Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Buiten Sambi en de huurders gaat er niemand weggaan of ze moeten een zot bedrag geven voor Amuzu .
En dan komen de Zuljs en de Vlaps nog terug , die heb ik totaal niet gevolgd btw
De Verbeke zal gene verlof kunnen pakken me dunkt :)
Zjul en Vlap waren goed begonnen maar zaten al even snel op de bank bij hun ploegen. Daar geraken we niet vanaf.

Buiten Sambi en de huurders gaat er niemand weggaan of ze moeten een zot bedrag geven voor Amuzu .
En dan komen de Zuljs en de Vlaps nog terug , die heb ik totaal niet gevolgd btw
De Verbeke zal gene verlof kunnen pakken me dunkt :)
Gelijk welk bedrag voor Amuzu is goed. Alles is winst op zo’n beperkte speler

Wat was dat weer gisteren zeg, mens lief. Der zit nu toch echt eens niets meer in hé.
Vooruit slepen naar de titel, we zouden zo maar eens geen enkele match kunnen winnen en toch de titel pakken. Maar hopelijk zondag gewoon winst, het kan me al lang niet meer schelen hoe.

Vandaag weer gezien wat voor een loser JVDB is.

Voor de wedstrijd grootspraak met z'n titelambities en dan als je ziet dat het niet loopt beginnen mekkeren tot en met. Heel Genk stond trouwens om de haverklap bij de scheids.

Bedankt liefste aartsrivaal.

Heel kort door e bocht imo.
In Brugge leeft idd het gevoel dat VDB grootspraak verkondigt met zogenaamde titelambities, maar dat is een verzinsel dat zijn eigen leven is gaan leiden. VDB heeft gezegd dat ze uiteraard voor het hoogste gaan. En kzie niet in wat daar mis mee is... Is het grootspraak om u niet te gedragen als een loser? Moet hij zeggen "nee nee, we zijn zo blij als een kind met het behalen van PO1 en het boeit ons echt niet of we 1ste, 2de, 3de of 4de eindigen". Nee, hij zegt wat elke coach hoort te zeggen, nl. "We gaan voor het hoogste".

En het bij de scheids staan was terecht. De scheids was een ramp. Hij deed niets wedstrijdbepalend fout in de zin van een penalty niet geven, rood niet geven of een goal onterecht afkeuren, maar het gebrek aan consequentie was een schande. Hij maakte een heel aantal foute beslissingen in ons nadeel qua fouten en zelfs corners, waaronder een keer of twee bij acties waar we zonder het fluiten voor een ingebeelde fout een stevige dreiging konden opzetten. Dat dat frustratie oplevert, vind ik meer dan terecht. Maar OK, ge weet dat ge kaarten krijgt voor commentaar. Geen probleem dan, maar doe omgekeerd hetzelfde en dat was echt niet in balans. Op een bepaald moment stonden ze daar met drie man van Anderlecht rond de ref en geen één kaart, terwijl wij zelfs niet boos mochten kijken of er werd met kaarten gezwaaid.

Maar er is een reden dat ik daar niet spontaan over stond te klagen hier, maar dat enkel zeg als reactie op u: Het was gewoon een uitslag waar we all in all gewoon zeer blij mee mogen zijn. Als er één ploeg verdiende te winnen, was het zonder enige twijfel Anderlecht. Wij hebben gewoon de chance om de meest efficiënte spits in 40 jaar JPL en de meest efficiënte spits in Genk ooit te hebben. Maar RSCA is toch echt een goed ploegske in opbouw met oa een El Hadj die echt wel heel goed gaat worden. We zullen morgen serieus uit een ander vaatje mogen tappen. Als die het merendeel van hun volk kunnen houden en wij ook kan het volgend seizoen nog eens een effectief heel interessant en spannend seizoen worden met makkelijk drie ploegen die voor de titel gaan. En wie weet gebeuren er nog gekke dingen in Antwerp of Gent zodat het zelfs enorm spannend wordt in de meer positieve zin voor PO1.

Gaat er vanaf hangen of ze al die spelers die niet van hun zijn kunnen behouden. Moesten die allemaal vertrekken moeten ze opnieuw beginnen. Als ze deze ploeg kunnen samenhouden zouden ze volgend jaar sterker moeten zijn maar ik kan moeilijk geloven dat ze deze ploeg kunnen samen houden.
Je gaat nooit meer vanaf 0 moeten beginnen zoals 2 jaar geleden, of bij de overname.
3 basisspelers gaan we moeten vervangen. Nmecha, Miazga en Sambi. Deze zomer wordt een mooie test voor de scouting. Maar gezien er deze zomer meer dan 5 miljoen zal mogen worden uitgegeven, zal het toch een andere situatie zijn dan voruge

ik zie toch wel iets in Vlappie
Een speler die zeeën van ruimte nodig heeft, een beperkte longinhoud, en dan nog eens denkt dat hij te goed is om op de bank te zitten. Tekend was zijn grote mond na 1 match bij Bielefeld. Om verbolgens
Enorme miskoop van Arnesen. Op de manier waarop men nu scout zou zo iemand nooit bij ons terecht komen.

Amuzu wordt hier als een immense duts omschreven die alleen snel is. Wat toch wel niet klopt. Verliest soms het overzicht, dat is waar. Maar dat zijn voorzetten zo afgrijselijk zouden zijn klopt gewoon niet. Heeft daar dit seizoen enorme stappen in gezet. En met een killer voor doel had die ondertussen al meer dan 10 assists.

Amuzu is een perfecte invaller in mijn ogen, waar nog progressie inzit ondanks zijn leeftijd. Zou me niet verwonderen mochten we daar deze zomer ook een mooi bedrag voor krijgen. Al mag hij van mij gerust gewoon nog een paar jaar bij ons spelen.

Je gaat nooit meer vanaf 0 moeten beginnen zoals 2 jaar geleden, of bij de overname.
3 basisspelers gaan we moeten vervangen. Nmecha, Miazga en Sambi. Deze zomer wordt een mooie test voor de scouting. Maar gezien er deze zomer meer dan 5 miljoen zal mogen worden uitgegeven, zal het toch een andere situatie zijn dan voruge

Een speler die zeeën van ruimte nodig heeft, een beperkte longinhoud, en dan nog eens denkt dat hij te goed is om op de bank te zitten. Tekend was zijn grote mond na 1 match bij Bielefeld. Om verbolgens
Enorme miskoop van Arnesen. Op de manier waarop men nu scout zou zo iemand nooit bij ons terecht komen.

Amuzu wordt hier als een immense duts omschreven die alleen snel is. Wat toch wel niet klopt. Verliest soms het overzicht, dat is waar. Maar dat zijn voorzetten zo afgrijselijk zouden zijn klopt gewoon niet. Heeft daar dit seizoen enorme stappen in gezet. En met een killer voor doel had die ondertussen al meer dan 10 assists.

Amuzu is een perfecte invaller in mijn ogen, waar nog progressie inzit ondanks zijn leeftijd. Zou me niet verwonderen mochten we daar deze zomer ook een mooi bedrag voor krijgen. Al mag hij van mij gerust gewoon nog een paar jaar bij ons spelen.
ALs je 15 keer scoort in de Nederlandse compitite moet er toch iets inzitten of zie ik dat verkeerd , was altijd in de 16 te bespeuren toen hij speelde
De grote mond is natuurlijk een eigenschap van een Hollander he ;)
AMuzu is inderdaad beter geworden maar is geen basisspeler imo , ik had het over de basisspelers .

Dat zie je volgens mij verkeerd. Veel goals maken in de Eredivisie is geen garantie op succes in België.

Zie maar naar Vleminckx of nog een veel recenter geval: Dessers.

ALs je 15 keer scoort in de Nederlandse compitite moet er toch iets inzitten of zie ik dat verkeerd , was altijd in de 16 te bespeuren toen hij speelde
De grote mond is natuurlijk een eigenschap van een Hollander he ;)
AMuzu is inderdaad beter geworden maar is geen basisspeler imo , ik had het over de basisspelers .
Die 15 goals kwamen er ook vooral omdat Lammers naast hem stond. Dat was een speler die die ploeg beter deed spelen. In de eredivisie ook veel meer ruimte dan bij ons. Waardoor een trage handelingssnelheid een te groot mankement is in de Jupiler league. Een uitleenbeurt aan een eredivisie club zou mss nog de beste oplossing zijn.

Heeft een goed positiespel voor de goal, en een ok schot. Maar in het voetbal dat Kompany wil spelen is er meer nodig, zoals veel druk zetten en lopen. Nog iets waar Vlap niet in uitblinkt.

Dat zie je volgens mij verkeerd. Veel goals maken in de Eredivisie is geen garantie op succes in België.

Zie maar naar Vleminckx of nog een veel recenter geval: Dessers.
Vlemme was goed gestart bij Club. Maar toen Dirar wegviel kreeg die geen aanvoer meer. Beetje zoals Dost nu ook de ballen niet krijgt waarmee hij gevaarlijk zou zijn.

Goh ja, bij Brugge heb ik 't gevoel dat er spelers zijn die top zijn in België, maar pakweg grijze middenmoot spelen in buitenland à la Hertha Berlijn of een Burnley en van daaruit niet kunnen doorgroeeeien. Een Vanaken, Vormer, Mignolet + random scorende spits die à la Wesley en ge speelt voor de Europese plaatsen. Bij Anderlecht voelt ge de potentie als bij de Rode Duivels in 2012, een El Hadj voelt de bal aan als de grootste casanova een vrouw, die Oekraïner met die lastige naam heeft overzicht, en Verschaeren... Oké, op bepaalde posities moeten statistieken gelden, maar Dembele en Iniesta hadden ook niet de allerbeste statistieken en toch zeer goede tot wereldspelers he.

Stel die match dan begod 30 min uit... dit gaat weer een klucht worden, ziet ge van ver komen.
"Maar wat viel nu gisteren te horen in ProLeague-middens? Het busje was woensdagmiddag aanvankelijk naar GenT gereden in plaats van naar GenK. Pas in de buurt van de Ghelamco Arena, en toen de chauffeur nog eens naar zijn papieren keek, viel de euro in het busje. En werd rechtsomkeer gemaakt richting Limburg."

Next level JPLing.

Goh ja, bij Brugge heb ik 't gevoel dat er spelers zijn die top zijn in België, maar pakweg grijze middenmoot spelen in buitenland à la Hertha Berlijn of een Burnley en van daaruit niet kunnen doorgroeeeien. Een Vanaken, Vormer, Mignolet + random scorende spits die à la Wesley en ge speelt voor de Europese plaatsen. Bij Anderlecht voelt ge de potentie als bij de Rode Duivels in 2012, een El Hadj voelt de bal aan als de grootste casanova een vrouw, die Oekraïner met die lastige naam heeft overzicht, en Verschaeren... Oké, op bepaalde posities moeten statistieken gelden, maar Dembele en Iniesta hadden ook niet de allerbeste statistieken en toch zeer goede tot wereldspelers he.
In't begin dat El Hadj speelde dacht , ok heel technische speler maar wat gaat da venteke doen tussen al die beren :) Hij verloor het overzicht en soms is de bal , maar wat die jongen nu laat zien , chapeau ! Voor mij een van favoriete spelers op dit moment.
Yari heeft natuurlijk in de lappenmand gezeten +corona , dat wil ik nog door de vingers zien
Murillio vink ook nen topper .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan