Jupiler Pro League 2020-2021

Voor welke ploeg supporter jij?

• Totaal aantal stemmers
    226
Status
Niet open voor verdere reacties.
MPH zou zich tenminste wat kwaad maken ipv dat gepamper. Clement is niet zonder schuld maar ik heb het toch heel lastig om deze prestatie van de spelers te accepteren. Het lukt meer, het is op, allemaal van die flauwe uitvluchten alsof we er compassie mee moeten hebben, verwende pubers, daar moeten en mogen we echt geen medelijden mee hebben hoor.

Blij dat ik deze match op het werk heb gezien. Thuis had dit aangevoeld als 90 minuten die ik beter had kunnen besteden 😂

Beste ploeg van de PO is voor mij persoonlijk wel Anderlecht. Gisteren was ik echt sterk verrast van Anderlecht, dacht dat Genk de beste ploeg was, maar puur kwalitatief heeft Anderlecht veel potentieel. Ik zie ze volgend seizoen meedoen voor de titel, zoals Anderlecht het beaamt.

Vond het eigenlijk twee zwakke matchen vandaag en gisteren. Bij Brugge loopt het voor geen meter, Antwerp was zelfs nog zwakker vandaag.
Maar gisteren was het als neutrale kijker toch ook gene vette vond ik.

Bij Club is er eigenlijk gewoon niemand in vorm. Mata doet zijn flank niet meer, CDK en Lang geraken hun man niet voorbij, Dost krijgt de voorzetten niet meer, Vanaken en Vormer brengen aanvallend niks bij. Diatta verkopen en niet deftig vervangen is zo'n debiele zet geweest.

Van mij mag het na dit seizoen ook stoppen met Clement. Bedankt voor de titel(s) en alles wat hij voor de club al bewezen heeft maar ben dat gepamper echt beu en ik denk dat het tussen de spelers en hem ook op is. Deze zomer de transfermarkt op, voor zowel spelers als trainer. Ons bank is ook een lachertje.

Laatst bewerkt:
Wie moet Clement vervangen? De zoveelste buitenlander?
Blessin lijkt me de ideale kandidaat. Zowel Clement als Blessin hebben niets meer te winnen door bij dezelfde club te blijven. Misschien is Wouter Vrancken ook wel een optie, maar dan in mindere mate.

Alleen, waar kan Clement aan de slag? Met alle respect, maar weinig Belgische coaches zijn in t buitenland geslaagd, met onlangs Gerets en Preud'homme. Als buitenlandse club met Europese ambitiez, welke competitie zou interesse in hem hebben buiten de Luxemburgse competitie ofzo?

Beste ploeg van de PO is voor mij persoonlijk wel Anderlecht. Gisteren was ik echt sterk verrast van Anderlecht, dacht dat Genk de beste ploeg was, maar puur kwalitatief heeft Anderlecht veel potentieel. Ik zie ze volgend seizoen meedoen voor de titel, zoals Anderlecht het beaamt.
Gaat er vanaf hangen of ze al die spelers die niet van hun zijn kunnen behouden. Moesten die allemaal vertrekken moeten ze opnieuw beginnen. Als ze deze ploeg kunnen samenhouden zouden ze volgend jaar sterker moeten zijn maar ik kan moeilijk geloven dat ze deze ploeg kunnen samen houden.

Gaat er vanaf hangen of ze al die spelers die niet van hun zijn kunnen behouden. Moesten die allemaal vertrekken moeten ze opnieuw beginnen. Als ze deze ploeg kunnen samenhouden zouden ze volgend jaar sterker moeten zijn maar ik kan moeilijk geloven dat ze deze ploeg kunnen samen houden.
Denk dat ze vol voor Nmecha gaan . IK zou allezins Miazgha en Ashimeru proberen te kopen of verder te huren

Denk dat ze vol voor Nmecha gaan . IK zou allezins Miazgha en Ashimeru proberen te kopen of verder te huren
Zullen daar wel vol voor gaan, maar je moet realistisch zijn. Als da enkel voor een definitieve transfer gaat voor Nmecha gaat dat nooit lukken. Dan moeten ze heel hun budget uitgeven aan 1 speler. Da gaat niet gebeuren.

Ik begrijp de insteek, maar wel serieus blijven he Googke. Genk is de enige met een gewonnen match deze playoffs, ze hebben ze er zelfs twee. Ook de enige ploeg met een positief doelsaldo. En ook de ploeg die als laatste begon en nu tweede staat. Anderlecht doet het een beetje beter dan verwacht, maar Genk is de ploeg van deze playoffs (wat dat ook moge betekenen aangezien we nog maar drie matchen gespeeld hebben). Daarmee is ook alles gezegd overigens, al die vier ploegen zijn zo inconsistent als het maar kan.

Laten we ook maar wachten met Anderlechts volgende seizoen te projecteren. Vorig seizoen sloten ze ook af met 1-7en en 6-0en toen er geen druk meer was. Voetbal werkt zo niet, ook al eindigen ze nu op een positieve noot. We zullen wel zien hoe zij maar evenzeer de andere ploegen de zomer doorkomen.

Zullen daar wel vol voor gaan, maar je moet realistisch zijn. Als da enkel voor een definitieve transfer gaat voor Nmecha gaat dat nooit lukken. Dan moeten ze heel hun budget uitgeven aan 1 speler. Da gaat niet gebeuren.
Buiten Sambi en de huurders gaat er niemand weggaan of ze moeten een zot bedrag geven voor Amuzu .
En dan komen de Zuljs en de Vlaps nog terug , die heb ik totaal niet gevolgd btw
De Verbeke zal gene verlof kunnen pakken me dunkt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan