Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch hatelijk, laatste 5-6 minuten heeft Beerschot alleen maar tijd gerokken aan de cornervlag. Dat is geen voetbal meer en zouden ze van mij part mogen bestraffen.

Bon, gewoon niet goed genoeg. Het vet is duidelijk van de soep en itt Beerschot slagen wij er nog altijd niet in om de nul te houden. Dan krijgt ge gewoon problemen.

7/12, 3 clean sheets op rij voor de op die moment slechtste verdediging in 1A. Knap werk Still.
Vandaag was het voetbal ook heel aangenaam om te volgen (als Beerschot-supporter. Ik kan me inbeelden dat het iets saaier was voor de neutrale supporter). Ik zie ook dat we met een meer aanvallende impuls aan de aftrap komen, waardoor er een pak minder druk op Van Hamel was en er geen wondersaves verricht moesten worden. Knap verdedigd van zowel VDB en Prychy (Frans viel wat minder op), genen Henry gezien, Sowah heeft letterlijk niks klaargespeeld.

Zonder Dom, Prychy en Tissoudali tegen Antwerp volgende week. Gaat heel moeilijk worden.

7/12, 3 clean sheets op rij voor de op die moment slechtste verdediging in 1A. Knap werk Still.
Vandaag was het voetbal ook heel aangenaam om te volgen (als Beerschot-supporter. Ik kan me inbeelden dat het iets saaier was voor de neutrale supporter). Ik zie ook dat we met een meer aanvallende impuls aan de aftrap komen, waardoor er een pak minder druk op Van Hamel was en er geen wondersaves verricht moesten worden. Knap verdedigd van zowel VDB en Prychy (Frans viel wat minder op), genen Henry gezien, Sowah heeft letterlijk niks klaargespeeld.

Zonder Dom, Prychy en Tissoudali tegen Antwerp volgende week. Gaat heel moeilijk worden.
Henry loopt al even tegen zichzelf te voetballen. Tegen Gent continu met de ref bezig, vandaag ook. Die krijg ik tegenwoordig ook nog in mijn broekzak gestoken. En Sowah is in hetzelfde bedje ziek, al leek er de voorbije weken wat beterschap. Maar vandaag was die gewoon een drama, deed letterlijk alles verkeerd. Mercier zijn bobijn is ook af. En tja, als uw aanvallend trio het allemaal op hetzelfde moment laat afweten, dan creëert ge geen kansen.

Zijn contract loopt af en ze hebben niet veel te winnen/verliezen dus zou dom zijn om die nu een ontslagvergoeding te moeten geven.
Hohja. Laat de hulptrainer maar even overnemen tot Elsner volgend jaar overneemt. De fans zijn al weken (terecht) aan het klagen. Niet enkel op de trainer maar ook op het bestuur.

Toch hatelijk, laatste 5-6 minuten heeft Beerschot alleen maar tijd gerokken aan de cornervlag. Dat is geen voetbal meer en zouden ze van mij part mogen bestraffen.
Deze middag kvm- genk er zijn toch enkele wissels gedaan, krijg je dan 2' extra tijd, iemand maakt een overtreding op kabore die blijft een minuut liggen de mensen voor verzorging komen dan nog eens op het veld meneer staat op en loopt weer gelijk een " frisse konijn op de plein" en ja hoor scheids fluit af op 92' en 16 seconden.
Pas op ben blij met puntenverlies van een achtervolger maar dat kan toch echt niet dat tijdwinnen en scheids gaat er gewoon in mee.

Deze middag kvm- genk er zijn toch enkele wissels gedaan, krijg je dan 2' extra tijd, iemand maakt een overtreding op kabore die blijft een minuut liggen de mensen voor verzorging komen dan nog eens op het veld meneer staat op en loopt weer gelijk een " frisse konijn op de plein" en ja hoor scheids fluit af op 92' en 16 seconden.
Pas op ben blij met puntenverlies van een achtervolger maar dat kan toch echt niet dat tijdwinnen en scheids gaat er gewoon in mee.

Is echt belachelijk.

Dringend tijd dat de FIFA hier eens op ingrijpt en de regels aanpast. Helften van 30 minuten met een klok die wordt gestopt als er een speler al dan niet gebleseerd blijft liggen of bij vervangingen.

Bij Moeskroen Anderlecht ook 40 seconden extra in de extra time, waarin een vervanging en een strafschopfasr zaten.

Op die manier wordt tijdwinst gewoon gepromoot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan