Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf niet gekeken, maar aan de commentaren te lezen/horen lijkt het heel hard aan het spel van zijn laatste weken in zijn vorige passage: veel balbezit en breien, maar geen kansen
Jullie kunnen wel een spelen als Paintsil gebruiken. Kom maar halen! 3mio en tis van u

Valt gewoon op hoeveel zeik matchen er dit seizoen al niet gespeeld zijn.
En dan mogen al die ploegen nog heel blij zijn dat er geen publiek aanwezig is. Het het dan wel eens willen zien bij Gent, Anderlecht en bvb ook Standard in hun mindere periode.
Als je dan moet voetballen met fluitend publiek..

Zelf niet gekeken, maar aan de commentaren te lezen/horen lijkt het heel hard aan het spel van zijn laatste weken in zijn vorige passage: veel balbezit en breien, maar geen kansen

Dat ook, maar ik had het eerder op het feit dat als ze niet in balbezit waren er ook geen druk was op de tegenstander.
Bon, ik volg Gent nu ook niet van nabij dus misschien is dit ook gewoon naar het spelbeeld van de laatste weken.

Vond het gewoon opvallend hoe mak het allemaal was.

Winnen in spaarstand.
Jammer van Dost zijn streak. Sinds Lang eraf is gegaan geen enkele bruikbare bal meer gekregen. Moet dus absoluut n creatieve flankspeler bij.

Idd zwakke match, maar goed, tis niet dat Cercle op veel meer aanspraak kon maken uiteindelijk (zeker niet in de 2e helft).
Dost toch weer een assist, dus opnieuw betrokken bij een goal, kon niet blijven duren natuurlijk :p

Extra flankspeler die effectief inzetbaar is, is idd broodnodig. Als er iets gebeurt met Lang of CDK zitten we serieus in de problemen vrees ik.

Gevoel zoals veel eerdere match wij zijn echt niet top maar toch telkens een tikeltje beter ( op kvo na waar wet wat geluk kenden penalty save )
Maar het zijn de punten die tellen.
Voor mij mag dit seizoen zo snel mogelijk gedaan zijn, en hopelijk vanaf volgend jaar weer met onze twaalfde man.

Gevoel zoals veel eerdere match wij zijn echt niet top maar toch telkens een tikeltje beter ( op kvo na waar wet wat geluk kenden penalty save )
Maar het zijn de punten die tellen.
Voor mij mag dit seizoen zo snel mogelijk gedaan zijn, en hopelijk vanaf volgend jaar weer met onze twaalfde man.
goh, ik kijk nu toch wel uit naar de EL, eens benieuwd hoe ver we kunnen geraken met deze ploeg

Ben eigenlijk enorm blij dat er zoveel sport is op TV. Morgen terug darts, binnenkort Australian Open. Toch een beetje afleiding :)
Ik kijk naast Club Brugge ook alle matchen van Gent en Anderlecht dus heb wel mijn bezigheid zo ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan