Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een ander pronostiek met vrienden heb ik het gisteren om zeep geholpen. Ik had 2-1 Spanje, net voor de match gewijzigd naar 1-0.
Vanavond zal het maken of breken. Ik met één andere van de 22 die meedoen heeft Engeland als winnaar.
Als Nederland wint, wie denk je dat de finale zal halen? Of kan je dat hier niet posten?

Nee, je begrijpt het goed!Als Nederland wint, haalt Nederland de finale. Of begrijp ik je vraag niet zo goed
In de BG-pronostiek krijg je punten voor het correct voorspellen van de match zelf, maar je moest ook voor het toernooi van start ging, je prono invullen voor het ganse toernooiverloop en daar krijg je nu heel veel punten voor als je dat goed hebt gedaan. Daarom sta ik ook eerst, de wedstrijden zelf voorspellen, ben ik niet zo bijzonder goed in, maar ik had wel heel veel geluk om de juiste landen aangeduid te hebben voor de 1/8e, 1/4e, 1/2e finale.
Feit is dat @bRahms Engeland in de finale EN als winnaar heeft aangeduid, en als dat effectief gebeurt, gaat die daar veel punten mee scoren, in tegenstelling tot mij want ik had nooit gedacht dat Engeland de finale zou halen. Daarom supporter ik volle borst voor Nederland vanavond, al mogen ze in een eventuele finale weer ferm op hun bek krijgen van Spanje![]()

)Mbappé in balverlies is ook wel tenenkrullend, die doet echt niks. Als ge dan aan de bal ook het verschil niet maakt speel je net zo goed met 10 (of pak nu nog 10,5). Het is het nieuwe normaal voor de vedetten om niks meer te doen in balverlies maar dan ben ik er wel blij om dat Spanje met een Morata die zich de ziel uit zijn loopt toch aan het langste eind trekt.
Beter gewoon na elke wedstrijd opnieuw een loting.Engeland zou het op papier wel moeten halen... ik verwacht ook wel dat ze dat zullen doen.
Toch ongelooflijk dat straks één van beide teams gewoon in de finale staat...
Als Engeland vanavond wint én ze worden Europees kampioen, levert mij dat 45 punten meer op dan jij. Als Kane er dan ook nog eens in slaagt om twee doelpunten te scoren, heb ik ook de topscoorder juist (tenminste als Gakpo niet meer scoort), wat mij nog eens 30 punten op zou leveren. Nee, ik zou nog niet zo zeker zijn hoorAls Nederland wint, haalt Nederland de finale. Of begrijp ik je vraag niet zo goed
In de BG-pronostiek krijg je punten voor het correct voorspellen van de match zelf, maar je moest ook voor het toernooi van start ging, je prono invullen voor het ganse toernooiverloop en daar krijg je nu heel veel punten voor als je dat goed hebt gedaan. Daarom sta ik ook eerst, de wedstrijden zelf voorspellen, ben ik niet zo bijzonder goed in, maar ik had wel heel veel geluk om de juiste landen aangeduid te hebben voor de 1/8e, 1/4e, 1/2e finale.
Feit is dat @bRahms Engeland in de finale EN als winnaar heeft aangeduid, en als dat effectief gebeurt, gaat die daar veel punten mee scoren, in tegenstelling tot mij want ik had nooit gedacht dat Engeland de finale zou halen. Daarom supporter ik volle borst voor Nederland vanavond, al mogen ze in een eventuele finale weer ferm op hun bek krijgen van Spanje![]()

Als Engeland vanavond wint én ze worden Europees kampioen, levert mij dat 45 punten meer op dan jij. Als Kane er dan ook nog eens in slaagt om twee doelpunten te scoren, heb ik ook de topscoorder juist (tenminste als Gakpo niet meer scoort), wat mij nog eens 30 punten op zou leveren. Nee, ik zou nog niet zo zeker zijn hoor![]()
Die "makkelijke" kolom is puur omdat de grote ploegen het lieten afweten. Normaal is er geen makkelijke kant, wanneer het loopt zoals verwacht. Loten lijkt me sowieso al behoorlijk onhaalbaar. Alleen van die beste derdes moeten ze af. Dat slaat helemaal nergens op. Dus ook weer minder ploegen.Beter gewoon na elke wedstrijd opnieuw een loting.
Na de groepsfase worden de nrs 1 geloot tegen de nrs 2 en dan na elke wedstrijd opnieuw.
Gewoon dikke zever die makkelijkere kolom.
Hoe wil je het dan doen? 8 poules van 3 voortaan? Is wellicht een optie.Die "makkelijke" kolom is puur omdat de grote ploegen het lieten afweten. Normaal is er geen makkelijke kant, wanneer het loopt zoals verwacht. Loten lijkt me sowieso al behoorlijk onhaalbaar. Alleen van die beste derdes moeten ze af. Dat slaat helemaal nergens op. Dus ook weer minder ploegen.
Neen, gewoon zoals het was voor 2016.Hoe wil je het dan doen? 8 poules van 3 voortaan? Is wellicht een optie.
Dat komt sowieso nooit meer terug en ik vind het echt wel een verademing dat landen als Slovenië nu ook de kans krijgen om op een groot toernooi te spelen. Dat is voor dat soort landen echt iets geweldigs.Neen, gewoon zoals het was voor 2016.
Ik denk ook niet dat het ooit terug komt. Het gaat alleen maar erger worden, helaas.Dat komt sowieso nooit meer terug en ik vind het echt wel een verademing dat landen als Slovenië nu ook de kans krijgen om op een groot toernooi te spelen. Dat is voor dat soort landen echt iets geweldigs.
Wist je dat volgend jaar in de Nations League er ook een extra ronde is toegevoegd? Er worden voortaan kwartfinales gespeeld. Dus weer extra wedstrijden haha.Ik denk ook niet dat het ooit terug komt. Het gaat alleen maar erger worden, helaas.