Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Oostende na zou dat toch niet zo raar zijnStel je voor: Genk, Antwerp en Oostende in PO1

Kan ik wel met leven!Stel je voor: Genk, Antwerp en Oostende in PO1
Maar op basis van het geleverde spel zou het niet onverdiend zijn. Chapeau wat die Blessin heeft neergezet.Op Oostende na zou dat toch niet zo raar zijn![]()
Hij zal ze rust gegeven hebben..Waarom zaten Amallah, Lestienne en Klaus eigenlijk op de bank? Ik had net de indruk dat die sterk bezig waren.
Sparen voor de belangrijke match tegen Club dit weekendHij zal ze rust gegeven hebben..
Als je als topvoetballer geen 2 wedstrijden/week kunt spelen, waar zijn we dan mee bezig.
Trainers die in hun analyse afkomen met "ik zag duidelijk dat ze vermoeid waren", dan zet ik het al meteen op een andere zender.
Die mannen worden zo goed betaald, werken elke dag aan hun conditie en kunnen geen 2 wedstrijden/week spelen, kom hé zeg!
Ween ween, het is weer de schuld van een ander. Wat een grote mop is die kerel toch.![]()
Anthony Vanden Borre kondigt afscheid aan bij Anderlecht: “Ze zijn niet eerlijk tegen mij geweest”
Anthony Vanden Borre (33) heeft de stilte doorbroken. Anderhalf jaar lang beulde hij zich af om een comeback te maken bij Anderlecht, geholpen door zijn vriend Vincent Kompany. Het draaide niet uit zoals gehoopt. VdB belandde in de B-kern en kwam de jongste weken opeens niet meer trainen. Hij...www.nieuwsblad.be
Was op het veld anders weinig van te merkenHad ook last van de knie dacht ik
Dat zeiden ze van ons vijf jaar geleden ook, dat we met zo'n voetbal nooit zouden zakken. De realiteit is simpel, als ge geen punten pakt zijt ge er niks mee.Dit Cercle is toch te sterk om te degraderen?
Wij pakken inderdaad te veel simpele goals maar als de VAR op Oostende en Genk zijn werk had gedaan, stonden we er desondanks misschien wel uitstekend voor, ja.Maar op basis van het geleverde spel zou het niet onverdiend zijn. Chapeau wat die Blessin heeft neergezet.
Zelfs OHL zou ik het gunnen maar die schieten zelf hun eigen ruiten in met momenten (of de VAR heeft gefaald zoals bv op Oostende).

Ik kan me niet herinneren of we eigenlijk ooit al een seizoen hebben gehad waar er niet duidelijk 1 of 2 ploegen de zwaksten waren?Dat zeiden ze van ons vijf jaar geleden ook, dat we met zo'n voetbal nooit zouden zakken. De realiteit is simpel, als ge geen punten pakt zijt ge er niks mee.
Wij pakken inderdaad te veel simpele goals maar als de VAR op Oostende en Genk zijn werk had gedaan, stonden we er desondanks misschien wel uitstekend voor, ja.![]()

Genk heeft maar 6 punten meer dan de nr 7 dus kan daar ook nog alle kanten opIk kan me niet herinneren of we eigenlijk ooit al een seizoen hebben gehad waar er niet duidelijk 1 of 2 ploegen de zwaksten waren?
-> als je nu naar de onderkant van het klassement kijkt: die ploegen hebben allemaal al punten gepakt tegen de top 4, ik zou het echt niet kunnen zeggen wie degradeert... al hoop ik op Moeskroen natuurlijk, maar ons veld zou het natuurlijk niet erg vinden als het Cercle zou zijn
Zelfde vanboven in klassement: Club en Genk lijken me zeker van PO1, maar die andere 2 plaatsen dat gaat echt spannend worden tot het einde.
Die moeten wel nog tegen ons en op verplaatsing naar Standard en naar Antwerp ... niet slecht met nog 10 matchen te gaan of zo?En Anderlecht staat daar, ondanks dat ze amper punten pakken nog altijd 5e op 1 punt van plaats 4, ongelooflijk eigenlijk.
Genk gaat de top 4 echt niet meer uit handen geven hoor.Genk heeft maar 6 punten meer dan de nr 7 dus kan daar ook nog alle kanten op
nee, denk ik ook niet, met Onuachu hebben ze toch echt een garantie op goals (die ik bij Antwerp, Standard en rsca niet zie)Genk gaat de top 4 echt niet meer uit handen geven hoor.