Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?


  • Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja jongens, zowel Anderlecht als Genk waren er op het einde nog heel dicht bij. Wat een goal zou dat geweest zijn van Arteaga :scream:
 
Goed resultaat voor ons maar toch te weinig kansen om een leuke match te zijn. Zijn niet de enige met dat probleem dus.
 
Vandaag weer gezien wat voor een loser JVDB is.

Voor de wedstrijd grootspraak met z'n titelambities en dan als je ziet dat het niet loopt beginnen mekkeren tot en met. Heel Genk stond trouwens om de haverklap bij de scheids.

Bedankt liefste aartsrivaal.
 
Vandaag weer gezien wat voor een loser JVDB is.

Voor de wedstrijd grootspraak met z'n titelambities en dan als je ziet dat het niet loopt beginnen mekkeren tot en met. Heel Genk stond trouwens om de haverklap bij de scheids.

Bedankt liefste aartsrivaal.
ow ow ow ik ken nog een ploeg die om de haverklap bij de scheids zit ze , niet allen Genk ;)
 
Mede dankzij Trebel zijn ze nog in PO-I geraakt en dan stelt Kompany hem weer niet op.
En je ziet dat ze zonder hem toch een niveautje minder spelen, dus ik snap het ook niet goed.
Bizarre opmerking na de wedstrijd die Cullen vandaag speelt.

Gewoon van de ploeg ook een goeie match vandaag, terwijl het de voorbije matchen helemaal niet zoveel beter liep met Trebel op het plein.

Mocht van mij gerust invallen, maar Cullen echt sterk vandaag. Hem laten staan was zeker te verantwoorden.

Sambi en El Hadj waren ook weer een genot om naar te kijken. En ook een goeie Ashimeru de eerste helft. Die aankoopoptie mag zeker geactiveerd worden!

Ook een goeie beurt van Sardella. Laat die maar staan ipv Cobbaut.
 
Laatst bewerkt:
tenor.gif



Hmm, dat level van supporteren heb ik nog niet bereikt, Kenneke.



;)
 
Ben eens curieus. Vanaken alvast ni in de basis.
Hopelijk geen boksmatch met 200 kaarten.
 
Ik ben er 100% zeker van dat Club Brugge aan het langste eind gaat trekken met een oververdiende 1-3 zege.

Bij deze:

Alvast bedankt voor de hattrick, Noa.
 
Groot deel gemist, maar precies niet veel beter dan vorige matchen? Zonder Vanaken is goed maar Balanta in de plaats lijkt me toch ook geen goede zet om aanvallen op gang te zetten.
Edit: nog altijd zelfde zielloze boel dus.
 
Loopt weer voor geen meter, wissel dan eens ofzo. Gewoon 0,0 tempo, kunnen weer geen deftige kans bij elkaar voetballen, voorzetten kunnen we ook niet... DOE DAN TOCH EENS IETS TAMZAKKEN.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan