Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Ik merk dat jij en bepaalde andere users van elke opportuniteit gebruik maken om denigrerend te spreken over bepaalde allochtonen, onder andere Turken. Waar hebben deze mensen jullie zeer gedaan dat jullie hier niet langs kunnen lopen en deze forum als een uitlaatklep gebruiken?
Kunnen we gewoon stoppen met in alles een politieke boodschap te zien en er dan een flamewar over beginnen?

Dit is een voetbal forum, laten we het daarover hebben. Zelfs al is het voetbal echt slecht

Toch een drama dat je met zo'n elftal zo terug moet plooien tegen een land als Zwitserland, zelfs Kane moet mee komen verdedigen ...

Het ergste is dat die dan straks weer last-minute toch nog gaan scoren en door zullen gaan.

Ik merk dat jij en bepaalde andere users van elke opportuniteit gebruik maken om denigrerend te spreken over bepaalde allochtonen, onder andere Turken. Waar hebben deze mensen jullie zeer gedaan dat jullie hier niet langs kunnen lopen en deze forum als een uitlaatklep gebruiken?

Ik sprak in dit geval helemaal niet denigrerend over allochtonen. Ik maakte net een mopje over de opmerking dat Engelsen en Nederlanders arrogant zijn, terwijl dat ook opgaat voor de Turkse fans. Dat heeft niets met antipathie voor Turken te maken, wel alles met hoe ze zich gedragen op dit toernooi. In elke match tot dusver hebben ze zich vrij onsportief gedragen met het uitfluiten van spelers van begin tot einde, gooien van voorwerpen en ik geloof in een match ook het schijnen van lasers naar de tegenstander toe.

Maar goed, zie er maar een racistische aanval in.

Terug
Bovenaan