Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Wilmots wereldwijdWas die ni coach vant jaar ?

nu zijde er nog voor betaaldBlij dat ik deze match op het werk heb gezien. Thuis had dit aangevoeld als 90 minuten die ik beter had kunnen besteden![]()

Zoals het Anderlecht betaamt bedoel je.
Vond het eigenlijk twee zwakke matchen dit weekend. Bij Brugge loopt het voor geen meter, Antwerp was zelfs nog zwakker vandaag.

Heb verlof deze week waardoor het alle dagen weekend is, my bad

Blessin lijkt me de ideale kandidaat. Zowel Clement als Blessin hebben niets meer te winnen door bij dezelfde club te blijven. Misschien is Wouter Vrancken ook wel een optie, maar dan in mindere mate.Wie moet Clement vervangen? De zoveelste buitenlander?
Gaat er vanaf hangen of ze al die spelers die niet van hun zijn kunnen behouden. Moesten die allemaal vertrekken moeten ze opnieuw beginnen. Als ze deze ploeg kunnen samenhouden zouden ze volgend jaar sterker moeten zijn maar ik kan moeilijk geloven dat ze deze ploeg kunnen samen houden.Beste ploeg van de PO is voor mij persoonlijk wel Anderlecht. Gisteren was ik echt sterk verrast van Anderlecht, dacht dat Genk de beste ploeg was, maar puur kwalitatief heeft Anderlecht veel potentieel. Ik zie ze volgend seizoen meedoen voor de titel, zoals Anderlecht het beaamt.
Denk dat ze vol voor Nmecha gaan . IK zou allezins Miazgha en Ashimeru proberen te kopen of verder te hurenGaat er vanaf hangen of ze al die spelers die niet van hun zijn kunnen behouden. Moesten die allemaal vertrekken moeten ze opnieuw beginnen. Als ze deze ploeg kunnen samenhouden zouden ze volgend jaar sterker moeten zijn maar ik kan moeilijk geloven dat ze deze ploeg kunnen samen houden.
Zullen daar wel vol voor gaan, maar je moet realistisch zijn. Als da enkel voor een definitieve transfer gaat voor Nmecha gaat dat nooit lukken. Dan moeten ze heel hun budget uitgeven aan 1 speler. Da gaat niet gebeuren.Denk dat ze vol voor Nmecha gaan . IK zou allezins Miazgha en Ashimeru proberen te kopen of verder te huren
Ik begrijp de insteek, maar wel serieus blijven he Googke. Genk is de enige met een gewonnen match deze playoffs, ze hebben ze er zelfs twee. Ook de enige ploeg met een positief doelsaldo. En ook de ploeg die als laatste begon en nu tweede staat. Anderlecht doet het een beetje beter dan verwacht, maar Genk is de ploeg van deze playoffs (wat dat ook moge betekenen aangezien we nog maar drie matchen gespeeld hebben). Daarmee is ook alles gezegd overigens, al die vier ploegen zijn zo inconsistent als het maar kan.Beste ploeg van de PO is voor mij persoonlijk wel Anderlecht. Gisteren was ik echt sterk verrast van Anderlecht, dacht dat Genk de beste ploeg was, maar puur kwalitatief heeft Anderlecht veel potentieel. Ik zie ze volgend seizoen meedoen voor de titel, zoals Anderlecht het beaamt.
Buiten Sambi en de huurders gaat er niemand weggaan of ze moeten een zot bedrag geven voor Amuzu .Zullen daar wel vol voor gaan, maar je moet realistisch zijn. Als da enkel voor een definitieve transfer gaat voor Nmecha gaat dat nooit lukken. Dan moeten ze heel hun budget uitgeven aan 1 speler. Da gaat niet gebeuren.