In een parallel universum zou Dani Olmo de ontvette versie van James Cooke kunnen zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In een parallel universum zou Dani Olmo de ontvette versie van James Cooke kunnen zijn.
James zal Dani wel willen invetten denk.In een parallel universum zou Dani Olmo de ontvette versie van James Cooke kunnen zijn.

Neen, dat heb ik precies gemist. De UEFA is het precies allemaal goed aan het uitmelken. Pas op, ik vind de nations league leuker dan een vriendschappelijke match. Ook al heeft het (nog) niet veel waarde, maar om nu steeds meer ervan te maken is totaal onnodig.Wist je dat volgend jaar in de Nations League er ook een extra ronde is toegevoegd? Er worden voortaan kwartfinales gespeeld. Dus weer extra wedstrijden haha.
Ik voel iets aankomen over de formatievorming van de federale regering!Ik ben vooral benieuwd naar wat ze er nu tijdens de rust gaan tussengooien. Ik hoop de helft van een Kampioenen aflevering! Of nee, dat kan niet, da's nog teveel in thema.
Gisteren in Houthalen in een Spaanse café de match gevolgd. Wel speciaal zo tussen uitbundige Spanjaarden, terwijl ge niet de passie voelt als bijvoorbeeld België speelt.
Ja, heel vreemd. Ik was vroeger wel altijd voor Spanje toen België al die grote toernooi miste, maar ik voel niet die emotie als bijvoorbeeld België of Genk speelt.Ja ik heb zo ooit in Engeland een match op café meegemaakt, WK 2018, Engeland tegen weet ik veel wie.
Heerlijk, want iedereen leeft volop mee, terwijl gij daar dan relaxed zit pintjes te drinken en mensen hun reacties te bekijken.
Ik wou zeggen de lottocijfers maar die zijn zeker om 8?Ik ben vooral benieuwd naar wat ze er nu tijdens de rust gaan tussengooien. Ik hoop de helft van een Kampioenen aflevering! Of nee, dat kan niet, da's nog teveel in thema.
De Nations League is echt een mooi toernooi voor de kleinere landen. Nederland heeft het vorig jaar ook stevig laten liggen tegen de Kroaten.Neen, dat heb ik precies gemist. De UEFA is het precies allemaal goed aan het uitmelken. Pas op, ik vind de nations league leuker dan een vriendschappelijke match. Ook al heeft het (nog) niet veel waarde, maar om nu steeds meer ervan te maken is totaal onnodig.
Ik was 3 jaar geleden in Italië toen ze de finale wonnen. Voelde alsof ik op een mega groot feest was, maar waar ik niet voor uitgenodigd was.Gisteren in Houthalen in een Spaanse café de match gevolgd. Wel speciaal zo tussen uitbundige Spanjaarden, terwijl ge niet de passie voelt als bijvoorbeeld België speelt.
In 2008 hetzelfde gehad door in Spanje op voetbalkamp te zijn. Wel veel blije mensen, maar ge voelt het toch niet zoals dat met de Belgen is.Ik was 3 jaar geleden in Italië toen ze de finale wonnen. Voelde alsof ik op een mega groot feest was, maar waar ik niet voor uitgenodigd was.

Ik heb nochtans het gevoel dat jij het erger vindt dan wijDit allemaal moeten missen omdat in Brussel in 1830 een paar Franstaligen zich achtergesteld voelden door het Nederlandse bewind. Nu hebben jullie spijt.