Jupiler Pro League 2022-2023

Tja, dienen Harkin, die vertelde ook dat hij de move van Deila niet begrijpt omdat hij al bij de grootste club van België zat... ok dan.

Ik snap echt de heisa niet, elke ploeg doet dit, op elk niveau. De volgende keer gaat Standard mss zelfs ergens midseason een trainer weghalen. Dat is nu eenmaal het spelletje.

Pas op, je kan gerust als trainer zeggen dat je pas wil spreken vanaf een bepaalde datum, nadat de prijzen zijn verdeeld, en dat is imo ook wel de meest elegante manier. Maar achter de schermen wordt er toch sowieso al gepolst en bloemetjes over en weer gegooid. Denk je echt dat pakweg Geraerts, ook al zegt die nu dat hij er niet mee bezig is en zijn focus ten volle op Union ligt, nog niet heeft geluisterd naar zijn opties, desnoods via zijn makelaar(s)?
Dat hoeft daarom niet sportief te zijn.
Geen enkele club evenaart ons op gebied van sfeer. Daar kunnen we ook de grootste club van België in zijn :love:

Hier valt het nog mee, toch minder stress dan voor onze promotiematchen in tweede klasse tegen Tubize, Eupen en Roeselare.

hopelijk leuk sfeertje volgende week, want voor het voetbal zal het niet meer moeten, denk ik.
seizoen is gedaan voor Gent he, abonnementen voor volgend seizoen worden al verkocht.

Staat het al vast dat Antwerp straks kampioen speelt of maakt Union ook nog een kans?
Als ik de berichten in de media zo zie zou je denken dat er nog maar 1 ploeg meedoet.
Ik hoop in ieder geval dat ze op hun doos krijgen :biglaugh:

Het zou mooi zijn moesten Antwerpen en Union gelijkspelen en Genk winnen, dan krijgen we nog een bijzonder spannende laatste speeldag. Voor de rest gun ik het elk van die drie ploegen.

Dat hoeft daarom niet sportief te zijn.
Geen enkele club evenaart ons op gebied van sfeer. Daar kunnen we ook de grootste club van België in zijn :love:
Dat moet ik wel beamen, ik ben vroeger vaak naar Standard gaan kijken op uitnodiging via het werk, oa de periode 2007-2008 met Witsel, Fellaini, Jovanovic,... Die sfeer was idd fantastisch.

Dat moet ik wel beamen, ik ben vroeger vaak naar Standard gaan kijken op uitnodiging via het werk, oa de periode 2007-2008 met Witsel, Fellaini, Jovanovic,... Die sfeer was idd fantastisch.
Toen had ik gelukkig ook een abonnement tijdens die seizoenen.
Dat waren gouden tijden.
Van minuut 1 tot 90 kippenvel.

Terug
Bovenaan