Welkom op BeyondGaming

Van een bewogen dag gesproken.

We hadden gehoopt dat we een statement als dit nooit zouden moeten maken, en al zeker niet zo snel. Helaas hebben we deze beslissingen niet in de hand en is het belangrijk wat we hier nu mee doen. Gooien we op 31/01/2021 de handdoek in de ring en nemen we voorgoed afscheid van onze dierbare 9livers en alle vriendschappen die zijn opgebouwd? Of proberen we 100% in te zetten op een nieuwe, frisse doorstart?

Veel tijd om na te denken is er niet en daarom hebben we de koppen heel vlug bij mekaar gestoken en zijn we met onze hele crew voor optie 2 gegaan, de doorstart.
Momenteel delen we nog veel vragen met jullie. Maar we hopen daar snel antwoorden op te kunnen bieden.

Wat wel al zeker is, "BeyondGaming" is vandaag geboren! Een voorstel van onze @Cyberkef dat dateert van de tijd dat er gezocht werd naar een nieuwe naam voor games.telenet.be, en nu meer dan ooit de lading dekt.

We bekijken nu volop wat de mogelijkheden zijn en zodra we daar zelf uit zijn, houden we jullie op de hoogte. Waarschijnlijk in de komende weken. Hier, op onze Discord en het forum.

Tot 31/01/2021 gaan we ons stinkende best blijven doen voor onze eerste en enige 9lives, voor Praga en voor Nariwari. Die twee laatste verdienen het meer dan wie ook.

Vanaf 01/02/2021 hopen we jullie allemaal terug te vinden op https://beyondgaming.be

Groetjes,

BookaShade
25/11/2020
 
Laatst bewerkt:
Maar het gaat mij niet om voor- en tegenstanders, want persoonlijk I don't care.

Maar in de context van "we willen zoveel mogelijk activiteit" vind ik het geen goed idee. Zoals ik zei: "Jos Pol en Marieke vinden misschien wel de thread over brutolonen of wagens of zonnepanelen, maar dan zien ze "gaming" staan en haken ze af. 9Lives had die connotatie niet vanuit de naam."
Ik ben het niet eens met het idee dat ze zouden afhaken zodra ze gaming zien staan. En gaming is een niet onaanzienlijk deel van ons publiek, blijkt ook uit alle cijfers. Hier en op 9lives. Dus dat zien we nog wel goed komen :)
 
Zou het bijvoorbeeld wel geen idee zijn om een werk- of schoolvriendelijke url te maken die als backup gebruikt kan worden? Ik heb hier toch al van enkele gelezen dat ze op het werk of school niet op BG raken omdat "gaming" automatisch geblokkeerd wordt. Allé, ik heb geen idee welke impact dit zou hebben op de SEO van het forum eh. Het is iets dat net binnenschoot nu het hier even over die naam ging.
 
Zou het bijvoorbeeld wel geen idee zijn om een werk- of schoolvriendelijke url te maken die als backup gebruikt kan worden? Ik heb hier toch al van enkele gelezen dat ze op het werk of school niet op BG raken omdat "gaming" automatisch geblokkeerd wordt. Allé, ik heb geen idee welke impact dit zou hebben op de SEO van het forum eh. Het is iets dat net binnenschoot nu het hier even over die naam ging.
beegee.be is nog vrij. 👍🏻
 
Ik ben het niet eens met het idee dat ze zouden afhaken zodra ze gaming zien staan. En gaming is een niet onaanzienlijk deel van ons publiek, blijkt ook uit alle cijfers. Hier en op 9lives. Dus dat zien we nog wel goed komen :)
Then we agree to disagree, en ik heb hier sowieso geen fluit te zeggen. Maar stellen dat non-gamers niet zullen afhaken met een gaming naam vind ik ... raar om die statement te maken.
Zou gij posten op een "Beyond-Flair" forum in een brutolonen topic? Want jah, tis "beyond" eh ...
 
Ik weet eigenlijk niet of "gaming" in de naam zo'n belangrijke doorslag geeft in die keuze. Er zitten hier toch ook een aantal actieve vrouwen op het forum, zelfs enkelen die nooit gegamed hebben. Mij heeft dat alleszins niet tegengehouden bij games.telenet.be. Als je interessante dingen leest, en wil meevolgen of reageren, dan maak je gewoon een account aan? Er zijn hier talloze interessante onderwerpen/discussies die inderdaad niets met gamen te maken hebben.
 
Komaan beetje serieus blijven. Er zijn weinig woorden die harder 'luister niet naar deze mensen' schreeuwen dan 'gaming'. Als iemand iets googlet over lonen of verbouwingen gaat die naam niet echt vertrouwen inboezemen.
 
Zou het bijvoorbeeld wel geen idee zijn om een werk- of schoolvriendelijke url te maken die als backup gebruikt kan worden? Ik heb hier toch al van enkele gelezen dat ze op het werk of school niet op BG raken omdat "gaming" automatisch geblokkeerd wordt. Allé, ik heb geen idee welke impact dit zou hebben op de SEO van het forum eh. Het is iets dat net binnenschoot nu het hier even over die naam ging.
Dat gaat weinig veranderen tenzij school/bedrijf goedkope firewalls gebruiken. Webfiltering gebeurd niet meer uitsluitend op url.

Vreemd genoeg staat Beyond Gaming bij onze firewall provider als categorie “Business“ geflagged. Nu ja ik ben de network admin dus ik laat toe wat ik wil :ROFLMAO:
 
Ik kijk waarschijnlijk op de totaal verkeerde plek, maar ik kan nergens mijn stats (join date, posts, itrader etc) van 9lives terugvinden, ookal zou dit mee overgezet worden. Heeft iemand hierover meer info? Ik zou dat graag doen voor 9lives offline gaat. ;.;

Of is dit niet mogelijk? In de join page stond er


iTrader Total:22
iTrader Pcnt:100
Joindate:14/12/2011
Posts:1603
Reputation:37
 
Ik kijk waarschijnlijk op de totaal verkeerde plek, maar ik kan nergens mijn stats (join date, posts, itrader etc) van 9lives terugvinden, ookal zou dit mee overgezet worden. Heeft iemand hierover meer info? Ik zou dat graag doen voor 9lives offline gaat. ;.;
Tik op je naam/account. Daar zie je ‘about’ staan. Daar vind je al je legacy stats.
 
Dat en nog veel meer interessante weetjes, vind je in onze (vernieuwde!) FAQ :p Oa hier boven in de menubalk te zien.

En dan specifiek dit antwoord:
 
Ik dacht dat er op 9lives een campagne kwam om mensen naar hier te krijgen?
@Loser
Oei, ik zie nu pas da tik hier getagd ben! Dat klopt, ja!
We hebben op dit moment in de grote subfora (Algemeen, Gaming en B&S) en een sticky staan, er zijn een paar topics met update, er staat een aftelklok in de announcements, er is een artikel op de Front Page, en op Facebook staat het ook gedeeld. In bepaalde topics waar het relevant is, hebben we ook de link doorgegeven. Ik denk dat we niet veel breder kunnen gaan dan dat, eerlijk gezegd.
 
D
Oei, ik zie nu pas da tik hier getagd ben! Dat klopt, ja!
We hebben op dit moment in de grote subfora (Algemeen, Gaming en B&S) en een sticky staan, er zijn een paar topics met update, er staat een aftelklok in de announcements, er is een artikel op de Front Page, en op Facebook staat het ook gedeeld. In bepaalde topics waar het relevant is, hebben we ook de link doorgegeven. Ik denk dat we niet veel breder kunnen gaan dan dat, eerlijk gezegd.
Waarom kan je geen mail uitsturen aan iedereen die die optie heeft aangevinkt?
 
Waarom kan je geen mail uitsturen aan iedereen die die optie heeft aangevinkt?
Welke optie? Want als je bedoelt dat we mail uitsturen naar 9lives-leden over hoe je je moet aanmelden op BG, dat zou een schending van de GDPR zijn... Zonder dan al naar grote popups te gaan, is er verder niet veel meer mogelijk.

Nu, er zijn al heel veel mensen hier. Ik denk dat er ook nog verschillende mensen graag die laatste iTrader nog erbij willen, en dat is ook te begrijpen. En dan zijn er ook nog mensen die gewoon een nieuw account willen. Zodra de registratie opengaat (voor meer nieuws daarover, hang tight!), zullen die er dan ook bijkomen. Op zich gaat het eigenlijk voorspoedig op dit moment.
 
D
Welke optie? Want als je bedoelt dat we mail uitsturen naar 9lives-leden over hoe je je moet aanmelden op BG, dat zou een schending van de GDPR zijn... Zonder dan al naar grote popups te gaan, is er verder niet veel meer mogelijk.

Nu, er zijn al heel veel mensen hier. Ik denk dat er ook nog verschillende mensen graag die laatste iTrader nog erbij willen, en dat is ook te begrijpen. En dan zijn er ook nog mensen die gewoon een nieuw account willen. Zodra de registratie opengaat (voor meer nieuws daarover, hang tight!), zullen die er dan ook bijkomen. Op zich gaat het eigenlijk voorspoedig op dit moment.

Schermafbeelding-2021-01-22-om-13-34-29.png


Ik krijg godbetert elk jaar verjaardagswensen in mijn mailbox, waarom zou een heads-up zo vergezocht zijn?
 
Yes, 99% zeker dat dat beschermd is onder de GDPR. Dat mag niet zomaar gebruikt worden voor alles wat we willen.
 
Terug
Bovenaan