Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe graag k nu wou dat t regende, dat zou ik niet kunnen, wetende dat da het weerbeeld van de komende 7 maand zal zijn.Ik heb gisterenavond zeker een half uur voor een open raam staan kijken naar de stortregen, nog nooit zo van genoten.
Het heeft hier wel geregend maar onvoldoende (4 mm)Hoe graag k nu wou dat t regende, dat zou ik niet kunnen, wetende dat da het weerbeeld van de komende 7 maand zal zijn.
De komende 7 maand precies.Hoe graag k nu wou dat t regende, dat zou ik niet kunnen, wetende dat da het weerbeeld van de komende 7 maand zal zijn.
Die zit hier nu boven, pittig onweer wel.Ik zie een soort van shelf cloud wat ik nog niet veel gezien heb, maar de onweersbui trekt weg van ons (zit ten (noord)westen van ons en trekt richting noorden)
lijkt me dat er ook vandaag nog een stevig onweer over grote delen van Vlaanderen gaat zijn, wanneer je de Europese buienradar bekijkt/Die zit hier nu boven, pittig onweer wel.
Yup, tegen de NL grens is het ook prijs nuIn Hasselt begint t ook nu

Eergisteren is er hier ook een soort van shelf cloud overgerold, veel wind bij de passage en veel regen nadat die wolk overkwam.Ik zie een soort van shelf cloud wat ik nog niet veel gezien heb, maar de onweersbui trekt weg van ons (zit ten (noord)westen van ons en trekt richting noorden)