol& Actua: Bacon, en daarvoor een andere account (mogelijk dezelfde persoon) die continu postte over zijn samenzweringstheoriën. Van 9/11 is an inside job tot de reptilians die ons gingen veroveren.

Iemand anders mag al die andere spoorloos verdwenen posters eens oplijsten.
 
Mai 20 JAAR aan herinneringen, dat gaat een lange lijst worden :D

* Hoe ik in 2001 op het Pandora forum mijn kotnet-genoot Pipoclown heb ontdekt (publieke 10.x IP's) en in 2002 gelokt ben door hem naar Telenet Games en daar begonnen was als test/software/algemene fora mod en uiteindelijk jarenlang (op en af) eindbeheerder ben geweest
* CTF-Coret Instagib op de Telenet servers tegen [FBI], dayum son
* Mijn Tetrinet community en compo's
* BelgianMoOoFarm (hadden we toen maar vanaf dag 1 op de bitcoins gevlogen he mannen xD)
* DrPepper die mij aangeraden had om op yoga cursus te gaan om te leren kalmer reageren (terwijl ie zelf random mensen kickbande van IRC)
* Zorbapol, onze oude wijze
* De tientallen vBulletin plugins en frame per frame herkleurde smileys die tot op heden nog steeds actief gebruikt worden
* Matti en zijn goedbedoelde droom met Gunk dat uiteindelijk bijna de ondergang van 9lives is geworden
* Met Radiance naar Telenet gaan uitleggen aan de managers dat TNG NIET naar *de nieuwe hypes* (die ze in de boekskes gelezen hadden) mag verhuizen (asp.net ~ garagetv; java ~ mijn.telenet.be)
* De Crew meetings op FoM/OCC en de Crew BBQ
* Mijn meerdere ragequits dankzij de Telenet bureaucratie >_<
* "De Grootte Hack" en de gigantische shitshow dat nog maandenlang aangesleept heeft >_>
* Het meisje van scooterforum.nl met haar honderden dubbelaccounts en duizenden spamposts, en die ene gast met zen tientallen dubbelaccounts waar ik MAANDEN tijd in heb moeten spenderen <_<
* De inmiddels absurd grote groep van alle vrijwilligers die de revue gepasseerd zijn: forum mods, server admins, redactie, ... damn son.
* Het es terloops opzetten van de Discord server en alle gevolgen daarvan (EYYYY...)
* Het terugkeren en gans de forumreorganisatie doen, en NET nu we terug uit de gevolgen van de hack gekropen waren BAM. THE END. *roll credits*

En ik mis nog tienduizenden mensen en dingen...
 
Mai 20 JAAR aan herinneringen, dat gaat een lange lijst worden :D


* "De Grootte Hack" en de gigantische shitshow dat nog maandenlang aangesleept heeft >_>
daar wil ik nu wel eens het volledige verhaal van horen... Of is dat voor na januari? :p
 
Schaamteloze kopie van in de 9lives thread:

De thread die JPV aanhaalt over die natuurwinkel is mij bijgebleven alleszins. Ook de posts van Spade die terminaal was en hier kwam vertellen dat hij niet lang meer te leven had.

Verder herinner ik mij meer speciale gevallen en posters. ULTIMATE WEAPON, rsc, TheInvestigator, ... zo dat soort rare kwasten/trolls. Ook al even geleden in Pol& Actua: Bacon, en daarvoor een andere account (mogelijk dezelfde persoon) die continu postte over zijn samenzweringstheoriën. Van 9/11 is an inside job tot de reptilians die ons gingen veroveren.

Iemand anders mag al die andere spoorloos verdwenen posters eens oplijsten.
Ik vraag mij nog altijd af waar Epyon plots naartoe is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Ik vind het ergens wel jammer dat figuren als Elvis er niet meer zijn. Ok, die gast spoorde totaal niet maar je kon er toch altijd goed mee lachen.
 
Voor zover ik kan inschatten gaat het over zaken die zich buiten het forum afspelen en dus hier niet hoeven bediscussieerd te worden. Geen zekerheid over, maar als dit zo is zoals ik denk is het volledig logisch dat men daar niet verder op ingaat.

Het is dan ook ni de bedoeling dat serieus te lezen :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan