Knock-outfase (1/8 finales tem finale)

Zou die overwinning van het RN gisteren ook nog negatief wegen op de Franse selectie?
Het volk heeft niet naar haar sterren geluisterd. Hebben deze duurbetaalde profs nog wel zin om tot op de bodem te gaan voor dit volk?

Potentieel voordeel daar voor ons dus.

Aan de andere kant waren ook veel van onze selectie gedegouteerd van "onze" fluitende supporters.

Lukaku en Openda samen in de punt!

Casteels
Castagne - Faes - Vertonghen - Theate
Doku - Onana - De Bruyne - Carrasco
Openda - Lukaku

Lukaku en Openda samen in de punt!

Casteels
Castagne - Faes - Vertonghen - Theate
Doku - Onana - De Bruyne - Carrasco
Openda - Lukaku
Het is niet mijn opstelling.

Maar het is wat anders en het geeft meer goede moed dan terug naar die kutopstelling van de eerste pot te gaan.

Ach ja uiteindelijk is het lekker lullen met de makkers met een pint, toch tof!

Hoewel ik deze keer tomatensap ofzo gaan drinken want dit weekend al genoeg bier gedronken.

Het is niet mijn opstelling.

Maar het is wat anders en het geeft meer goede moed dan terug naar die kutopstelling van de eerste pot te gaan.

Ach ja uiteindelijk is het lekker lullen met de makkers met een pint, toch tof!

Hoewel ik deze keer tomatensap ofzo gaan drinken want dit weekend al genoeg bier gedronken.
gerstensmoothies zijn een aanrader :oi22:

anderzijds, er wordt geroepen om verandering en dat het niet werkt zoals het nu is.
Snap wat je wil zeggen, maar laat hij zoals het is gaan er veel roepen: hij blijft krampachtig vasthouden aan...
Je kan de namen wijzigen en nog steeds met dezelfde tactiek spelen zonder problemen, nu opeens de namen + een niet geteste opstelling/tactiek (in hoeverre hij die kan overbrengen) is wel risky tegen Frankrijk

Geld gezet op Frankrijk. Zo is het hoe dan ook feest :cheer:

Idd, heb 5€ op 2-1 gezet op Frankrijk (en dan ook nog op Portugal winst, maar bon). Dus ongeacht wat er gebeurt is het goed, al is de voorkeur mss iets groter voor de Fransen. Maar ik zie beide allebei even graag winnen. :cheer:

ALLEZ LES DIABLES BLEUS 😂

anderzijds, er wordt geroepen om verandering en dat het niet werkt zoals het nu is.
Snap wat je wil zeggen, maar laat hij zoals het is gaan er veel roepen: hij blijft krampachtig vasthouden aan...
Maar dat is vooral naar ingesteldheid en speelstijl, het maakt niet uit in welke formatie je aantreedt of welke spelers je opstelt als je vervolgens je spelers als angsthazen laat spelen. Zie bvb Carrasco als linksback tegen Slovenië: je mag die daar zetten, dat kan werken - zeker tegen mindere landen - maar wat is het nut van een linksbuiten op de linksback te zetten als je hem vervolgens niet over de middenlijn laat komen?

Nu weer met een heel nieuw experiment komen, voor mij voelt het als een coach die gewoon niet weet waar hij mee bezig is. Dit voelt meer als een "kijk, jullie wouden verandering, hier is verandering" move naar pers en supporters. Terwijl een paar kleine, logische tactische tweaks voldoende waren (tegen Slovakije en Oekraïne, tegen Frankrijk maken we sowieso weinig kans).

Soit, benieuwd hoe dit gaat uitdraaien. Ik hoop uiteraard op een positief resultaat. Gaat Doku op rechts staan, of Carrasco?

Terug
Bovenaan