Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijkste oplossing is gewoon om de trainers ook te binden aan transferperiodes. Dat je enkel dan een kan 'wegtransfereren' bij een concurrent.Het is gewoon spijtig dat dit normaal is in dat wereldje, maar helaas zijn de ploegen daar allemaal zelf schuld aan.
en dan ook niet meer toelaten om trainers te ontslaan om het even wanneer?Eerlijkste oplossing is gewoon om de trainers ook te binden aan transferperiodes. Dat je enkel dan een kan 'wegtransfereren' bij een concurrent.
Klopt, ik zou ook enkel dan ontslagen willen toestaan ook.en dan ook niet meer toelaten om trainers te ontslaan om het even wanneer?
Ik vind het een terechte opmerking dat een trainer om het even wanneer buitengezwierd kan worden, maar zou die het dan andersom ook niet mogen doen?
Je kunt natuurlijk altijd iemand ontslaan wanneer je wilt. Ook een speler trouwens. Hij krijgt dan gewoon een vergoeding ter hoogte van zijn contract. Uiteraard mag je ook altijd een vrije speler/trainer contacteren. Alleen zou het meer als bescherming dienen voor trainers die het goed doen bij kleinere ploegen. Maar er zitten natuurlijk wat dingetjes in die situatie tov spelers.en dan ook niet meer toelaten om trainers te ontslaan om het even wanneer?
Ik vind het een terechte opmerking dat een trainer om het even wanneer buitengezwierd kan worden, maar zou die het dan andersom ook niet mogen doen?
tja, nog niet zo lang geleden zat Club in het andere kamp toen Ajax Schreuder kwam afkopen héJe kunt natuurlijk altijd iemand ontslaan wanneer je wilt. Ook een speler trouwens. Hij krijgt dan gewoon een vergoeding ter hoogte van zijn contract. Uiteraard mag je ook altijd een vrije speler/trainer contacteren. Alleen zou het meer als bescherming dienen voor trainers die het goed doen bij kleinere ploegen. Maar er zitten natuurlijk wat dingetjes in die situatie tov spelers.
Nu zou dit niks veranderen aan de wissel van Deila he. Die ging anders gewoon volgende maand naar Brugge gaan. Alleen zou het wel kunnen helpen aan de gigantische trainerwissels elk jaar, waar vaak de kleinere ploegen het dupe van zijn.
Uiteraard, daarom dat ik zeg dat de ploegen het zelf schuld zijn. Iedereen doet eraan mee en iedereen is ook wel eens het "slachtoffer". Dat maakt het ook triestig.tja, nog niet zo lang geleden zat Club in het andere kamp toen Ajax Schreuder kwam afkopen hé
"Ik snap dat de timing niet ideaal is", vertelt hij. "Maar het was de beste optie voor beide partijen om onze samenwerking op dit moment te beëindigen. De overstap is correct verlopen, maar we betreuren wel zijn vertrek."
Ik snap gewoon niet waarom dat hij moet liegen.Zeg mij aub niet dat je zo naïef bent.
Het seizoen van Standard was nog vollop bezig tot 2 wedstrijden geleden.Ik snap gewoon niet waarom dat hij moet liegen.
Die gesprekken zijn toch al weken aan de gang.
Zeg dan gewoon dat er gesprekken lopen.
Seizoen van Club en Standard is toch al weken voorbij.
Jawel he, ik antwoord op het punt dat hij erover liegt als ie er op werd aangesproken. Misschien was zowel hij als het bestuur op de hoogte, maar het is enorm logisch dta je niet inde pers gaat verkondigen hoe en wat.@Marsu, valt toch niet te vergelijken? Akkoord dat je gaat onderhandelen met de concurrentie maar niet in volle strijd voor Europese tickets, daar gaat de discussie om. Heb dan toch tenminste de beleefdheid/respect te wachten tot de competitie volledig gedaan is. Ook van Brugge uit.
Ge ziet toch ook dat Antwerp gewoon cynisch voetbalt? Daar is weinig tot niks aan voor de voetballiefhebber, terwijl er toch wat kwaliteit in de kern zit. Tijdrekken, scheids intimideren, weigeren te voetballen.Vertel eens wat je daar mee bedoelt? Ik weet uit mijn eigen omgeving dat er redelijk wat jonge voetballertjes opkijken naar Alderweireld, Vermeeren, Janssen, etc.
Toch 6 Europese wedstrijden gespeeld dit jaar, jammer dat Bashakeshir net iets te sterk was en wij een offday hadden. Hoe was jullie Europese campagne?
De woorden Hans Vandeweghe & Journalist in één zin, DAT vind ik nu eens cynisch.Ook door een journalist opgepikt:
Ik bekijk het allemaal door een roodwitte bril natuurlijk maar hoe jij mijn ploeg hier beschrijft dat heb ik totaal niet gezien. Zeker die laatste zin niet. Wat jij hier beschrijft is het Antwerp in zijn eerste jaar terug in eerste klasse.Ge ziet toch ook dat Antwerp gewoon cynisch voetbalt? Daar is weinig tot niks aan voor de voetballiefhebber, terwijl er toch wat kwaliteit in de kern zit. Tijdrekken, scheids intimideren, weigeren te voetballen.
Daar heb ik maar één ding op te zeggen:Ook door een journalist opgepikt:
Nee, we waren die dag niet goed genoeg en de tegenstander was net iets beter.En hoe kwam 't dat 't Europees niet lukte? Daar was de arbitrage wel iets beter.