Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel vertrouwen geeft dit voetbal toch niet.. Jongens toch, wordt eens wakker! Besef dat ge op 2 matchen van de titel staat! Ik wil echt niet wachten tot de laatste match ofzo..
 
Als ze dit niveau blijven doortrekken, zie ik Genk op de laatste speeldag het nog meepikken in Brugge. Wat een wereld van verschil met de wedstrijd van gisteren qua niveau.
 
Ik snap het gewoon echt niet meer, willen die dan geen CL spelen. We proberen gewoon niets of onmogelijke dingen. Frustrerend om dit match te zien en er wordt gewoon niets aan gedaan... Echt overbetaalde losers.
 
Ik snap het gewoon echt niet meer, willen die dan geen CL spelen. We proberen gewoon niets of onmogelijke dingen. Frustrerend om dit match te zien en er wordt gewoon niets aan gedaan... Echt overbetaalde losers.

Ik denk niet dat het een kwestie is van 'niet willen'. Het lukt gewoon niet op dit moment =/
 
Seg Clement, ge moogt eens wisselen ze... Lang geen hol waard vandaag. Ge hebt 5 wissels ffs.

Sobol vandaag wel beste man op het veld zowaar, speelt een erg goede match. Mechele en Kossounou ook sterk. Aanvallend om van te huilen wel.
 
Ik denk niet dat het een kwestie is van 'niet willen'. Het lukt gewoon niet op dit moment =/
Dit dus. Vormpeil draait ge niet zomaar om, en zeker niet als het om zowat al uw belangrijke spelers op hetzelfde moment gaat.

Of misschien hebben een paar mensen gewoon een tijdje boven hun niveau geacteerd, dat kan ook.
 
Clement begint richting niveau van Leekens te gaan. Hoezo niet lukken, we proberen niet eens een alternatief. Dit is toch echt eerste klasse onwaardig, dat die hiervoor zo extreem betaald worden is gewoon waanzin.
 
Clement begint richting niveau van Leekens te gaan. Hoezo niet lukken, we proberen niet eens een alternatief. Dit is toch echt eerste klasse onwaardig, dat die hiervoor zo extreem betaald worden is gewoon waanzin.
Was die ni coach vant jaar ?
 
Allé vooruit, 't is gepasseerd.


Wast voor de rest een beetje nen plezante donderdag voor iedereen?
 
Sobol man van de match. Laat die nu gewoon staan. Maar dat Clement aanvallend niets heeft proberen wijzigen dat snap ik niet. Aanvallend zaten de aanvallers van Antwerp in de zak van Club's verdedigers en vice versa. Dat Antwerp niet de spelers heeft voor iets anders te proberen dat begrijp ik nog, maar Club? Vanaken krijgt 10 minuten en Vd Brempt krijgt 5 minuten en dat was het dat. Echt waar Clement, bol het gwn af.
 
Lang is toch ook een triestig figuur. Zit vooraf de calimero uit te hangen dat Antwerp een schopploeg is en doet zelf de hele match niks anders.

Soit, terechte 0-0. Gezien het aantal spelers dat wij missen geen slechte uitslag voor ons. Ben over het algemeen eigenlijk wel tevreden met ons spelniveau deze play-offs, enkel jammer dat het in punten zo karig blijft.
 
Mijn gezicht voor het merendeel van deze match
IquCZSI.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan