Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Gelieve niet te spotten met anderen.
Waar is de karl?

Edit: niet dat karl goed is ofzo

MODEDIT: spottende tekst weggehaald

Laatst bewerkt door een moderator:
Frankrijk dus zwaar afhankelijk van Mbappé, en als die het niet doet, dan schiet er weinig over.
Frankrijk mist vooral ook een deftige spelmaker. Ze leunen te veel op de individuele flitsen van Mbappé, Griezmann, en co om aanvallend er door te geraken, onder de overkoepelende tactiek van vooral geen doelpunten tegen te krijgen. Maar als die aanvallers dan niet in de beste vorm zitten, dan kom je er niet. Zet daar een all-round minder begaafde speler dan Rabiot of Camavinga, maar wel een echte spelmaker en dat aanvallend spel van de Fransen gaat automatisch beter zijn. Dan moeten je aanvallers ook niet in bloedvorm te zijn, want ze moeten niet alles zelf meer doen. Er zit geen enkele CAM in die selectie van de Fransen, zelfs een Hans Vanaken zou die ploeg kunnen helpen.

Spanje is toch één van de weinige ploegen waar je als liefhebber vrolijk van wordt he. Wat een ploeg.

Spanje is toch één van de weinige ploegen waar je als liefhebber vrolijk van wordt he. Wat een ploeg.
Ik hoop écht dat die straks kampioen spelen, zodat het internationale betonvoetbal van Deschamps en Southgate terug een stapje achteruit zet. En dat een prutscoach als Tedesco notities neemt.

Het is ver gekomen maar vanavond supporter ik uit volle borst voor de Nederlanders.

Als Nederland wint, denk ik niet dat ik iemand mij nog voorbij kan steken in de BG Pronostiek en dan kan ik mijzelf eindelijk omschrijven als DE SLIMSTE VOETBALKENNER VAN BG.

Dus! Hup Holland Hup, en laat de Zantas niet in ze hempie staan!

Jammer, maar de besten hebben echt wel verdiend gewonnen. Dit Spanje rolt over elke ploeg. Wel jammer dat Williams niet echt in z'n element was.

Deschamps mag nu eindelijk wel eens buitengegooid worden met z'n laf zwakzinnig voetbal. Een hele ploeg van klinkende namen die staat of valt met of Mbappé in z'n element is, dat is gewoon schandalig.

Er zit geen enkele CAM in die selectie van de Fransen, zelfs een Hans Vanaken zou die ploeg kunnen helpen.

Ja how, het is nog wat te vroeg voor satire.

Het is ver gekomen maar vanavond supporter ik uit volle borst voor de Nederlanders.

Als Nederland wint, denk ik niet dat ik iemand mij nog voorbij kan steken in de BG Pronostiek en dan kan ik mijzelf eindelijk omschrijven als DE SLIMSTE VOETBALKENNER VAN BG.

Of in ieder geval toch degene met het meeste geluk. 😌

Een nieuwe Satisfyer Pro 2 Next Generation zal er nu wel afkunnen zeker? :oi22: Staat fyi in afslag nu op bol, dus grijpen die handel.

En Nederland zal het wel halen. Die Southgate mogen ze ineens tijdens hun vlucht over de Noordzee naar buiten kieperen. Rommelcoach.

Veel leukere match dan verwacht en met een verdiende overwinnaar.
3 mooie goals gezien trouwens en ergens is het gewoon zwaar ironisch dat de Fransen in de 2e helft tegen een verdedigend blok moesten spelen en er niet door geraakten.

En nu Deschamps buiten en morgen Southgate aub. Het feit dat je niet eens een CAM meepakt alleen is genoeg om ontslagen te worden imo.

Grootste voordeel is ook dat ik nu nooit voor Holland moet gaan supporteren. Laat vanavond de Engelsen maar winnen zodat die Kezen terug stil zijn en het zondag nog eens zo pijnlijk wordt voor Engeland als hun hoop keldert.

Ik was die vergeten in te vullen :lol: niet dat ik zou winnen

Ik zie mensen roepen om een CAM bij de Fransen, maar wie moet dat dan eigenlijk zijn volgens jullie?

Griezmann nam die rol enigszins op zich in het verleden, maar ik zie geen opvolger.

Bye bye Fransen :)

Toen snel de 0-1 viel, vreesde ik al voor het ergste scenario. Gelukkig kan Spanje rekenen op spelers die enkele klasseflitsen uit hun voeten kunnen schudden (Yamal :love: )

En dat laatste is ook meteen wat er bij de Fransen (o.a.) ontbrak op dit toernooi: een Mbappe die een wedstrijd kan doen kantelen met een flits. Geen enkele veldgoal op 5 matchen voor hem, dat zegt toch wel iets. De gebroken neus is natuurlijk wel een excuus.

Deschamps out, Zidane in? :tongue:

Met een ander pronostiek met vrienden heb ik het gisteren om zeep geholpen. Ik had 2-1 Spanje, net voor de match gewijzigd naar 1-0.
Vanavond zal het maken of breken. Ik met één andere van de 22 die meedoen heeft Engeland als winnaar.

Als Nederland wint, wie denk je dat de finale zal halen? Of kan je dat hier niet posten?

Terug
Bovenaan