quo_vadis
Well-known member
idd gewoon crapuleus. Mag gerust een week of 5 schorsing krijgen.Manman, die fout van D'haene.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd gewoon crapuleus. Mag gerust een week of 5 schorsing krijgen.Manman, die fout van D'haene.
Ik zie ons (KVM) die nog binnenhalen. Defour-Verstraete-Radja, een gouden combinatie van bijters!Haha de Radja mag weg bij den Antwerp. Als er aan den overkant van't Stad maar niemand zo zot wordt om iets te proberen...

Peterke toch
![]()
Vandenbempt bepleit aanpak "pandemie" van incidenten: "Qatar is op dit vlak een voorbeeld" | sporza
De voorbije weken gaat ons voetbal hand in hand met incidenten met harde supporterskernen. Met Charleroi-KV Mechelen werd weer een match stopgezet, de Pro League riep de clubs vanochtend samen voor een spoedvergadering om een veiligheidsplan versneld uit te rollen. Hoe kijkt onze voetbalman...sporza.be
Hou het in't vervolg aub enkel bij commentaar geven, want uw 'analyses' worden met de dag tenenkrullender
't is idd niet allemaal even fout wat hij beweert, had het vooral over de camera's en het gebruiken van Qatar als 'goed voorbeeld'Wat zegt hij specifiek verkeerd?
De laatste alinea vind ik bv een goed idee, om geld van die belastingvermindering opzij te zetten en te investeren in beveiliging en opleiding voor bevoegde mensen.
't is idd niet allemaal even fout wat hij beweert, had het vooral over de camera's en het gebruiken van Qatar als 'goed voorbeeld'
zelf al heb je geld genoeg, dan nog is het stadion vol camera's met gezichtsherkenning hangen GEEN oplossingHij zegt letterlijk "op veel vlakken is Qatar geen voorbeeld", maar om relschoppers uit het stadion te weren wel. Daar heeft hij ook gelijk in. Maar goed, als je geld genoeg hebt, dan kan je dat soort dingen doen. In de Belgische voetbalwereld is er helaas nergens geld voor, behalve voor exuberante spelerslonen, makelaarscommissies en transferbedragen. Prioriteiten natuurlijk.
Er moet van dichtbij gemonitord worden of twee mannen elkaar niet te enthousiast knuffelen na een goal.Ik vermoed dat de gezichtsherkenning er vooral op gericht zal zijn om diegene eruit te halen die geen ticket hebben of zijn binnen geraakt met het ticket van een ander.
Ik kan me geen rode kaart van munoz herinneren. Geniale mentaliteit heeft die kerelIk wil er veel van Genk in mijn ploeg, maar die toch niet. Die gaat de ploeg nog dikwijls in de steek laten met een rode kaart.
Het blijft een beetje dubbel hè. Bengaals vuur is ten strengste verboden maar in Genk staan wel vlammenwerpers achter de goal waarmee je een heel kudde koeien kan aan grillen.Je kan perfect pyro toestaan op een verantwoorde manier daar ben ik pro van. Maar wat ze nu doen kan gewoon niet tis ne echte moeilijke om dit op te lossen.
zelf al heb je geld genoeg, dan nog is het stadion vol camera's met gezichtsherkenning hangen GEEN oplossing
Beenharde verdediger die ik er toch soms ook zie over gaan. Maar komt raar genoeg enorm vaak weg met alles.Ik wil er veel van Genk in mijn ploeg, maar die toch niet. Die gaat de ploeg nog dikwijls in de steek laten met een rode kaart.