Général Zantas
Well-known member
Vorige week nog gewonnen van Club, 10 punten voor op de 2e, en u dan zorgen maken voor een matchke op Eupen... Dat is de op 2 na slechtste thuisploeg van de reeks.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groot gelijk.Aanklampen aan het winnen van matchen zonder het niveau dat we voor het WK toonden. Leek me toch wel duidelijk?
En laat mij maar zorgen maken op basis van de matchen die ik zie sinds het WK: Moeilijk tegen DE crisis-ploeg Anderlecht, zeer efficiënt tegen Brugge waar we met eenzelfde efficiëntie van Brugge dat pas hun coach heeft moeten ontslaan (onverdiend) verliezen, verliezen op Kortrijk die amper één thuismatch wonnen tot ons, verliezen van Antwerp met een pak voor onze broek en nu met zeer veel moeite winnen van één van de degradatiekandidaten. Een Tresor en een Onuachu zijn echt niet goed momenteel. Op Eupen hebben we het ook altijd moeilijk. Denk zo maar eens aan hoe we vorig seizoen eerste konden worden op Eupen, maar met een man meer nog twee goals pakken in blessuretijd.
We halen ons niveau wel terug. Daar twijfel ik niet aan. Maar deze maand gaan we moeten worstelen. Maar het lijkt me wel dat mensen die wat denigrerend doen over hetgeen ik zeg duidelijk niet alle 90 minuten van ons met volle aandacht hebben bekeken. Ik wil nu eenmaal kampioen worden voor de 5de keer in 25 jaar. Dus ja, ik maak me nu eenmaal vlug zorgen.

Waarom krijgt Sardella nu eigenlijk de voorrang op N'Diaye?Die bank van Anderlecht is toch echt om te lachen. Daar zit werkelijk niks op. Das toch iets van het slechtste dat ik ooit heb gezien van Anderlecht
Sardella deed het vorige week niet slecht. Middenveld met enkele defensieve pionnen. Silva zal veel ballen zienWaarom krijgt Sardella nu eigenlijk de voorrang op N'Diaye?
Dat middenveld wat moet dat voorstellen?
Tis duidelijk dat men niet meer op techniek of voetballende kwaliteiten selecteert

Nee oké, maar is geen linksback en N'Diaye wel, die is nog maar 20 dus moet hem toch wat tijd geven.Sardella deed het vorige week niet slecht. Middenveld met enkele defensieve pionnen. Silva zal veel ballen zien![]()
Ik doe ook mijn bestIk wil supportive zijn maar Yaremchuk die doet dus echt niks goed he.
. Hij helpt niet echt mee.Je ziet dat die echt compleet zonder vertrouwen en geforceerd staat te voetballen. Niks lukt én veel verkeerde beslissingen.Ik wil supportive zijn maar Yaremchuk die doet dus echt niks goed he.
Kansen komen maar langs 1 kant. Dus kloptVerdienen echt wel een goal nu
Gewoon te weinig kwaliteit.Ik heb de indruk dat we precies weer met een man minder staan te spelen, komen overal te laat. En als we dan eens de bal hebben gaat het ofwel te traag, ofwel verkeerd, ofwel achteruit. Ons middenveld is toch echt om te huilen.