Zijn kansen op de counter maar we kunnen geen enkele deftige pass gevenHopeloos toch momenteel ons voetbal? Ok, we gaven nog niets (echt) weg, maar ik zie ook niet hoe we gaan scoren, want qua passing is het zwak en zonder veel ideeën.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn kansen op de counter maar we kunnen geen enkele deftige pass gevenHopeloos toch momenteel ons voetbal? Ok, we gaven nog niets (echt) weg, maar ik zie ook niet hoe we gaan scoren, want qua passing is het zwak en zonder veel ideeën.
Zo te zien wel. Maar je kan hetzelfde zeggen voor Frankrijk eigenlijk.Is da nu zo fucking moeilijk om eens deftig te passen...
En daar waren we vroeger altijd zo sterk inAls we op deze manier spelen moet je natuurlijk wel toch af en toe eens een counter kunnen opzetten.
Maar ongelofelijk hoe slordig ze daarin telkens weer zijn.

Ja, maar zou toch eens leuk geweest zijn hadden we Frankrijk van het kastje naar de muur gespeeld.Met al jullie geklaag. Ik had in de week direct getekend voor 0-0 bij de rust hoor.