Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gvd, uitgerekend de meest overrated speler ooit van Gent die de onverdiende 1-1 maakt. Wat een domme fout wel om de vrije trap weg te geven. Zuur.

Geven ze nog boetes voor die coronaovertredingen? Als ge die viering van Gent bij de gelijkmaker ziet.

Onuachu man. Ik was echt geen fan toen ze die aantrokken, maar wat een fenomeen. Dat zijn niet alleen die goals, maar ook dat spel. Nu kaatst die ook nog iedere bal op de eigen helft. Ik hoop dat die nog lang blijft en anders dik cashen.

En dat ze dat varken van een Suzuki maar een week of tien schorsen.
I agree, hoe kan de var niet ingrijpen op dat spuug incident? Maar ja, niet beöordeeld dus kan niet meer gestraft worden. Snap dat echt niet, als die zijn onsportieve streken achter zich laat is hij best een goeie speler.

I agree, hoe kan de var niet ingrijpen op dat spuug incident? Maar ja, niet beöordeeld dus kan niet meer gestraft worden. Snap dat echt niet, als die zijn onsportieve streken achter zich laat is hij best een goeie speler.
Als zowel de ref als de VAR het niet gezien hebben kan het wel. Alleen als ze het beoordeeld hebben kan het niet meer, denk ik?

Onuachu man. Ik was echt geen fan toen ze die aantrokken, maar wat een fenomeen. Dat zijn niet alleen die goals, maar ook dat spel. Nu kaatst die ook nog iedere bal op de eigen helft. Ik hoop dat die nog lang blijft en anders dik cashen.

Die gaat hier nooit meer zijn volgend seizoen 😔 Op zijn leeftijd heeft die niet veel tijd meer als die echt nog ergens wil geraken. De top is uiteraard te hoog gegrepen, maar middenmoot PL moet wel lukken. En dat klinkt dan ook interessanter als Genk.
Maar ik wil altijd wel verbaasd worden!

Kerel is binnenkort al 27j, ik ben eens benieuwd hoeveel daar nog voor gecashed gaat worden. Daar gaan ze geen 20M meer voor neertellen. Ik vind het ook een enorme goeie speler voor de JPL maar ik betwijfel zijn meerwaarde in een stuk betere competitie en ploeg. Enfin, het is in ieder geval een beer. Ik zie hem graag bezig.

Laatst bewerkt:
Kerel is binnenkort al 27j, ik ben eens benieuwd hoeveel daar nog voor gecashed gaat worden. Daar gaan ze geen 20M meer voor neertellen. Ik vind het ook een enorme goeie speler voor de JPL maar ik betwijfel zijn meerwaarde in een stuk betere competitie en ploeg.
Ik vermoed dat Genk het geld niet per sé nodig heeft momenteel, dus hangt volledig van hem af -> Als hij echt weg wil en een laatste "grote" transfer wil versieren dan moet je hem niet tegenhouden, maar misschien is hij Vanaken-gewijs happy bij zijn huidige club en kan je hem houden?

"al 27" Als ge een spits op de top van z'n kunnen kunt aantrekken, dokt ge daar toch wel minstens 15 miljoen voor zeker, in dezen tijd?
Dat denk ik ook, ja. Iemand die ze zo vlot binnen legt en waarbij nu normaal zijn beste periode aanbreekt, waarom zou ge die niet halen?

Henry zou op het einde van het seizoen ook ribbedebie kunnen zijn voor een stevig bedrag. Celta wil hem en er zou interesse zijn uit alle grote competities. Als die nog een beetje knalt de komende maanden, kassa kassa.

Gvd, uitgerekend de meest overrated speler ooit van Gent die de onverdiende 1-1 maakt. Wat een domme fout wel om de vrije trap weg te geven. Zuur.
Het voetbal was slecht maar de 1-1 was verdiend. STVV welgeteld 1 zondagsschot en dan de bus parkeren (hun goed recht). En Depoitre, tjah. Nutteloze speler nu en zit nog maar aan 10% van zijn kunnen van in ons kampioenenjaar. Passé, zoveel is duidelijk.

Dat denk ik ook, ja. Iemand die ze zo vlot binnen legt en waarbij nu normaal zijn beste periode aanbreekt, waarom zou ge die niet halen?

En vooral, het is veel meer dan vlot binnenleggen. Verre van een Perbet of Harbaoui die ze ook vlot binnenlegden. Dat voetballend vermogen. Al een seizoen lang ben ik verbaasd dat zo een imposante mensen zo kan voetballen. Normaal baseren die heel hun spel op hun kracht en of lengte, zoals bv Lukaku. Maar Big Paul kan zoveel meer.

Het voetbal was slecht maar de 1-1 was verdiend. STVV welgeteld 1 zondagsschot en dan de bus parkeren (hun goed recht). En Depoitre, tjah. Nutteloze speler nu en zit nog maar aan 10% van zijn kunnen van in ons kampioenenjaar. Passé, zoveel is duidelijk.
Snap dat toch niet. Is die ineens verleerd van te voetballen ofzo?

Lijkt mij toch ook wel dat als Onuachu vertrekt einde dit seizoen dat Genk daar toch een serieus bedrag voor kan krijgen.
'Al' 27j, maar lijkt toch wel aan zijn beste jaren te zitten. Heeft de body en gebruikt het nog eens slim ook, staan goeie voeten onder en werkt hard.

Gisteren nog 2de helft gezien van Gent - STVV. Het was niet om aan te zien. Ik ben het aantal foute passes aan beide kanten al redelijk snel kwijtgeraakt. Gent staat dan thuis achter in een match die het feitelijk best niet verliest en toch is er in die laatste 10 minuten amper druk naar voor.

Gisteren nog 2de helft gezien van Gent - STVV. Het was niet om aan te zien. Ik ben het aantal foute passes aan beide kanten al redelijk snel kwijtgeraakt. Gent staat dan thuis achter in een match die het feitelijk best niet verliest en toch is er in die laatste 10 minuten amper druk naar voor.
Zelf niet gekeken, maar aan de commentaren te lezen/horen lijkt het heel hard aan het spel van zijn laatste weken in zijn vorige passage: veel balbezit en breien, maar geen kansen

Zelf niet gekeken, maar aan de commentaren te lezen/horen lijkt het heel hard aan het spel van zijn laatste weken in zijn vorige passage: veel balbezit en breien, maar geen kansen
Gewoon veel te traag en te onzuiver, Yaremchuk die geen goal kan maken. 10 keer van links naar rechts zonder een meter vooruit te gaan.
Was echt niet om aan te zien gisteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan