Welkom op BeyondGaming

Van een bewogen dag gesproken.

We hadden gehoopt dat we een statement als dit nooit zouden moeten maken, en al zeker niet zo snel. Helaas hebben we deze beslissingen niet in de hand en is het belangrijk wat we hier nu mee doen. Gooien we op 31/01/2021 de handdoek in de ring en nemen we voorgoed afscheid van onze dierbare 9livers en alle vriendschappen die zijn opgebouwd? Of proberen we 100% in te zetten op een nieuwe, frisse doorstart?

Veel tijd om na te denken is er niet en daarom hebben we de koppen heel vlug bij mekaar gestoken en zijn we met onze hele crew voor optie 2 gegaan, de doorstart.
Momenteel delen we nog veel vragen met jullie. Maar we hopen daar snel antwoorden op te kunnen bieden.

Wat wel al zeker is, "BeyondGaming" is vandaag geboren! Een voorstel van onze @Cyberkef dat dateert van de tijd dat er gezocht werd naar een nieuwe naam voor games.telenet.be, en nu meer dan ooit de lading dekt.

We bekijken nu volop wat de mogelijkheden zijn en zodra we daar zelf uit zijn, houden we jullie op de hoogte. Waarschijnlijk in de komende weken. Hier, op onze Discord en het forum.

Tot 31/01/2021 gaan we ons stinkende best blijven doen voor onze eerste en enige 9lives, voor Praga en voor Nariwari. Die twee laatste verdienen het meer dan wie ook.

Vanaf 01/02/2021 hopen we jullie allemaal terug te vinden op https://beyondgaming.be

Groetjes,

BookaShade
25/11/2020
 
Laatst bewerkt:
Now you’re cooking with gas!
(Dat zou wel mogen, maar we hebben een ander plan nog! En gelukkig maar, want welk arm schaap zou die allemaal moeten verzenden!)
 
D
Is beyondgaming geen tijdelijke naam?

Een algemener naam zou beter zijn geweest. wordt er niet teveel nadruk gelegd op "gaming"?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Is beyondgaming geen tijdelijke naam?

Een algemener naam zou beter zijn geweest. wordt er niet teveel nadruk gelegd op "gaming"?
Heb ik ook geopperd, vooral om nieuw volk aan te trekken. Maar blijkbaar is de mening bij crew / vzw dat "gaming" in uw naam niet afschrikwekkend werkt naar "gewoon" volk.
Ik snap die mening absoluut niet, maar er zit dus geen name change in de pipeline.
 
Heb ik ook geopperd, vooral om nieuw volk aan te trekken. Maar blijkbaar is de mening bij crew / vzw dat "gaming" in uw naam niet afschrikwekkend werkt naar "gewoon" volk.
Ik snap die mening absoluut niet, maar er zit dus geen name change in de pipeline.
Je moet dat vooral lezen vanuit de ambitie om opnieuw een frontpage te hebben ook, denk ik. Ik vraag me gewoon af of daar echt wel vraag naar is. Je hebt al zoveel concurrentie, ook binnenlands. Het had misschien nog ideaal geweest had 4gamers nog onafhankelijk geweest, en dat de twee communities weer samengingen.
 
Mja op die manier kan ik het eventueel begrijpen ... al vind ik het maar een zwak argument. In elk geval is het zo niet gecommuniceerd.
 
Om eerlijk te zijn, als je de moeite niet neemt om het forum te bekijken omwille van de naam dan denk ik sowieso niet dat je een meerwaarde zal zijn voor het forum. Eens het forum openklikken en kijken naar de verschillende categorieën zegt meer dan genoeg over de meest actieve secties.
 
Om eerlijk te zijn, als je de moeite niet neemt om het forum te bekijken omwille van de naam dan denk ik sowieso niet dat je een meerwaarde zal zijn voor het forum. Eens het forum openklikken en kijken naar de verschillende categorieën zegt meer dan genoeg over de meest actieve secties.
Ik denk dat je het belang van een eerste indruk tussen de hoop zoekresultaten onderschat. Je vindt daar doorgaans resultaten genoeg, en op enkele seconden (of zelfs minder) beslist iemand of ie doorklikt of niet. Dan is de naam al een redelijk onderdeel van de beslissing om al dan niet door te klikken.

Laat het mij zo uitdrukken: als ik op zoek ben naar een geschikte stofzuiger, en ik kom daar een site tegen met "gaming" in de naam, dan ben waarschijnlijk meer geneigd om op een andere link te klikken, want wat heeft gaming nu met een stofzuiger te maken.

Niet dat ik per se tegen de naam ben, maar ik geloof wel dat die bezoekers kan kosten. Afschrikken is niet het goede woord, maar eerder de andere sites die op het eerste zicht geschikter ogen (voor wat ze ook zoeken, behalve dan iets met gaming uiteraard). Van de andere kant gaat deze naam nu ook niet voor een leegloop zorgen, dus ik heb er niets op tegen.
 
Ik denk dat je het belang van een eerste indruk tussen de hoop zoekresultaten onderschat. Je vindt daar doorgaans resultaten genoeg, en op enkele seconden (of zelfs minder) beslist iemand of ie doorklikt of niet. Dan is de naam al een redelijk onderdeel van de beslissing om al dan niet door te klikken.

Laat het mij zo uitdrukken: als ik op zoek ben naar een geschikte stofzuiger, en ik kom daar een site tegen met "gaming" in de naam, dan ben waarschijnlijk meer geneigd om op een andere link te klikken, want wat heeft gaming nu met een stofzuiger te maken.

Niet dat ik per se tegen de naam ben, maar ik geloof wel dat die bezoekers kan kosten. Afschrikken is niet het goede woord, maar eerder de andere sites die op het eerste zicht geschikter ogen (voor wat ze ook zoeken, behalve dan iets met gaming uiteraard). Van de andere kant gaat deze naam nu ook niet voor een leegloop zorgen, dus ik heb er niets op tegen.
Als BG bij de bovenste zoekresultaten geraakt (zoals 9lives) dan gaat die schade best wel meevallen denk ik. Zo héél veel forums zijn er sowieso al niet, en diegene waar er nog op een "deftige" manier gepraat wordt (AN-achtig en niet HLN achtig) zijn nog schaarser.
 
Lol mannen, nadat jullie (crew) verdedigen dat de naam geen probleem is, wordt tegelijkertijd dit gepost:


Allez serieus ... :p
We hebben je bedenkingen bij de naam genoteerd. Ondertussen hebben we nu al een paar keer de redenen daarvoor toegelicht, en ook de redenen waarom wij ervan uitgaan dat het niet zo'n probleem zal zijn als jij wel lijkt te denken. Die zorgen delen we niet.

En je crosspost uit een besloten onderdeel.
 
BeyondGaming - waar aan Lints eisen tegemoetgekomen wordt
zoiets?
Ja daar kan ik best mee leven
unsure.gif


We hebben je bedenkingen bij de naam genoteerd. Ondertussen hebben we nu al een paar keer de redenen daarvoor toegelicht, en ook de redenen waarom wij ervan uitgaan dat het niet zo'n probleem zal zijn als jij wel lijkt te denken. Die zorgen delen we niet.

En je crosspost uit een besloten onderdeel.
Ja blijkbaar is er toch wel iets van bezorgdheid hé.
En excuse me je voor crosspost, post verwijderd.
 
Ja daar kan ik best mee leven
unsure.gif



Ja blijkbaar is er toch wel iets van bezorgheid hé.
En excuse me je voor crosspost, post verwijderd.
Sorry, maar hoe vaak je ook op dat nageltje blijft hameren: Die zorgen delen we niet.
We zijn marketinggewijs echter ook geen totale flapdrollen, en beseffen dat extra nadruk op het gamingstuk ook niet aan de orde is.

Zoals ik zeg, je mening erover is genoteerd. Maar laat ons eerlijk zijn, het blijft maar _een_ mening, ook al geef je ze met de stelligheid van feiten die ondersteund worden door een volledig marketingonderzoek.
 
Terug
Bovenaan