Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we gewoon stoppen met in alles een politieke boodschap te zien en er dan een flamewar over beginnen?Ik merk dat jij en bepaalde andere users van elke opportuniteit gebruik maken om denigrerend te spreken over bepaalde allochtonen, onder andere Turken. Waar hebben deze mensen jullie zeer gedaan dat jullie hier niet langs kunnen lopen en deze forum als een uitlaatklep gebruiken?
NopeToch een drama dat je met zo'n elftal zo terug moet plooien tegen een land als Zwitserland, zelfs Kane moet mee komen verdedigen ...
Het ergste is dat die dan straks weer last-minute toch nog gaan scoren en door zullen gaan.

Ik merk dat jij en bepaalde andere users van elke opportuniteit gebruik maken om denigrerend te spreken over bepaalde allochtonen, onder andere Turken. Waar hebben deze mensen jullie zeer gedaan dat jullie hier niet langs kunnen lopen en deze forum als een uitlaatklep gebruiken?
Verdiend vind ik toch ook overdreven hoor. Geen van beide ploegen verdienen hier een doelpunt imo.Verdiend
Nu moeten die Engelsen eindelijkToch een drama dat je met zo'n elftal zo terug moet plooien tegen een land als Zwitserland, zelfs Kane moet mee komen verdedigen ...
Het ergste is dat die dan straks weer last-minute toch nog gaan scoren en door zullen gaan.
Zwitserland probeert tenminsteVerdiend vind ik toch ook overdreven hoor. Geen van beide ploegen verdienen hier een doelpunt imo.
Dramatisch verdedigd trouwens van Walker