Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo begint datZo slecht ligt het nu ook weer nietHet probleem van geen drainage eh en geen ideale ondergrond (klei). Normaal volgend jaar opgelost, ze gaan alles herleggen.
Sowah speelt al matchen niets klaar![]()

Nja, is met de wissels ook.Toch hatelijk, laatste 5-6 minuten heeft Beerschot alleen maar tijd gerokken aan de cornervlag. Dat is geen voetbal meer en zouden ze van mij part mogen bestraffen.
Nja, is met de wissels ook.
Algemeen he.Wij hebben geen wissels gedaan in de laatste 10 minuten?
Of is dat eerder algemeen bedoeld?
Brys en Sowah gaan zweven sinds die extra time uitzending!!Sowah speelt al matchen niets klaar![]()
Henry loopt al even tegen zichzelf te voetballen. Tegen Gent continu met de ref bezig, vandaag ook. Die krijg ik tegenwoordig ook nog in mijn broekzak gestoken. En Sowah is in hetzelfde bedje ziek, al leek er de voorbije weken wat beterschap. Maar vandaag was die gewoon een drama, deed letterlijk alles verkeerd. Mercier zijn bobijn is ook af. En tja, als uw aanvallend trio het allemaal op hetzelfde moment laat afweten, dan creëert ge geen kansen.7/12, 3 clean sheets op rij voor de op die moment slechtste verdediging in 1A. Knap werk Still.
Vandaag was het voetbal ook heel aangenaam om te volgen (als Beerschot-supporter. Ik kan me inbeelden dat het iets saaier was voor de neutrale supporter). Ik zie ook dat we met een meer aanvallende impuls aan de aftrap komen, waardoor er een pak minder druk op Van Hamel was en er geen wondersaves verricht moesten worden. Knap verdedigd van zowel VDB en Prychy (Frans viel wat minder op), genen Henry gezien, Sowah heeft letterlijk niks klaargespeeld.
Zonder Dom, Prychy en Tissoudali tegen Antwerp volgende week. Gaat heel moeilijk worden.

Hohja. Laat de hulptrainer maar even overnemen tot Elsner volgend jaar overneemt. De fans zijn al weken (terecht) aan het klagen. Niet enkel op de trainer maar ook op het bestuur.Zijn contract loopt af en ze hebben niet veel te winnen/verliezen dus zou dom zijn om die nu een ontslagvergoeding te moeten geven.
Deze middag kvm- genk er zijn toch enkele wissels gedaan, krijg je dan 2' extra tijd, iemand maakt een overtreding op kabore die blijft een minuut liggen de mensen voor verzorging komen dan nog eens op het veld meneer staat op en loopt weer gelijk een " frisse konijn op de plein" en ja hoor scheids fluit af op 92' en 16 seconden.Toch hatelijk, laatste 5-6 minuten heeft Beerschot alleen maar tijd gerokken aan de cornervlag. Dat is geen voetbal meer en zouden ze van mij part mogen bestraffen.
Deze middag kvm- genk er zijn toch enkele wissels gedaan, krijg je dan 2' extra tijd, iemand maakt een overtreding op kabore die blijft een minuut liggen de mensen voor verzorging komen dan nog eens op het veld meneer staat op en loopt weer gelijk een " frisse konijn op de plein" en ja hoor scheids fluit af op 92' en 16 seconden.
Pas op ben blij met puntenverlies van een achtervolger maar dat kan toch echt niet dat tijdwinnen en scheids gaat er gewoon in mee.