Jupiler Pro League 2022-2023

Maar heeft wel gewoon gelijk als hij zegt dat het bij Hein nooit zijn eigen fout is geweest.

Heb het als Anderlecht fan vanop de eerste rij mogen meemaken.

Gaan beweren dat je geen 3 competities goed kan volgen vind ik trouwens ook maar een zeer matig argument.
Hein heeft daar wel gewoon een punt wat betreft het aantal wedstrijden. Je kan hem zeker wel wat zaken verwijten, maar om bij die discussie te gaan beginnen over "maar het ligt nooit aan jou, altijd aan een ander" slaat toch helemaal nergens op? Wat een goedkope oneliner is dat?

Ik vind die bijdrages van Youri, zoals al gezegd, over het algemeen toch maar vrij nutteloos in Extra Time en dergelijke praatprogramma's.

Voor het voetbal zou Antwerp kampioen geen zegen zijn, met name voor de jonge voetballertjes.
Europees zal het op zo'n wijze ook wel gauw gedaan zijn. Kijk maar naar hun indrukwekkende Europese parcours van vorig jaar...
Thuis zullen ze het hoogstwaarschijnlijk wel halen, maar niet iedereen staat ervoor te springen.
Was ik zelf Antwerpsupporter, dan had het me waarschijnlijk zelf uitgemaakt. Toch willen jullie toch ook deftig voetbal zien en geen Atletico Madrid?

Heel tevreden met dit. Een van de beste rechtsbacks die we de laatste 10 jaar gehad hebben.
349175114_816772266465017_5953130932764807769_n.jpg

Was ik zelf Antwerpsupporter, dan had het me waarschijnlijk zelf uitgemaakt. Toch willen jullie toch ook deftig voetbal zien en geen Atletico Madrid?
Werklust en overgave staan hier op de eerste plaats. Zoals Joos recent terecht aanhaalde in Extra Time, maakt het ons niets uit hoe we winnen en dat is deels de erfenis van 13 jaar tweede klasse voetbal. Ik heb zelf wekelijks wedstrijden tegen KSK Heist en Francs Borains mogen aanschouwen, echt veeleisend word je dan niet op het vlak van spelniveau. Natuurlijk, hoe meer succes je boekt hoe veeleisender supporters worden. Maar ik kan enorm genieten van onze ploeg die in de loopgraven kruipt. Je merkt dat ook op de tribune wanneer bv. een Van Damme of De Laet een scherpe tackle inzet aan de zijlijn.

Dus ja, dan sluit het DNA van Antwerp toch dichter aan bij Atletico Madrid. En dat zorgt ook voor de beste wisselwerking met het publiek. Iets wat zowel Bölöni en Van Bommel goed snapten. Priske was op dat vlak wel een miscast en dat merkte je ook aan de sfeer vorig seizoen.

Voor het voetbal zou Antwerp kampioen geen zegen zijn, met name voor de jonge voetballertjes.
Europees zal het op zo'n wijze ook wel gauw gedaan zijn. Kijk maar naar hun indrukwekkende Europese parcours van vorig jaar...
Thuis zullen ze het hoogstwaarschijnlijk wel halen, maar niet iedereen staat ervoor te springen.
Als ze CL spelen zal er wel wat stevig ingekocht worden, puur voor ons voetbal zou het beter genk zijn.. ma als antwerp hem pakt zal het verdiend zijn op basis van regelmaat.

Als ze CL spelen zal er wel wat stevig ingekocht worden, puur voor ons voetbal zou het beter genk zijn.. ma als antwerp hem pakt zal het verdiend zijn op basis van regelmaat.
Veel regelmaat zat er nochtans ook niet in ons seizoen :biglaugh: Goed seizoensbegin gehad en nadien hebben we een serieuze dip gehad o.a. door vele blessures van Vines, Yusuf, Gerkens, Valencia, Balikwisha en Miyoshi. We beginnen met 27/27, nadien 12/33 en vervolgens 33/42.

Door al dat blessureleed zijn (deels uit noodzaak) de puzzelstukjes in elkaar gevallen door Vermeeren bij de A-kern te halen, Keita te gaan huren bij OHL en Stengs centraal te posteren. En van toen is het ook voetballend weer beter beginnen lopen.

Grootste gemis blijft toch de blessure van Miyoshi (een betere versie van Muja) en het vertrek van Frey. Dat heeft ons ongetwijfeld punten gekost. Onze flanken zijn met voorsprong het zwakste van de top-3 maar Van Bommel heeft er wel een stevig geheel van gemaakt.

Veel regelmaat zat er nochtans ook niet in ons seizoen :biglaugh: Goed seizoensbegin gehad en nadien hebben we een serieuze dip gehad o.a. door vele blessures van Vines, Yusuf, Gerkens, Valencia, Balikwisha en Miyoshi. We beginnen met 27/27, nadien 12/33 en vervolgens 33/42.

Door al dat blessureleed zijn (deels uit noodzaak) de puzzelstukjes in elkaar gevallen door Vermeeren bij de A-kern te halen, Keita te gaan huren bij OHL en Stengs centraal te posteren. En van toen is het ook voetballend weer beter beginnen lopen.

Grootste gemis blijft toch de blessure van Miyoshi (een betere versie van Muja) en het vertrek van Frey. Dat heeft ons ongetwijfeld punten gekost. Onze flanken zijn met voorsprong het zwakste van de top-3 maar Van Bommel heeft er wel een stevig geheel van gemaakt.
Janssen is ook een tijdje out geweest?

Janssen is ook een tijdje out geweest?
Na de winter heeft die toch een stuk of vier wedstrijden gemist. En sowieso heeft Janssen een speelstijl die enorm veel energie vreet, als je dan na 70 minuten een Frey had kunnen brengen, wie weet waar je dan stond. Nu kan je daar eigenlijk enkel Kerk brengen, een winger.

Vertel eens wat je daar mee bedoelt? Ik weet uit mijn eigen omgeving dat er redelijk wat jonge voetballertjes opkijken naar Alderweireld, Vermeeren, Janssen, etc.
Toch 6 Europese wedstrijden gespeeld dit jaar, jammer dat Bashakeshir net iets te sterk was en wij een offday hadden. Hoe was jullie Europese campagne?

Toch 6 Europese wedstrijden gespeeld dit jaar, jammer dat Bashakeshir net iets te sterk was en wij een offday hadden. Hoe was jullie Europese campagne?
Dat voelt echt als een eeuwigheid geleden. Zie je daar Nainggolan en Verstraete op het middenveld staan...

Omdat er nu sinds een jaar eindelijk wat rust was in Luik en ze rustigen aan het bouwen waren. Goed gescoute trainer door Standard, die koos voor een project op lang termijn en die nu voor de flappen kiest van Brugge, hun financieel aanbod is dan ook gewoon niet te weigeren.

En blijkt dat Brugge zonder contact op te nemen met Standard Deila wegkaapt, nog voor het einde van het seizoen. Toont het weinig ethiek van Brugge in dit dossier. Hogerop zeker, maar de manier waarop is behoorlijk kut.

Dusja dit is zuur en echt om te rotten.

Uiteraard is dit zuur.
Het zou net heel raar zijn moesten wij allemaal zeggen "Proficiat met deze stap Ronny, veel succes daar".

Geschiedenis-gewijs en zelfs in ons hoofd zien wij onszelf nog altijd als een topclub. Ook al is dit in de praktijk niet waar en staat Club financieel gewoon veel beter. Deze overstap blijft voor altijd eentje van "naar de concurrentie".

Terug
Bovenaan