Was er niet helemaal over. Dat beeld zegt dat toch ook
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feitelijk wel , is ook pure wiskundeAlle lol, babaluna heeft het beter kunnen zien dan de var

Vind jij dat zo duidelijk aan dat beeld? Zijn hoofd lijkt op de lijn terwijl zijn arm daar toch nog een stuk voorbij is. Ik durf alleszins niet met zekerheid zeggen dat hij er niet volledig over is, andersom ook niet.Was er niet helemaal over. Dat beeld zegt dat toch ook
Alle dan, zal mij ne nieuwe tv moeten aandchaffen want dat kan ik toch onmogelijk zien aan de hand van de beelden die ze getoond hebbenFeitelijk wel , is ook pure wiskunde![]()
Op dit beeld durf ik ook mijn hand niet in het vuur steken.![]()
Nuja zeg het maar
Valt iets voor @Babaluna zijn uitleg te zeggen
Maar ik vind het een moeilijke, hoek is nie goed.
VAR zal hetzelfde beeld hebben dus geen duidelijk beeld om de linesman te overrulen
Die mentaliteit brengt niks bij als ge in de 2 boxen zo loopt te kloten hè. Zo'n goal is al de 3e op die manier op n paar weken.Alle dan, zal mij ne nieuwe tv moeten aandchaffen want dat kan ik toch onmogelijk zien aan de hand van de beelden die ze getoond hebben
Los daarvan: bizar dat Club opnieuw zo slap speelt in toch een belangrijke match.
En als rsca elke match met deze mentaliteit zou spelen dan staan jullie gewoon in de top4 hoor,zelfs met een 3-5-2 én Hoedt én Mazzu ;-)
Speel die match nog 5x opnieuw en jullie verliezen bijlange geen 5x… wij komen hier gewoon heel goed weg en hebben het geluk aan onze kant deze week (wat tegen Westerlo dan wel ontbrak)Die mentaliteit brengt niks bij als ge in de 2 boxen zo loopt te kloten hè. Zo'n goal is al de 3e op die manier op n paar weken.
Moogt ge intussen toch op wijzen als coach
Ik heb het eerder over de save van mignolet en de misser van silvaDe goal was toch echt meer kunde dan geluk
Dat is dan weer eerder 2 keer klasse, overschot enerzijds en gebrek aan anderzijdsIk heb het eerder over de save van mignolet en de misser van silva
Dat beeld zegt even weinig als het vorige. Hier zou je zeggen dat zijn hoofd er net voor is, maar zijn arm is toch een stuk achter zijn lichaam. Zolang je geen beeld hebt van op de lijn kan je dat (volgens mij) niet met zekerheid zeggen.
Ander beeld, Hoofd mignolet zeker voor de lijn, die bal er echt nooit volledig over.