Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
De ref mag ook niet aan hun oren gaan trekken he, hij moet wel zijn fluitje gebruiken om hun aandacht te krijgen. Als ze zo opgefokt naar mekaar aan het roepen zijn kan dat wel even duren. Op een paar acties na vind ik dat Lahoz het wel goed doet.

Watte? Hij raakt hem, dit is toch gewoon oerdom en altijd penalty.
Dat is de regel ja en dat weet ik ook.

Maar eigenlijk is dit geen fout hè. Net zoals tegen Korea er ook contact was, maar dat is telkens zo licht. Tis een contact sport hè en eigenlijk laat die aanvaller zich gewoon vallen..

Natrappen zien ze dan weer niet, hands zien ze niet,..

Uiteraard begrijp ik dat hij penalty fluit, maar voor mij moeten dit soort dingen niet.

Dat is de regel ja en dat weet ik ook.

Maar eigenlijk is dit geen fout hè. Net zoals tegen Korea er ook contact was, maar dat is telkens zo licht. Tis een contact sport hè en eigenlijk laat die aanvaller zich gewoon vallen..

Natrappen zien ze dan weer niet, hands zien ze niet,..

Uiteraard begrijp ik dat hij penalty fluit, maar voor mij moeten dit soort dingen niet.
Ja kijk, ofwel raakt hij hem ofwel raakt hij hem niet. Zo simpel is het soms in voetbal.

Ik weet dat het niet in de 16 is, maar zo'n doodschop verdient toch gewoon een kaart? Dan is zo'n penalty voor een voetje toch wel licht.

Scheidsrechter heeft in ieder geval veel ervaring.

Argentinië is i.t.t. Brazilië wel een sluwere ploeg om zo'n voorsprong te verdedigen. Er is een mirakel nodig voor NL...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan