Jupiler Pro League 2022-2023

Was er niet helemaal over. Dat beeld zegt dat toch ook
Vind jij dat zo duidelijk aan dat beeld? Zijn hoofd lijkt op de lijn terwijl zijn arm daar toch nog een stuk voorbij is. Ik durf alleszins niet met zekerheid zeggen dat hij er niet volledig over is, andersom ook niet.

Feitelijk wel , is ook pure wiskunde ;)
Alle dan, zal mij ne nieuwe tv moeten aandchaffen want dat kan ik toch onmogelijk zien aan de hand van de beelden die ze getoond hebben

Los daarvan: bizar dat Club opnieuw zo slap speelt in toch een belangrijke match.

En als rsca elke match met deze mentaliteit zou spelen dan staan jullie gewoon in de top4 hoor,zelfs met een 3-5-2 én Hoedt én Mazzu ;-)

Nuja zeg het maar
Valt iets voor @Babaluna zijn uitleg te zeggen

Maar ik vind het een moeilijke, hoek is nie goed.
VAR zal hetzelfde beeld hebben dus geen duidelijk beeld om de linesman te overrulen
Op dit beeld durf ik ook mijn hand niet in het vuur steken.
Zijn hoofd is al over de lijn en hij gaat hem achterwaarts halen. Ik mopper niet natuurlijk maar 100% zeker kan je hier niet over oordelen.

Alle dan, zal mij ne nieuwe tv moeten aandchaffen want dat kan ik toch onmogelijk zien aan de hand van de beelden die ze getoond hebben

Los daarvan: bizar dat Club opnieuw zo slap speelt in toch een belangrijke match.

En als rsca elke match met deze mentaliteit zou spelen dan staan jullie gewoon in de top4 hoor,zelfs met een 3-5-2 én Hoedt én Mazzu ;-)
Die mentaliteit brengt niks bij als ge in de 2 boxen zo loopt te kloten hè. Zo'n goal is al de 3e op die manier op n paar weken.

Moogt ge intussen toch op wijzen als coach

Die mentaliteit brengt niks bij als ge in de 2 boxen zo loopt te kloten hè. Zo'n goal is al de 3e op die manier op n paar weken.

Moogt ge intussen toch op wijzen als coach
Speel die match nog 5x opnieuw en jullie verliezen bijlange geen 5x… wij komen hier gewoon heel goed weg en hebben het geluk aan onze kant deze week (wat tegen Westerlo dan wel ontbrak)

De voorzitter is de spelers komen complimenteren in de kleedkamer en Mazzu zegt dat ze zonder Mignolet altijd 3 punten zouden gehad hebben

Amai, die van KVO laten zich echt wel als makke lammetjes naar de slachtbank leiden 🤣

Goed voor de groepssfeer bij ons natuurlijk

Het zal voor niemand ooit 100% duidelijk zijn.

Doet er ook niet toe want de match is afgelopen.
Of die nu binnen is of niet maakt wel een verschil in resultaat, maar mogelijkheden zijn er voldoende geweest vandaag, voldoende om het niet van dit te moeten laten afhangen.

Wat me wel stoort is dat daar na meerdere keren (Antwerp nog vorig jaar zeker ?) Onduidelijkheid er niets aan wordt gedaan om dit soort zaken te voorkomen, gewoon dat je dit in een volgende (misschien cruciale match) niet aan de hand hebt

Was misschien nog een van onze betere matchen maar bon ja, Mignolet houdt ons tegen een punt te pakken. Gelijkspel leek me logische uitslag.

Had indruk dat Club eerste helft met handrem op speelde. Tweede helft 20 minuten echt sterk, laatste 10 minuten wisten ze het niet meer.

Veel schieten we hier nu niet mee op. Ze gaan zich ‘hier aan optrekken en erop voortbouwen’ of zo maar matchen tegen Club is een aparte realiteit. De intensiteit van nu zie je niet in andere matchen. Zou me niet verbazen als we op Zulte al de boot in gaan. En ondertussen dus al 9 punten achter op PO1.

Stassin liet trouwens zien dat hij nog te licht woog. Stroeykens en Arnstad vond ik wel heel goed vandaag.

de 1e helft had niet veel om het lijf, beide ploegen speelden echt matig in de 1e helft en hielden elkaar vrijwel in evenwicht, zeker en vast brugge meer aan de bal en anderlecht had 2 doelpogingen, nog bijna een afgeblokt schot van Jutgla vergeten (brugge meer bal en anderlecht een kans of 2, dat somt de 1e helft volledig op)

in de 2e helft was Brugge 25 (of heel misschien 20) minuten echt de veel betere ploeg en waren ze gewoon heer en meester, ze zijn in die periode dan ook verdiend op voorsprong gekomen hoewel ze echt wel veel nodig hadden om op voorsprong te komen, ze hadden al eerder moeten voorkomen in die periode en misschien zelfs een goal meer moeten maken

en toen heeft de trainer een onvergefelijke fout gemaakt, hij heeft Yaremchuk ingebracht en ineens na die wissel was Brugge niks meer en ja dat is alleen Yaremchuk zijn fout, breng hem niet in en de zege van Brugge zou normaal op geen enkel moment in gevaar gekomen zijn, daar ben ik vol van overtuigd en absoluut zeker van

dat is toch echt niet te verstaan dat die nog kansen blijft krijgen, dat die nog minuten (zelfs seconden) mag maken, ontbind zijn contract en smijt hem buiten, hoeveeeeel meeeeer schade moet die Brugge nog aanrichten voor dat ze dat (willen) inzien ?????

dat had hier dus eigenlijk altijd moeten uitdraaien op een vrij simpele overwinning ware het niet voor de invalbeurt van dat stuk verdriet (als ik waardig moet beschrijven wat hij is moet ik heel zware beledigende termen bovenhalen [en die zouden voor deze persoon meer dan terecht zijn], maar ik zal het zo laten want dat zal aanzien worden als ... (vul maar zelf in)

Hahahahaha het is de fout van een spits dat heel de ploeg achteruit kruipt. Yaremchuk is niet goed bezig op dit moment, maar hier kon Yaremchuk echt geen hol aan doen.

Man man man.

Terug
Bovenaan