Ik heb absoluut niets tegen Wouter Vrancken, maar om dat nu een enorm rustige man te vinden? Niet akkoord. Die stond de laatste maanden toch wel meer dan lief wat opgefokt te wezen langs de zijlijn. Vaak ook in discussie met de 4e ref.
Had daar dan ook alle reden toe, geen ploeg die zoveel genaaid is geweest deze play offs als Genk.
 
Ik moet de komende weken niks meer van voetbal weten. :biglaugh:

Nee, serieus. Nog altijd doodziek van alles. Wat een kutgevoel.

Vandaag ook terug gaan werken. Ze hebben mijn kantoor plat gelopen om mij wat bemoedigende woorden te komen toespreken, maar eigenlijk heb ik gewoon liever dat ze mij de hele week met rust laten.

Natuurlijk ook iemand die zei dat 'het maar voetbal is'. Die heb ik toen uitgelegd dat dat echt niet klopt. Dat dat een passie is waar ge nieuwe mensen leert kennen met dezelfde passie.
 
Ik moet de komende weken niks meer van voetbal weten. :biglaugh:

Nee, serieus. Nog altijd doodziek van alles. Wat een kutgevoel.

Vandaag ook terug gaan werken. Ze hebben mijn kantoor plat gelopen om mij wat bemoedigende woorden te komen toespreken, maar eigenlijk heb ik gewoon liever dat ze mij de hele week met rust laten.

Natuurlijk ook iemand die zei dat 'het maar voetbal is'. Die heb ik toen uitgelegd dat dat echt niet klopt. Dat dat een passie is waar ge nieuwe mensen leert kennen met dezelfde passie.

De uitspraak "ach, het is maar voetbal" voelt op zo'n moment gewoon hetzelfde aan alsof ge op een begrafenis zou zeggen "ach, er lopen nog genoeg mensen rond op de wereld he".
 
Was toch wel bij de beteren dit seizoen en zeker na Nieuwjaar.
Mentaal staat die net vrij sterk zou ik denken, krijgt veel shit te verwerken en gaat er - meestal - best goed mee om.
Zal wel vertrekken voor een aardig bedrag lijkt me, maar geen jackpot weliswaar.
 
Als je constant uitgefloten wordt en dan een ploeg de titel afpakt, zou zelf toch ook niet ingetogen vieren denk ik :unsure:

Ding is dat zowel de tegenstander als de supporters hem echt zoeken vanaf minuut 1. Moet echt zo irritant zijn maar imo gaat hij daar (meestal) wel goed mee om. Paar matchen per jaar waar hij zich wel wat verliest in die strijd.
 
Zouden er echt gegadigden zijn?
Statistieken heb ik geen zicht op maar mentaal is toch altijd een groot vraagteken.
Het is net andersom, statistieken vallen tegen, mentaal kunt ge daar niks over zeggen, hardste werker in de ploeg en daagt graag uit maar wordt ook constant uitgedaagd en echte uitspattingen zijn er niet geweest.
 
Terug
Bovenaan