Jupiler Pro League 2022-2023

wij moeten niet naar de stand kijken maar wel proberen versterking te zoeken zodat we volgend jaar terug resoluut voor titel kunnen gaan, denk dat we echt wel kunnen stellen dat dit gewoon overgangsseizoen wordt, ondanks de knappe overwintering in CL
Goh de laatste 3 transferperiodes hebben jullie telkens bijna 50! Miljoen uitgegeven. Een overgangsjaar mag toch niet met die budgetten en kern dat je hebt

Goh de laatste 3 transferperiodes hebben jullie telkens bijna 50! Miljoen uitgegeven. Een overgangsjaar mag toch niet met die budgetten en kern dat je hebt
Uiteraard mag het niet, maar kvrees ook wel dat het de realiteit zal zijn.
Al is er idd meer uit deze kern te halen maar moeten dringend is wat peper in hun gat krijgen vind ik, veel de laks/sloom telkens.
En hopelijk komt Rits weer op niveau, want is niet te onderschatten imo.

Uiteraard mag het niet, maar kvrees ook wel dat het de realiteit zal zijn.
Al is er idd meer uit deze kern te halen maar moeten dringend is wat peper in hun gat krijgen vind ik, veel de laks/sloom telkens.
En hopelijk komt Rits weer op niveau, want is niet te onderschatten imo.
Wie gaat Rits uit de ploeg spelen?

Stond die er niet enkel op owv de schorsing van Odinkeya? Zouden jullie niet eerder naar Odinkeya-Rits-Vanaken gaan zodat Nielsen eruit vliegt?
Dit idd, Nielsen toch niet gebracht wat ik ervan had gehoopt.

Vandaag ook in het begin van de match, een counter waar hij de bal simpel naar rechts, naar Skov moest spelen en dan had die een 1 op 1 met de keeper, maar hij ziet het niet en past hem naar links naar Jutgla. Onbegrijpelijk.

2de helft niet gezien... en gelukkig maar.

Die speelt enkel als Onyedika niet speelt of een laatste 5 minuten. Nu Rits terug is, is er sowieso geen plaats meer voor Balanta imo.

Nielsen is imo ook beter dan Rits. Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met Mats. Enerzijds altijd de juiste mentaliteit, knapt enorm veel werk op en die blijft ook maar gaan.

Anderzijds mist die zoveel kansen op een seizoen, niet te doen. Vandaag eigenlijk ook bij die howler van Yaremchuk. Gewoon zelf rustig scoren.

Los van alles wat er misloopt zit het ook gewoon totaal niet mee voor Anderlecht en dat geldt niet alleen voor vandaag. PO II halen is het hoogst haalbare dit seizoen en dit is gewoon te weinig. Elke grote club met een groot historisch palmares heeft wel eens een paar mindere jaren maar hier duurt het wel echt lang. Leedvermaak zal er bij sommigen altijd zijn, maar de implosie van Anderlecht is toch een serieuze aderlating voor het Belgische voetbal imho.

Die speelt enkel als Onyedika niet speelt of een laatste 5 minuten. Nu Rits terug is, is er sowieso geen plaats meer voor Balanta imo.

Nielsen is imo ook beter dan Rits. Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met Mats. Enerzijds altijd de juiste mentaliteit, knapt enorm veel werk op en die blijft ook maar gaan.

Anderzijds mist die zoveel kansen op een seizoen, niet te doen. Vandaag eigenlijk ook bij die howler van Yaremchuk. Gewoon zelf rustig scoren.
Op zich akkoord, maar Nielsen zijn niveau de laatste maanden ook maar zozo, dus mag wel wat concurrentie hebben alleszins.
Beetje zelfde voor Vanaken, het is gewoon te weinig momenteel.

Ben eens gaan kijken en dacht het tij te keren voor Anderlecht. Zag er goed uit tot tien minuten voor het einde 🥲
Moet wel zeggen, die tweede goal van Union was wel serieus de schuld aan de 10de man die niet mocht meedoen. Je zag zo de onrust in die fase. Als die 1-1 daar niet valt wil ik het nog wel eens zien, want Union was inspiratieloos aan het worden.

Zou niet mogen idd, maar is gewoon de realiteit nu, heeft weinig zin als supporter om toch nog te hopen op een mirakel want vandaag tegen een toch niet echt flitsend genk zie je gewoon dat we te kort komen op vele vlakken

It is what it is, dat ze maar beginnen bouwen aan kern om volgend jaar wel te domineren

Avenatti doet het toch maar weer. Speelde slecht bij Standard, Antwerp, Union en Beerschot maar doet het gewoon zeer goed bij ons als targetspits

Deed het ook goed bij ons hoor, alleen wist hij niet te scoren omdat we als ploeg bijna niks klaarspeelden op offensief vlak. De fans hadden die willen houden, al was die financieel niet haalbaar voor ons.

Jammer, ik keek al uit naar de vakkundige analyse van Peter
Even mezelf quoten. Het is vandaag aan Boudeweel blijkbaar die volgende quote laat optekenen:

Blijkbaar waren ze wel zo vol van vertrouwen en hadden ze elk detail voorbereid. Waarom moest de coach dan gedurende de hele wedstrijd bijsturen, de hele tijd ostentatief bijkomende informatie geven aan de spelers. Overdreven.

Anderlecht heeft behoefte aan een rustbrenger als trainer, een trainer die duidelijkheid brengt. In tegenstelling tot Parker bij Club Brugge heeft hij toch al wat meer tijd gekregen om zijn stempel te kunnen drukken. Maar net als bij Club moet het toch dringend veranderen.
Ja tuurlijk Tom, Riemer had ingecalculeerd dat ze na 10 minuten na streng rood al met 10 gingen spelen.

Terug
Bovenaan