Diejen helicopter met de trofee heeft al 4 keer zijne gps moeten aanpassen in de laatste 3 minuten :unsure:
Ik had geen ongelijk!

 
Ik had geen ongelijk!

Is dat echt? Kunnen ze niet gewoon drie replica's gebruiken? Die wordt toch kapotgesnokt uietindelijk. Die andere twee gaan gewoon naar de volgende jaargangen.
 
Is dat echt? Kunnen ze niet gewoon drie replica's gebruiken? Die wordt toch kapotgesnokt uietindelijk. Die andere twee gaan gewoon naar de volgende jaargangen.

Tsjah, combineer megalomanie met een touch voor extravaganza en je zit met een helikopter die rondvliegt terwijl een replica, of godbetert gewoon een auto die rondrijdt op quasi lege zondagavondautostrades, ook wel had gekunnen.
 
Is dat echt? Kunnen ze niet gewoon drie replica's gebruiken? Die wordt toch kapotgesnokt uietindelijk. Die andere twee gaan gewoon naar de volgende jaargangen.

Het zou me zelfs niet verbazen moest de trofee die uitgereikt werd, sowieso al een replica zijn.
 
Groot verschil is dat als je Gheysens van de ene op de andere moment wegneemt dat Antwerp gewoon failliet is. Antwerp heeft torenhoge schulden. Al verschillende keren op de vingers getikt door de FFP, door de corona coulance serieus misbruik van gemaakt.
Dat gekoppeld aan een TD die vrouwen lastig valt...

Haal BV en VM weg bij Club dan blijft er nog steeds een gezonde club achter.
 
Is dat echt? Kunnen ze niet gewoon drie replica's gebruiken? Die wordt toch kapotgesnokt uietindelijk. Die andere twee gaan gewoon naar de volgende jaargangen.

Allemaal puur marketing gedoe hé. Mooi verhaaltje met die helicopter, maar eigenlijk echt compleet belachelijk gezien wat er tegenwoordig "leeft" in de maatschappij. Extravagant en onnodig.
 
Echt wel kapot hier.

Ik ga nu al 25 jaar naar Genk kijken. Ik heb daarin vele mooie momenten gemaakt, maar ook zeer veel dieptepunten, we hebben als club zowel sportief als extra-sportief bepaalde periodes echt zéér diep gezeten. Maar ondanks die vele dieptepunten, is de teleurstelling nog nooit zo groot geweest als gisterenavond. Ik ben sowieso altijd wel optimistisch ingesteld als supporter en blijf altijd overal in hopen en dromen. Ook al had ik me op voorhand er ergens wel bij neergelegd dat de kans groot was we de titel dan toch niet zouden halen, ik ben er echt wel in blijven geloven dat het nog mogelijk is, ondanks de velen "ALS"-en die hier de voorbije weken nog voor nodig waren. En dan vallen die laatste match plots alle puzzelstukjes alsnog in elkaar. Tijdens de rust virtueel kampioen, vervolgens dan toch even Union dat het leek te worden, om vervolgens plots op paar minuten voor affluiten het vollédig in eigen handen te hebben en kampioen te (lijken) zijn. Het gevoel dat er door mezelf (en het hele stadion) heen ging op het moment die 1-1 en vervolgens 1-2 door Brugge gescoord werd is gewoonweg onbeschrijfelijk. Pure extase die niet te beschrijven valt voor mensen die geen fervente voetbalsupporter zijn, het mooiste gevoel ge u maar kunt inbeelden als supporter. En dát gevoel dan plots uit elkaar zien spatten door plaats te moeten ruimen voor het viéste gevoel dat ge kunt meemaken? PIJNLIJK, héél pijnlijk... Er is niets dat ooit in de buurt van dat gevoel kwam, en er zal volgens mij ook niets meer gebeuren dat die pijn zal evenaren. Ik had mezelf op voorhand voorgenomen niet te blijven kijken als Antwerp de titel bij ons zou pakken, maar op het moment zelf gisteren ben ik gewoon nog minutenlang na de wedstrijd wat apathisch voor mezelf uit blijven staren, de tranen verbijtend.

Vraag me momenteel oprecht af of ik terug ooit het optimisme als supporter ooit terug ga durven vinden.
letterlijk dit. ik wou vertrekken maar ik was zo leeg. kan het nog altijd niet geloven.
 
IMG_7758.jpeg


IMG_7757.jpeg


Spelers en staf zaten deze middag, vermoedelijk, in Hertog Jan te lunchen, liep toevallig naar het Mechelsplein via den Botanic en zag plots de spelersbus.

En aangezien dat dat het enige fancy restaurant in de buurt is. :unsure:
 
Groot verschil is dat als je Gheysens van de ene op de andere moment wegneemt dat Antwerp gewoon failliet is. Antwerp heeft torenhoge schulden. Al verschillende keren op de vingers getikt door de FFP, door de corona coulance serieus misbruik van gemaakt.
Dat gekoppeld aan een TD die vrouwen lastig valt...

Haal BV en VM weg bij Club dan blijft er nog steeds een gezonde club achter.

Dat is voor 75% van de ploegen toch? Haal Brighton weg bij Union en die zijn einde van de maand ook failliet, of de Turken bij Westerlo, of den Arabier bij Beerschot, etc.
 
Dat is voor 75% van de ploegen toch? Haal Brighton weg bij Union en die zijn einde van de maand ook failliet, of de Turken bij Westerlo, of den Arabier bij Beerschot, etc.
Wat natuurlijk niet betekent dat we het normaal moeten vinden.
Een gezonde onderneming kan je dat bezwaarlijk noemen toch?
Ik ken er te weinig van, maar in het gewone bedrijfsleven kan zoiets toch niet? Al heb je daar ook geen mensen lopen (zoals spelers) die een bepaald marktwaarde hebben uiteraard.
 
Er zijn er veel die Gheysens (terecht) verwijten van over een stevige portie megalomanie te beschikken. Maar hoe Peter Croonen gisteren vanaf minuut 90 aan zijn ererondje bezig met een arrogante lach op zijn gezicht: dat is gewoon het lot tarten.

Tot dat moment gunde ik het Genk zeker. Maar dat uitgerekend een van onze beste mannen op het voorbije WK de titel en de beker naar zijn stad brengt, is de prachtigste voetbalpoëzie die er is. Proficiat Great Old!

PS: hoelang is het geleden dat een club nog is de dubbel heeft gepakt?
 
Terug
Bovenaan