Spooky
Well-known member
Die kerel spreekt zichzelf toch enorm tegen -> We zetten onze voet naast de competieleider (vond ik ook wel), we spelen gretiger dan voordien, maar dan op het einde van zijn analyse is er niks veranderd??https://sporza.be/nl/2023/01/09/tom...-op-oude-wijn-in-nieuwe-zakken~1673248874361/
Allez jong, we zijn één wedstrijd ver
Als Lang en Yaremchuk die 100% kansen erin schieten dan speel je gelijk of win je misschien...
In vergelijking met OHL was dit dag en nacht verschil voor mij, wat ik absoluut niet vanzelfsprekend vind onder een nieuwe coach. Geef die kerel nu gewoon wat tijd om zijn systeem erin te slijpen en geef hem 1-2 gerichte versterkingen en dan zien we wel wat het nog wordt dit seizoen, PO1 mag met deze kern nooit mislukken natuurlijk. (en als Union met de titel gaat lopen, dan gun ik het hen echt wel na het nét mislopen ervan vorig jaar)
Club Brugge was wel in het begin iets beter, in het eerste half uur was Club scherper dan wat we op het einde van vorig jaar zagen. Het kon zijn voet zetten naast Genk. Anderzijds lijkt me dat logisch in de eerste match van een nieuwe coach.