Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fenomenaal getrapt, ja.Goeie vrijschop wel.
I agree, hoe kan de var niet ingrijpen op dat spuug incident? Maar ja, niet beöordeeld dus kan niet meer gestraft worden. Snap dat echt niet, als die zijn onsportieve streken achter zich laat is hij best een goeie speler.En dat ze dat varken van een Suzuki maar een week of tien schorsen.
Lol. Dan doe je sporza open en zie je zo'n viering. Kan toch niet anders?Geven ze nog boetes voor die coronaovertredingen? Als ge die viering van Gent bij de gelijkmaker ziet.
Als zowel de ref als de VAR het niet gezien hebben kan het wel. Alleen als ze het beoordeeld hebben kan het niet meer, denk ik?I agree, hoe kan de var niet ingrijpen op dat spuug incident? Maar ja, niet beöordeeld dus kan niet meer gestraft worden. Snap dat echt niet, als die zijn onsportieve streken achter zich laat is hij best een goeie speler.
Onuachu man. Ik was echt geen fan toen ze die aantrokken, maar wat een fenomeen. Dat zijn niet alleen die goals, maar ook dat spel. Nu kaatst die ook nog iedere bal op de eigen helft. Ik hoop dat die nog lang blijft en anders dik cashen.
Op zijn leeftijd heeft die niet veel tijd meer als die echt nog ergens wil geraken. De top is uiteraard te hoog gegrepen, maar middenmoot PL moet wel lukken. En dat klinkt dan ook interessanter als Genk.Ik vermoed dat Genk het geld niet per sé nodig heeft momenteel, dus hangt volledig van hem af -> Als hij echt weg wil en een laatste "grote" transfer wil versieren dan moet je hem niet tegenhouden, maar misschien is hij Vanaken-gewijs happy bij zijn huidige club en kan je hem houden?Kerel is binnenkort al 27j, ik ben eens benieuwd hoeveel daar nog voor gecashed gaat worden. Daar gaan ze geen 20M meer voor neertellen. Ik vind het ook een enorme goeie speler voor de JPL maar ik betwijfel zijn meerwaarde in een stuk betere competitie en ploeg.
Dat denk ik ook, ja. Iemand die ze zo vlot binnen legt en waarbij nu normaal zijn beste periode aanbreekt, waarom zou ge die niet halen?"al 27" Als ge een spits op de top van z'n kunnen kunt aantrekken, dokt ge daar toch wel minstens 15 miljoen voor zeker, in dezen tijd?
Het voetbal was slecht maar de 1-1 was verdiend. STVV welgeteld 1 zondagsschot en dan de bus parkeren (hun goed recht). En Depoitre, tjah. Nutteloze speler nu en zit nog maar aan 10% van zijn kunnen van in ons kampioenenjaar. Passé, zoveel is duidelijk.Gvd, uitgerekend de meest overrated speler ooit van Gent die de onverdiende 1-1 maakt. Wat een domme fout wel om de vrije trap weg te geven. Zuur.
Dat denk ik ook, ja. Iemand die ze zo vlot binnen legt en waarbij nu normaal zijn beste periode aanbreekt, waarom zou ge die niet halen?
Snap dat toch niet. Is die ineens verleerd van te voetballen ofzo?Het voetbal was slecht maar de 1-1 was verdiend. STVV welgeteld 1 zondagsschot en dan de bus parkeren (hun goed recht). En Depoitre, tjah. Nutteloze speler nu en zit nog maar aan 10% van zijn kunnen van in ons kampioenenjaar. Passé, zoveel is duidelijk.
Zelf niet gekeken, maar aan de commentaren te lezen/horen lijkt het heel hard aan het spel van zijn laatste weken in zijn vorige passage: veel balbezit en breien, maar geen kansenGisteren nog 2de helft gezien van Gent - STVV. Het was niet om aan te zien. Ik ben het aantal foute passes aan beide kanten al redelijk snel kwijtgeraakt. Gent staat dan thuis achter in een match die het feitelijk best niet verliest en toch is er in die laatste 10 minuten amper druk naar voor.
Gewoon veel te traag en te onzuiver, Yaremchuk die geen goal kan maken. 10 keer van links naar rechts zonder een meter vooruit te gaan.Zelf niet gekeken, maar aan de commentaren te lezen/horen lijkt het heel hard aan het spel van zijn laatste weken in zijn vorige passage: veel balbezit en breien, maar geen kansen