Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Zuur voor Anderlecht maar was gewoon terecht (en dom) rood.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh de laatste 3 transferperiodes hebben jullie telkens bijna 50! Miljoen uitgegeven. Een overgangsjaar mag toch niet met die budgetten en kern dat je hebtwij moeten niet naar de stand kijken maar wel proberen versterking te zoeken zodat we volgend jaar terug resoluut voor titel kunnen gaan, denk dat we echt wel kunnen stellen dat dit gewoon overgangsseizoen wordt, ondanks de knappe overwintering in CL
Uiteraard mag het niet, maar kvrees ook wel dat het de realiteit zal zijn.Goh de laatste 3 transferperiodes hebben jullie telkens bijna 50! Miljoen uitgegeven. Een overgangsjaar mag toch niet met die budgetten en kern dat je hebt
Wie gaat Rits uit de ploeg spelen?Uiteraard mag het niet, maar kvrees ook wel dat het de realiteit zal zijn.
Al is er idd meer uit deze kern te halen maar moeten dringend is wat peper in hun gat krijgen vind ik, veel de laks/sloom telkens.
En hopelijk komt Rits weer op niveau, want is niet te onderschatten imo.
Wie gaat Rits uit de ploeg spelen?
Stond die er niet enkel op owv de schorsing van Odinkeya? Zouden jullie niet eerder naar Odinkeya-Rits-Vanaken gaan zodat Nielsen eruit vliegt?Balanta
Balanta is zelf geen basisspeler. En mag van mij per direct vertrekken constant fouten maken en voetballend veel te slecht.Balanta
Dit idd, Nielsen toch niet gebracht wat ik ervan had gehoopt.Stond die er niet enkel op owv de schorsing van Odinkeya? Zouden jullie niet eerder naar Odinkeya-Rits-Vanaken gaan zodat Nielsen eruit vliegt?
Die speelt enkel als Onyedika niet speelt of een laatste 5 minuten. Nu Rits terug is, is er sowieso geen plaats meer voor Balanta imo.Balanta
Op zich akkoord, maar Nielsen zijn niveau de laatste maanden ook maar zozo, dus mag wel wat concurrentie hebben alleszins.Die speelt enkel als Onyedika niet speelt of een laatste 5 minuten. Nu Rits terug is, is er sowieso geen plaats meer voor Balanta imo.
Nielsen is imo ook beter dan Rits. Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met Mats. Enerzijds altijd de juiste mentaliteit, knapt enorm veel werk op en die blijft ook maar gaan.
Anderzijds mist die zoveel kansen op een seizoen, niet te doen. Vandaag eigenlijk ook bij die howler van Yaremchuk. Gewoon zelf rustig scoren.

Zou niet mogen idd, maar is gewoon de realiteit nu, heeft weinig zin als supporter om toch nog te hopen op een mirakel want vandaag tegen een toch niet echt flitsend genk zie je gewoon dat we te kort komen op vele vlakkenGoh de laatste 3 transferperiodes hebben jullie telkens bijna 50! Miljoen uitgegeven. Een overgangsjaar mag toch niet met die budgetten en kern dat je hebt
Avenatti doet het toch maar weer. Speelde slecht bij Standard, Antwerp, Union en Beerschot maar doet het gewoon zeer goed bij ons als targetspits
Even mezelf quoten. Het is vandaag aan Boudeweel blijkbaar die volgende quote laat optekenen:Jammer, ik keek al uit naar de vakkundige analyse van Peter
Ja tuurlijk Tom, Riemer had ingecalculeerd dat ze na 10 minuten na streng rood al met 10 gingen spelen.Blijkbaar waren ze wel zo vol van vertrouwen en hadden ze elk detail voorbereid. Waarom moest de coach dan gedurende de hele wedstrijd bijsturen, de hele tijd ostentatief bijkomende informatie geven aan de spelers. Overdreven.
Anderlecht heeft behoefte aan een rustbrenger als trainer, een trainer die duidelijkheid brengt. In tegenstelling tot Parker bij Club Brugge heeft hij toch al wat meer tijd gekregen om zijn stempel te kunnen drukken. Maar net als bij Club moet het toch dringend veranderen.