iceman160487
Well-known member
A’lecht ziet de PO1 kopgroep toch echt snel kleiner worden… als Union er straks ook 3 bijdoet denk in dat ze bepaalde doelen toch al gaan moeten bijstellen…?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa PO1 is al even weg. Daar verandert vandaag weinig aan. Als je nog niet de helft van de punten haalt heb je daar geen aanspraak opA’lecht ziet de PO1 kopgroep toch echt snel kleiner worden… als Union er straks ook 3 bijdoet denk in dat ze bepaalde doelen toch al gaan moeten bijstellen…?
Euhm ons doel was de dubbel hè..A’lecht ziet de PO1 kopgroep toch echt snel kleiner worden… als Union er straks ook 3 bijdoet denk in dat ze bepaalde doelen toch al gaan moeten bijstellen…?
Maar dat werd nog niet effectief bijgesteld voor zover in weet… zowel bestuur als trainer hebben de titel uitgesproken als doel voor zover ik weet?Bwa PO1 is al even weg. Daar verandert vandaag weinig aan. Als je nog niet de helft van de punten haalt heb je daar geen aanspraak op
Vol op de beker hè. Eerste ronde eruit tegen Lierse wss en einde seizoenMaar dat werd nog niet effectief bijgesteld voor zover in weet… zowel bestuur als trainer hebben de titel uitgesproken als doel voor zover ik weet?

Zolang ge nog in Europa zit, is het nog niet einde seizoen. Ik ga er nog altijd vanuit dat Anderlecht bij de eerste 2 eindigt in hun groep.Vol op de beker hè. Eerste ronde eruit tegen Lierse wss en einde seizoen![]()
Goh moet ge al in Denemarken gaan winnen. West Ham gaat als groepswinnaar nu Silkeborg nog weinig in de weg leggen denk ik.Zolang ge nog in Europa zit, is het nog niet einde seizoen. Ik ga er nog altijd vanuit dat Anderlecht bij de eerste 2 eindigt in hun groep.
Komt ook veel af op die kerel. Misschien beetje te veel gespeeld de laatste weken.Kreeg sowieso al wat rust afgelopen weken, maar loopt ook altijd enorm gefrustreerd als ie gewisseld wordt.
Als je social media filmkes beziet lijkt die redelijk chill, maar op een voetbalveld toch precies wel beetje gekker alleszins, en een redelijk kort lontje.
Wat zei hij allemaal? Moest direct weg na affluiten.Goeie reactie van Hoefkens zowel na de match als in het interview. Echt onverwacht hoe goed hij ook op dat vlak is
Hoeft ook niet. Was duidelijk genoeg dat die zeker niet volledig over de lijn wasEcht een goed beeld of die bal al dan niet over de lijn was hebben we toch niet gekregen.
Hoofd ligt op de lijn , gestrekte arm neemt de bal .. kweenieHoeft ook niet. Was duidelijk genoeg dat die zeker niet volledig over de lijn was

Alle lol, babaluna heeft het beter kunnen zien dan de varHoofd ligt op de lijn , gestrekte arm neemt de bal .. kweenie![]()

Er niet volledig over