Livestream 30 en 31 januari: in schoonheid afscheid nemen van 9lives




Beste leden,

Nog minder dan een maand te gaan en we nemen voorgoed afscheid van 9lives. We gaan dit echter niet onopgemerkt laten voorbij gaan. Daarom zal Booka Shade, ter ere van 9lives (en in het bijzonder Praga&Nariwari) op zaterdag 30 en zondag 31 januari livestreams organiseren waar hij tal van prijzen zal weggeven!

Tijdens de livestream gaan we niet alleen games spelen, we gaan ook nog eens een kijkje nemen naar de meest memorabele topics van 9lives, we halen nostalgisch wat herinneringen op en gaan samen zien wat de toekomst op BeyondGaming te bieden heeft.

En om dat allemaal compleet te maken, gooien we er nog een sausje van prijzen, veel prijzen, bovenop.

We starten ermee op zaterdag 30/01 om 20u en zondag om 17u. Laten we er samen een mooi afscheid en een nog mooier begin van maken!

Wat zijn jullie mooiste herinneringen hier, momenten of mensen die je nooit zult vergeten, topics waar je met veel plezier aan terugdenkt, of die je het bloed onder de nagels hebben gehaald zoals alleen familie dat kan?

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op de stream op zaterdag 30 januari en zondag 31 januari
 
't is gebeurd!

Schermafbeelding-2021-02-01-000041.jpg
 
Ik zat tot de laatste seconde op het forum het werd 12 uur en ineens alles gedaan. 😔
Dit is trouwens ook mijn eerste post hier! 😃
 
Zopas ook mijn mapke in mijn favorietenwerkbalk verwijderd, dat heeft daar toch een 15a20 jaar gestaan, geen idee hoe lang ik al chrome gebruik ...

Zeer triest; Ook triest dat alles gewoon weg is :eek:
 
Inderdaad... En ik heb na het definitief sluiten van het forum nog snel de laatste sneaky rouwberichten in een random B&S topic deleted voordat die ook in het archief zouden komen :p

Zoals ik op Discord nog zei:
forum wou echt niet dood xD
een passender einde als dit ging ik zelfs niet eens kunnen verzonnen hebben ^_^ de laatste stuiptrekking van het permissiemonster vbulletin
 
Inderdaad... En ik heb na het definitief sluiten van het forum nog snel de laatste sneaky rouwberichten in een random B&S topic deleted voordat die ook in het archief zouden komen :p

Zoals ik op Discord nog zei:

Op twintig jaar tijd delete je geen enkele post van me, de laatste 2 minuten van lapt je me het twee keer :ROFLMAO:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan