Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Met Klauss hebben we wel al een ander figuur te pakken dan met Avenatti of Oulare. Ik zeg niet dat we PO1 gaan halen, maar als we zo verder blijven doen (met 1/2 nederlagen ingecalculeerd) gaan we er misschien toch nog komen. Alleszins was ons spel gisteren echt wel aan de betere hand. Zelfs bijna geen lange bal gebruikt, i.t.t. voor nieuwjaar.

En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.

Alles daarrond kan ook nauwelijks een reeks neer zetten of een gewoon 2 keer beter doen dan de rest precies.
Een keer verliezen en de rest winnen en je staat 7e ipv 4e (igv Standard)
Absoluut en wij zijn daar zelfs het grootste bewijs van. 5 matchen terug stonden we 8ste/9de met 7 punten achter Anderlecht.

Zeg niet: ik vind dat er andere spelers in de selectie zijn die dezelfde kwaliteiten kunnen bieden

Maar zeg: WE GAAN DIT DEBAT NIET IN DE MEDIA VOEREN.

https://www.voetbalprimeur.be/nieuw...ijpen-na-oproeping-tot-rellen-in-de-stad.html

Nice, denk dat TZ meer invloed heeft op de jongeren dan de burgemeester.

Ben eigenlijk enorm blij dat er zoveel sport is op TV. Morgen terug darts, binnenkort Australian Open. Toch een beetje afleiding :)
Ik kijk naast Club Brugge ook alle matchen van Gent en Anderlecht dus heb wel mijn bezigheid zo ^^
Innige deelneming alvast! Na een wedstrijd van Gent zou ik het niet aankunnen om naar andere Belgische wedstrijden te kijken. 1 keer de marteling meemaken is al meer dan genoeg :D

Innige deelneming alvast! Na een wedstrijd van Gent zou ik het niet aankunnen om naar andere Belgische wedstrijden te kijken. 1 keer de marteling meemaken is al meer dan genoeg :D
Gent is dit seizoen idd echt afschuwelijk saai om naar te kijken meestal. Maar haal er wel wat plezier uit als ze niet winnen, mijn Pa is een Buffalo-supporter dus dan kan ik wat steken geven.

Broers zijn voor Anderlecht dus dat is af en toe hetzelfde geval. Club is wel vermakelijker om naar te kijken ^^

En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.

Alles daarrond kan ook nauwelijks een reeks neer zetten of een gewoon 2 keer beter doen dan de rest precies.
Een keer verliezen en de rest winnen en je staat 7e ipv 4e (igv Standard)
Die laatste speeldagen gaan echt wel heerlijk spannend worden, zowel voor PO1 als PO2.

Drama in the making.

Weeral :')

Dit stond er op zijn briefje naar het schijnt:

S95hYFL.jpg

Toch echt gouden schoen materiaal onzen Didier.
Alleen zijn hoofd he
Hehe ja. Veel mensen zitten nu te kakken op Vercauteren en noemen hem gek dat hij gekke Didier nog opstelt.
Maar we moeten eerlijk zijn. Stel dat Vercauteren hem NIET opstelt en Antwerp verliest een paar keer achter elkaar.
Wie ligt dan het SNELSTE buiten? Didier of de trainer (Vercauteren)? 1x raden. :rolleyes:

Neen ik zou net hetzelfde doen (want een trainer zijn job hangt gewoon af van zijn prestaties, zo groot is het respect voor trainers):
Mijn beste spelers opstellen, natuurlijk op voorwaarde dat zijn andere spelers zich er kunnen overzetten.
En ja, als Didier even géén kuren heeft, dan is hij gewoon één van de betere spelers.

Hey Didier: Een frietje met stoofvlees en een frikandel speciaal! Okay? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan