Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

maxresdefault.jpg

.

Haha, Engeland speelt 5 minuten zoals het moet en ze scoren meteen, wat een kutcoach is Southgate toch.
Zei het daarnet nog tegen een maat: Zet daar een deftige coach die aanvallend voetbal wil spelen en dit Engeland rolt volgens mij elk land op met uitzondering van Frankrijk wellicht.

Zei het daarnet nog tegen een maat: Zet daar een deftige coach die aanvallend voetbal wil spelen en dit Engeland rolt volgens mij elk land op met uitzondering van Frankrijk wellicht.
Geldt ook voor Frankrijk zelf, en in mindere mate ook België eigenlijk. Die spelen allemaal met de tactiek om matchen dood te maken, vooral geen tegendoelpunt krijgen en met het idee dat ze met hun offensieve weelde in de omschakeling of door een foutje van de tegenstander toch wel zelf eentje zullen maken.

Het probleem is dat Deschamps daar al enorm veel succes mee heeft gehaald, en Southgate en Tedesco bij ons proberen dat te emuleren.

En Filip Joos, we horen je allemaal :lol:

In elke match tot dusver hebben ze zich vrij onsportief gedragen met het uitfluiten van spelers van begin tot einde, gooien van voorwerpen en ik geloof in een match ook het schijnen van lasers naar de tegenstander toe.
De supporters van elk land doen dat, je laat het blijken alsof het enkel de Turkse supporters zijn. Waar ik wel akkoord mee ga is dat het meer opvalt bij de Turken omdat ze met meer zijn in de stadions en fanatiek wat betreft voetbal. Vandaar snap ik dat je zo kunt denken.

De supporters van elk land doen dat, je laat het blijken alsof het enkel de Turkse supporters zijn. Waar ik wel akkoord mee ga is dat het meer opvalt bij de Turken omdat ze met meer zijn in de stadions en fanatiek wat betreft voetbal. Vandaar snap ik dat je zo kunt denken.
Ik heb nochtans 2 matchen in het stadion gezien en daar werd helemaal niet zoveel gefloten bij elke baltoets.

Terug
Bovenaan