Livestream 30 en 31 januari: in schoonheid afscheid nemen van 9lives




Beste leden,

Nog minder dan een maand te gaan en we nemen voorgoed afscheid van 9lives. We gaan dit echter niet onopgemerkt laten voorbij gaan. Daarom zal Booka Shade, ter ere van 9lives (en in het bijzonder Praga&Nariwari) op zaterdag 30 en zondag 31 januari livestreams organiseren waar hij tal van prijzen zal weggeven!

Tijdens de livestream gaan we niet alleen games spelen, we gaan ook nog eens een kijkje nemen naar de meest memorabele topics van 9lives, we halen nostalgisch wat herinneringen op en gaan samen zien wat de toekomst op BeyondGaming te bieden heeft.

En om dat allemaal compleet te maken, gooien we er nog een sausje van prijzen, veel prijzen, bovenop.

We starten ermee op zaterdag 30/01 om 20u en zondag om 17u. Laten we er samen een mooi afscheid en een nog mooier begin van maken!

Wat zijn jullie mooiste herinneringen hier, momenten of mensen die je nooit zult vergeten, topics waar je met veel plezier aan terugdenkt, of die je het bloed onder de nagels hebben gehaald zoals alleen familie dat kan?

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op de stream op zaterdag 30 januari en zondag 31 januari
 
Een paar sfeerbeeldjes terug gevonden in mijn archief:

15000 members:
15000membz.jpg


DrPepper banned:
banned4.jpg


Spammers in het zwam forum:
Zwam-powah.jpg
 
Drama’s in de zwam, incl de opstart en ondergang van respawn 😅
Dat is wat de 5de iteratie van een extern zwam forum? Eerste was denk ik zwammers.com in 2002 ofzoiets. Dat heeft toch 6-7 jaar meegegaan.

In ieder geval rond 2000 hier binnen gerold, 2 dagen later onze telenet verbinden die afgesloten werd omdat ik iets 'grappig' :rolleyes: dacht te doen en een paar keer te veel f5 had gedaan op post topic. Telenet account dus afgesloten wegens 'ddos attack op de servers' -_- Kerel van de helpdesk kunnen overtuigen dat ik maar een idiote 15 jarige was die iets dom had gedaan en hij heeft het terug geactiveerd. Niemand die daar behalve mij ooit iets van gemerkt heeft.

Paar keer mod geweest op zwam en algemeen, maar ik heb daar niet de juiste motivatie voor dus ik kon er niet genoeg tijd in steken.

Ik herinner me ellenlange discussies met Praetorian, kk-2 die 'vreemd' was, K995 die de enige is die ik ooit op een ignore lijst gesmeten heb wegens te irriterend, ..
 
Ja, dat is toch de #1 epic thread hoor. Die foto met zijn thumbsup voor het kot dat staat af te fikken vergeet ik nooit.


Ik bedenk er me opeens nog een paar:
  1. "Ge vindt me toch nooit":
  2. Relatie met BV:
  3. Stalker:
Amai, die heb ik allemaal gemist precies
 
Dat is wat de 5de iteratie van een extern zwam forum? Eerste was denk ik zwammers.com in 2002 ofzoiets. Dat heeft toch 6-7 jaar meegegaan.

In ieder geval rond 2000 hier binnen gerold, 2 dagen later onze telenet verbinden die afgesloten werd omdat ik iets 'grappig' :rolleyes: dacht te doen en een paar keer te veel f5 had gedaan op post topic. Telenet account dus afgesloten wegens 'ddos attack op de servers' -_- Kerel van de helpdesk kunnen overtuigen dat ik maar een idiote 15 jarige was die iets dom had gedaan en hij heeft het terug geactiveerd. Niemand die daar behalve mij ooit iets van gemerkt heeft.

Paar keer mod geweest op zwam en algemeen, maar ik heb daar niet de juiste motivatie voor dus ik kon er niet genoeg tijd in steken.

Ik herinner me ellenlange discussies met Praetorian, kk-2 die 'vreemd' was, K995 die de enige is die ik ooit op een ignore lijst gesmeten heb wegens te irriterend, ..
waart ge mod op zwam? ik kan me da echt ni herinneren. Onder een andere nick dan?
 
Jammer dat we in de laatste jaren dat soort threads niet meer hebben meegemaakt. De mods zijn daar in mijn ogen veel te streng op beginnen optreden. Elk topic werd na 2 pagina's gesloten met "Bon, nu is het goed geweest.". Laat die thread toch lopen, zolang het allemaal in die ene thread blijft is er toch geen probleem.

Windows Vista kwam erna met de ronde startknop en de Aero tech.

Vista is echt zo underrated.
 
Vista is echt zo underrated.
Ik vond vista de grootste rommel die er was.
Ik ben direct van XP naar 7 naar 8.1 gegaan. Ik heb nog een tijdje 10 gehad, maar toen was ik al een MacOS fan. Ik kan echt niet meer terug, denk ik. Homebrew = omigawd :love:

Ma ga eens nie offtopic e, verdomme toch.
 
Een van de hoogtepuntjes was de metal top 100 met @Obi-Jan in zijn kot in Gent. Hamburger gaan halen terwijl Dopesmoker een uur aan het spelen was... :')

Haha ja, dat was sowieso wel een van de hoogtepunten hier. Heb jij die lijst nog toevallig ergens? Ik heb al de lijsten van al de gewone metalnights nog, maar die van de top 100 kan ik niet meer terugvinden precies :sop:

Verder ook veel herinneringen aan het zwamforum vroeger, met zwamlans, zwamverkiezingen, afsplitsing naar shroombase (en zwammers.com daarvoor al), etc...
 
Haha ja, dat was sowieso wel een van de hoogtepunten hier. Heb jij die lijst nog toevallig ergens? Ik heb al de lijsten van al de gewone metalnights nog, maar die van de top 100 kan ik niet meer terugvinden precies :sop:

Verder ook veel herinneringen aan het zwamforum vroeger, met zwamlans, zwamverkiezingen, afsplitsing naar shroombase (en zwammers.com daarvoor al), etc...
Zet die dan es op spotify!
 
Ik vond vista de grootste rommel die er was.
Ik ben direct van XP naar 7 naar 8.1 gegaan. Ik heb nog een tijdje 10 gehad, maar toen was ik al een MacOS fan. Ik kan echt niet meer terug, denk ik. Homebrew = omigawd :love:

Ma ga eens nie offtopic e, verdomme toch.
Vista leek rommel omdat mensen het probeerde te draaien op een aardappel. Als je nog met een Pentium III rondzeulde ging je inderdaad een klote experience hebben. Maar ik had (voor die tijd) een vrij high end systeem en Vista draaide daar gewoon vlot op. LTT heeft daar een interessante video over gemaakt. Vista was zeker niet perfect, maar het was voor een groot stuk zijn tijd vooruit. Veel functies die geïntroduceerd zijn in Vista zitten nog steeds in huidige Windows versies.

Ik ben enkele jaren geleden nog terug overschakeld van Mac OS naar Windows
unsure.gif



Maar genoeg offtopic dan, anders wordt Loser misschien kwaad
unsure.gif
 
Haha ja, dat was sowieso wel een van de hoogtepunten hier. Heb jij die lijst nog toevallig ergens? Ik heb al de lijsten van al de gewone metalnights nog, maar die van de top 100 kan ik niet meer terugvinden precies :sop:

Verder ook veel herinneringen aan het zwamforum vroeger, met zwamlans, zwamverkiezingen, afsplitsing naar shroombase (en zwammers.com daarvoor al), etc...

Waren blijkbaar 2 categoriëen, de beste metalplaten van de jaren '00.

Heavy, Power, Progressive, Folk & Viking Metal

1 Ensiferum - Iron
2 Sabaton - Art Of War
3 Primordial - To The Nameless Dead
4 Equilibrium - Turis Fratyr
5 Equilibrium - Sagas
6 Ensiferum - Ensiferum
7 Moonsorrow - Kivenkantaja
8 Iced Earth - Horror Show
9 Therion - Sirius B
10 Iron Maiden - Dance Of Death
11 Symphony X - The Odyssey
12 Dream Theater - Black Clouds & Silver Linings
13 Opeth - Blackwater Park
14 Falkenbach - Heralding The Fireblade
15 Tool - Lateralus
16 Disillusion - Back to Times of Splendor
17 Pharaoh - The Longest Night
18 Enslaved - Ruun
19 Nightwish - Wishmaster
20 Metallica - Death Magnetic

Black, Death, Thrash, Sludge & Doom Metal

1 Electric Wizard - Dopethrone
2 Neurosis - The Eye Of Every Storm
3 Sleep - Dopesmoker
4 Amon Amarth - With Oden On Our Side
5 Isis - Oceanic
6 Windir - 1184
7 Agalloch - Ashes Against The Grain
8 Mastodon - Leviathan
9 Amen Ra - Mass III
10 Bonded By Blood - Feed the Beast
11 Austere - To Lay Like Old Ashes
12 Celtic Frost - Monotheist
13 Shining - V - Halmstad
14 Converge - Jane Doe
15 Solstafir - Köld
16 Mastodon - Crack The Skye
17 Megadeth - end game
18 Immortal - Sons Of Northern Darkness
19 Darkestrah - The Great Silk Road
20 Lykathea Aflame - Elvenfris
21 Kreator - Enemy Of God
22 Sleep Terror - Probing Tranquility
23 My Dying Bride -The Dreadful Hours
24 Electric Wizard - Witchcult Today
25 Summoning - Let Mortal Heroes Sing Your Fame
26 Slayer - Christ Illusion
27 Evoken - Antithesis Of The Light
28 Darkestrah - Epos
29 Bloodbath - Nightmares made flesh
30 Gojira - From Mars To Sirius


Misschien moeten we 10 jaar later een nieuwe doen voor de jaren '10? Post corona? :D
 
waart ge mod op zwam? ik kan me da echt ni herinneren. Onder een andere nick dan?
voor een paar weken maar denk ik. Was gedurende de zwammers.com periode en enkelen vonden dat 'verraad' en ben er dan mee gestopt. Denk 2 keer op algemeen voor een periode, maar nooit echt lang. Nam altijd meer tijd dan ik er kon aan spenderen om het goed te doen.
 
Waren blijkbaar 2 categoriëen, de beste metalplaten van de jaren '00.

...

Misschien moeten we 10 jaar later een nieuwe doen voor de jaren '10? Post corona? :D

Thanks!

En euh ja, ik weet niet of er tegenwoordig nog genoeg volk in de metalthread zit voor te stemmen :unsure:

het zou anders wel grappig kunnen zijn :D
 
Terug
Bovenaan