Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het plan B van van Gaal heeft gewerkt om op zijn minst deze verlengingen al te bedingen.

Ik gun het Messi toch nog altijd het hardst...als ge ziet wat voor een hoop rotzooi die telkens door de eindfase van een toernooi moet slepen. Neem die daar weg en die kwalificeren zich niet eens voor het WK als je 't mij vraagt.

Van wie was die pass eigenlijk naar Weghorst? Koopmeiners? Want er wordt terecht de lof gezongen van Weghorst maar die pass moet ook precies aankomen.

Wat een scheids, balvoordeel geven en dan toch maar fluiten terwijl Argentinië nog altijd hun aanval aan het opzetten waren.

Het plan B van van Gaal heeft gewerkt om op zijn minst deze verlengingen al te bedingen.
Ik moet het Van Gaal nageven. Wat er ook gebeurt, hij heeft tenminste een plan B, dat kan je niet van elke bondcoach zeggen. :unsure:

Toch denk ik dat als Argentinië gewoon wat terug zou beginnen voetballen ze dit Oranje vlot kloppen, die hun opstelling trekt op niets meer.

Fout fluiten is nog het ergste voor n domme botsing.

Gewoon stilleggen voor hoofdblessure en dan scheidsrechtersbal toch?
Geen idee, als er iets is dat dit WK mij geleerd heeft is het dat ik blijkbaar niets meer van de regels ken. Als ze zouden zeggen dat 4 spelers onderling een potje uno moeten spelen terwijl beide bondscoaches een ode aan de zon brengen om zo te bepalen welke ploeg, afhankelijk van de huidige windrichting en onderlinge resultaten gewogen tussen 1980 en 2002, de bal krijgt zou ik er niet eens van opkijken.

Toch denk ik dat als Argentinië gewoon wat terug zou beginnen voetballen ze dit Oranje vlot kloppen, die hun opstelling trekt op niets meer.
Zeker en vast. Maar Nederland doet wat het moet doen met de kwaliteiten die ze hebben, ..
Je kan ook maar roeien met de riemen die je hebt. En Argentinië trapt gewoon in de val. Ze ergeren zich ook gewoon dood.

Als het op strafschoppen aankomt, dan heeft Nederland toch een licht psychologisch voordeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan