Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch wel meer dan verdiend dit punt. Als Cimirot niet zo'n amateuristische fout maakt, zag ik ons hier zelfs nog winnen.
Op dat niveau zoiets doen, ik nam zijn loon voor een maand in.

Waarom zaten Amallah, Lestienne en Klaus eigenlijk op de bank? Ik had net de indruk dat die sterk bezig waren.

Waarom zaten Amallah, Lestienne en Klaus eigenlijk op de bank? Ik had net de indruk dat die sterk bezig waren.
Hij zal ze rust gegeven hebben..
Als je als topvoetballer geen 2 wedstrijden/week kunt spelen, waar zijn we dan mee bezig.
Trainers die in hun analyse afkomen met "ik zag duidelijk dat ze vermoeid waren", dan zet ik het al meteen op een andere zender.
Die mannen worden zo goed betaald, werken elke dag aan hun conditie en kunnen geen 2 wedstrijden/week spelen, kom hé zeg!

Hij zal ze rust gegeven hebben..
Als je als topvoetballer geen 2 wedstrijden/week kunt spelen, waar zijn we dan mee bezig.
Trainers die in hun analyse afkomen met "ik zag duidelijk dat ze vermoeid waren", dan zet ik het al meteen op een andere zender.
Die mannen worden zo goed betaald, werken elke dag aan hun conditie en kunnen geen 2 wedstrijden/week spelen, kom hé zeg!
Sparen voor de belangrijke match tegen Club dit weekend :cool:

Bij ons stond Lang op 1 kaart van schorsing ... pretty sure dat het daarom was dat Clement hem zo vroeg wisselde!

Ween ween, het is weer de schuld van een ander. Wat een grote mop is die kerel toch.

Dit Cercle is toch te sterk om te degraderen?
Dat zeiden ze van ons vijf jaar geleden ook, dat we met zo'n voetbal nooit zouden zakken. De realiteit is simpel, als ge geen punten pakt zijt ge er niks mee. :)
Maar op basis van het geleverde spel zou het niet onverdiend zijn. Chapeau wat die Blessin heeft neergezet.

Zelfs OHL zou ik het gunnen maar die schieten zelf hun eigen ruiten in met momenten (of de VAR heeft gefaald zoals bv op Oostende).
Wij pakken inderdaad te veel simpele goals maar als de VAR op Oostende en Genk zijn werk had gedaan, stonden we er desondanks misschien wel uitstekend voor, ja. :p

Dat zeiden ze van ons vijf jaar geleden ook, dat we met zo'n voetbal nooit zouden zakken. De realiteit is simpel, als ge geen punten pakt zijt ge er niks mee. :)

Wij pakken inderdaad te veel simpele goals maar als de VAR op Oostende en Genk zijn werk had gedaan, stonden we er desondanks misschien wel uitstekend voor, ja. :p
Ik kan me niet herinneren of we eigenlijk ooit al een seizoen hebben gehad waar er niet duidelijk 1 of 2 ploegen de zwaksten waren?
-> als je nu naar de onderkant van het klassement kijkt: die ploegen hebben allemaal al punten gepakt tegen de top 4, ik zou het echt niet kunnen zeggen wie degradeert... al hoop ik op Moeskroen natuurlijk, maar ons veld zou het natuurlijk niet erg vinden als het Cercle zou zijn :D

Zelfde vanboven in klassement: Club en Genk lijken me zeker van PO1, maar die andere 2 plaatsen dat gaat echt spannend worden tot het einde.

Ik kan me niet herinneren of we eigenlijk ooit al een seizoen hebben gehad waar er niet duidelijk 1 of 2 ploegen de zwaksten waren?
-> als je nu naar de onderkant van het klassement kijkt: die ploegen hebben allemaal al punten gepakt tegen de top 4, ik zou het echt niet kunnen zeggen wie degradeert... al hoop ik op Moeskroen natuurlijk, maar ons veld zou het natuurlijk niet erg vinden als het Cercle zou zijn :D

Zelfde vanboven in klassement: Club en Genk lijken me zeker van PO1, maar die andere 2 plaatsen dat gaat echt spannend worden tot het einde.
Genk heeft maar 6 punten meer dan de nr 7 dus kan daar ook nog alle kanten op

En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.

Alles daarrond kan ook nauwelijks een reeks neer zetten of een gewoon 2 keer beter doen dan de rest precies.
Een keer verliezen en de rest winnen en je staat 7e ipv 4e (igv Standard)

En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.
Die moeten wel nog tegen ons en op verplaatsing naar Standard en naar Antwerp ... niet slecht met nog 10 matchen te gaan of zo?
Ik denk wel dat er 1 verrassing à la Oostende of OHL gaat bij zijn in PO1.... en dan wie weet een PO2 met rsca, standard en gent... lekker pittig voor dat laatste EL ticket

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan