Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dan ook maar 1 voetballende ploeg gezien.Terechte finalist eviva espania, tot nu toe ook beste voetballende ploeg van het EK.
ah okIk ging ervan uit dat we het over de BG prono hadden.

Spanje - Nederland zou de mooiste finale zijn. Met Spanje als winnaar.

Frankrijk mist vooral ook een deftige spelmaker. Ze leunen te veel op de individuele flitsen van Mbappé, Griezmann, en co om aanvallend er door te geraken, onder de overkoepelende tactiek van vooral geen doelpunten tegen te krijgen. Maar als die aanvallers dan niet in de beste vorm zitten, dan kom je er niet. Zet daar een all-round minder begaafde speler dan Rabiot of Camavinga, maar wel een echte spelmaker en dat aanvallend spel van de Fransen gaat automatisch beter zijn. Dan moeten je aanvallers ook niet in bloedvorm te zijn, want ze moeten niet alles zelf meer doen. Er zit geen enkele CAM in die selectie van de Fransen, zelfs een Hans Vanaken zou die ploeg kunnen helpen.Frankrijk dus zwaar afhankelijk van Mbappé, en als die het niet doet, dan schiet er weinig over.
Ik hoop écht dat die straks kampioen spelen, zodat het internationale betonvoetbal van Deschamps en Southgate terug een stapje achteruit zet. En dat een prutscoach als Tedesco notities neemt.Spanje is toch één van de weinige ploegen waar je als liefhebber vrolijk van wordt he. Wat een ploeg.
Er zit geen enkele CAM in die selectie van de Fransen, zelfs een Hans Vanaken zou die ploeg kunnen helpen.
Het is ver gekomen maar vanavond supporter ik uit volle borst voor de Nederlanders.
Als Nederland wint, denk ik niet dat ik iemand mij nog voorbij kan steken in de BG Pronostiek en dan kan ik mijzelf eindelijk omschrijven als DE SLIMSTE VOETBALKENNER VAN BG.
Dus! Hup Holland Hup, en laat de Zantas niet in ze hempie staan!

Staat fyi in afslag nu op bol, dus grijpen die handel.Of in ieder geval toch degene met het meeste geluk.
Een nieuwe Satisfyer Pro 2 Next Generation zal er nu wel afkunnen zeker?Staat fyi in afslag nu op bol, dus grijpen die handel.
Het failliet van dit subforum ligt in de handen van Koeman. Geen comfortabele situatie dit.Als Nederland wint, denk ik niet dat ik iemand mij nog voorbij kan steken in de BG Pronostiek en dan kan ik mijzelf eindelijk omschrijven als DE SLIMSTE VOETBALKENNER VAN BG.
Ik was die vergeten in te vullenHet is ver gekomen maar vanavond supporter ik uit volle borst voor de Nederlanders.
Als Nederland wint, denk ik niet dat ik iemand mij nog voorbij kan steken in de BG Pronostiek en dan kan ik mijzelf eindelijk omschrijven als DE SLIMSTE VOETBALKENNER VAN BG.
niet dat ik zou winnen
)
Met een ander pronostiek met vrienden heb ik het gisteren om zeep geholpen. Ik had 2-1 Spanje, net voor de match gewijzigd naar 1-0.Het is ver gekomen maar vanavond supporter ik uit volle borst voor de Nederlanders.