Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop op finale Argentinië - Portugal en dat CR Messi eens goed op zijn plaats zet. Wat erger ik me mateloos aan die Messi :)

Finale ARG-POR en dan strafschoppen met op het allerlaatste eentje van Messi en eentje van CR7 :love:

Eens en voor altijd uitmaken wie de GOAT is :p

(het is toch sowieso Messi :unsure:)

Er komt echt wel meer bij kijken. Druk, publiek, de situatie, vorm. Allemaal niet evident om op te trainen. Uiteraard kunt ge uw traptechniek wel verfijnen, maar dat wilt niet zeggen dat ge die allemaal even in het hoekje legt op zo'n moment.
Ik vind wel dat spelers altijd op anderhalve meter hoogte (of hoger) zouden moeten mikken, keepers hebben verreweg de grootste pakkans laag bij de grond.

Wat je nu ziet is dat 80 procent van de penalties laag wordt ingeschoten, heel opmerkelijk. En ook opmerkelijk dat spelers een korte aanloop nemen.

Ik vind wel dat spelers altijd op anderhalve meter hoogte (of hoger) zouden moeten mikken, keepers hebben verreweg de grootste pakkans laag bij de grond.

Wat je nu ziet is dat 80 procent van de penalties laag wordt ingeschoten, heel opmerkelijk. En ook opmerkelijk dat spelers een korte aanloop nemen.
Ja, die onnodige dwaze aanlopen begrijp ik ook niet.

Hoeft voor mij niet per sé, als het gebeurt zal Ronaldo op de bank zitten en als hij niet op de bank zit om Messi vs Ronaldo toch maar te forceren heeft Portugal al een man minder op het veld staan.
Juist ja want cr7 is waardeloos en heeft 2 linker voeten. Komop zeg... Is het nog steeds de ronaldo die Diego simeone nog steeds nachtmerries aanjaagt... Of de ronaldo die real madrid eigenhandig la decima en de recordboeken in schoot? Neen... Maar beetje respect aub. Geef die kerel de bal en de kans is groot dat er een goal komt. Messi en ronaldo hebben de laatste 20 jaar het voetbal naar ongekende hoogtes getrapt... Dus zeggen dat portugal dan met 10 speelt is hetzelfde als zeggen dat argentinie met 10 speelt omdat messi alleen maar kan wandelen. Dan denk ik dat stelling 2 meer de realiteit is.

We gaan ze missen als ze hun schoenen aan de haak hangen.

Juist ja want cr7 is waardeloos en heeft 2 linker voeten. Komop zeg... Is het nog steeds de ronaldo die Diego simeone nog steeds nachtmerries aanjaagt... Of de ronaldo die real madrid eigenhandig la decima en de recordboeken in schoot? Neen... Maar beetje respect aub. Geef die kerel de bal en de kans is groot dat er een goal komt. Messi en ronaldo hebben de laatste 20 jaar het voetbal naar ongekende hoogtes getrapt... Dus zeggen dat portugal dan met 10 speelt is hetzelfde als zeggen dat argentinie met 10 speelt omdat messi alleen maar kan wandelen. Dan denk ik dat stelling 2 meer de realiteit is.

Dat gelooft ge toch zelf niet? We hebben nu 1 match gezien van de Portugezen gezien zonder Ronaldo, kleine sample size da's waar, maar ze vegen de vloer aan met de Zwitsers. En als er nu iets is dat Messi al heel het toernooi bewijst is 't dat dat zootje ongeregeld dat Scaloni rond hem neerzet nog niet zou winnen van FC Veldwezelt als Messi het zelf niet forceert.

Euhm.... Ja en dan? Dus omdat het een legende is mag ik niet zeggen dat met Ronaldo op het veld Portugal met een speler minder speelt? Je misschien wat minder beledigd voelen en wat meer nadenken.

En neen het is absoluut niet hetzelfde als zeggen dat Argentinië met Messi met 10 speelt, dat is net het verschil. Zonder Messi haalt Argentinië de achtste finale niet. Zonder Ronaldo zie ik Portugal gewoon in de finale raken.

Euhm.... Ja en dan? Dus omdat het een legende is mag ik niet zeggen dat met Ronaldo op het veld Portugal met een speler minder speelt? Je misschien wat minder beledigd voelen en wat meer nadenken.

En neen het is absoluut niet hetzelfde als zeggen dat Argentinië met Messi met 10 speelt, dat is net het verschil. Zonder Messi haalt Argentinië de achtste finale niet. Zonder Ronaldo zie ik Portugal gewoon in de finale raken.
Euh minder beledigd voelen en meer nadenken?

Dat noemen ze een andere mening hebben. Kan al eens gebeuren op een forum trouwens.

Dat noemen ze een andere mening hebben. Kan al eens gebeuren op een forum trouwens.
Onderbouw uw mening dan eens. Kom niet af met de dooddoener 'Messi wandelt alleen maar' want Ronaldo doet in balverlies ook geen klop.

Misschien dat Lautaro Martinez na die beslissende penalty eindelijk terug het vertrouwen te pakken heeft. Intrinsiek is dat een geweldige speler...
En Dybala zijn broek is ook versleten ondertussen van op de bank te zitten.

Ondertussen: CR7 begint opnieuw op de bank. Best te begrijpen op basis van de prestatie van Goncalo Ramos de vorige match.

Als je een andere mening hebt, verdedig deze dan. Het enige argument dat je geeft dat Ronaldo een legende is en we dus geen kritiek mogen geven kan je net zo goed gebruiken om te verdedigen dat Pelé had moeten spelen bij Brazilië omdat je denkt dat Brazilië dan kampioen was geworden...

Alé, Ronaldo start op de bank, onbegrijpelijk dat die trainer van Portugal niet door heeft dat Ronaldo een legende is!

Mag hopen dat Portugal dit klusje snel klaart. 1 betonploeg in de halve finale is wel meer dan genoeg.

Jezus christus. Nog geen tien seconden bezig of dat publiek is weer volop aan 't fluiten, rot eens op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan