Agony
Well-known member
Zie Diaby en Avenatti er ook geen tien maken bij rsca en Antwerp.nee, denk ik ook niet, met Onuachu hebben ze toch echt een garantie op goals (die ik bij Antwerp, Standard en rsca niet zie)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie Diaby en Avenatti er ook geen tien maken bij rsca en Antwerp.nee, denk ik ook niet, met Onuachu hebben ze toch echt een garantie op goals (die ik bij Antwerp, Standard en rsca niet zie)
Slijten de velden minder hard met 2e klasse voetbal?.. al hoop ik op Moeskroen natuurlijk, maar ons veld zou het natuurlijk niet erg vinden als het Cercle zou zijn![]()

Ze spelen toch minder matchen in 2e klasse, nee?Slijten de velden minder hard met 2e klasse voetbal?![]()
Geen idee eigenlijk met die hun rare PO's. En ze moeten in de beker ook vroeger er aan beginnen?Ze spelen toch minder matchen in 2e klasse, nee?
maar misschien trekt Monaco de stekker er wel uit als Cercle degradeert... stadionprobleem opgelost danGeen idee eigenlijk met die hun rare PO's. En ze moeten in de beker ook vroeger er aan beginnen?

Absoluut en wij zijn daar zelfs het grootste bewijs van. 5 matchen terug stonden we 8ste/9de met 7 punten achter Anderlecht.En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.
Alles daarrond kan ook nauwelijks een reeks neer zetten of een gewoon 2 keer beter doen dan de rest precies.
Een keer verliezen en de rest winnen en je staat 7e ipv 4e (igv Standard)
https://www.voetbalprimeur.be/nieuw...ijpen-na-oproeping-tot-rellen-in-de-stad.html
Nice, denk dat TZ meer invloed heeft op de jongeren dan de burgemeester.
Innige deelneming alvast! Na een wedstrijd van Gent zou ik het niet aankunnen om naar andere Belgische wedstrijden te kijken. 1 keer de marteling meemaken is al meer dan genoegBen eigenlijk enorm blij dat er zoveel sport is op TV. Morgen terug darts, binnenkort Australian Open. Toch een beetje afleiding
Ik kijk naast Club Brugge ook alle matchen van Gent en Anderlecht dus heb wel mijn bezigheid zo ^^

Gent is dit seizoen idd echt afschuwelijk saai om naar te kijken meestal. Maar haal er wel wat plezier uit als ze niet winnen, mijn Pa is een Buffalo-supporter dus dan kan ik wat steken geven.Innige deelneming alvast! Na een wedstrijd van Gent zou ik het niet aankunnen om naar andere Belgische wedstrijden te kijken. 1 keer de marteling meemaken is al meer dan genoeg![]()
Die laatste speeldagen gaan echt wel heerlijk spannend worden, zowel voor PO1 als PO2.En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.
Alles daarrond kan ook nauwelijks een reeks neer zetten of een gewoon 2 keer beter doen dan de rest precies.
Een keer verliezen en de rest winnen en je staat 7e ipv 4e (igv Standard)
Hehe ja. Veel mensen zitten nu te kakken op Vercauteren en noemen hem gek dat hij gekke Didier nog opstelt.Toch echt gouden schoen materiaal onzen Didier.
Alleen zijn hoofd he