Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongelooflijk belachelijk. Dan hebben zowel Telenet als Eleven zoveel zenders, zijn ze hier niet eens op voorbereid. Amateurisme ten top.Blijkbaar 2 wedstrijden niet live op Telenet.
KVK - KVM
Zulte - Gent
geen gemis, niks te zien bij ons. Jammer voor de Gent fansBlijkbaar 2 wedstrijden niet live op Telenet.
KVK - KVM
Zulte - Gent
Dirar heeft "last" en dat is al paar matchen zo, geen idee wat er juist mee isWaar zit Denswil eigenlijk, besmet geweest met corona maar zien we niet meer precies. Dirar ook van de aardbol verdwenen ?
En als dat niet lukt de gewone rechtbank zoals Virton. Die hebben ze dit jaar er maar gewoon één gegeven. Ook al hebben ze geen enkele speler...Die hele Licentiecommissie is een grap, al 5 keer dat via het BAS wel een licentie gehaald kan worden. Dat die hun reglementen eens wat waterdichter maken.
Moeskroen haalt gewoon haar licentie wederom in beroep.
Op de telenet kanalen blijkbaar ipv die van eleven raar dat dit een probleem is/was. Maar wat een extreem kl*te uur is dat weeral, als mensen aan het eten zijn.Allez, Telenet gaat nu wel alle wedstrijden uitzenden.
Bizar dat ze dachten dat dit überhaupt een goed idee was.
Ik vind zelf die uren al een heel jaar afschuwelijk. Vroeger was dat veel beter door een paar matchen gelijk op zaterdag 20h te laten spelen.Op de telenet kanalen blijkbaar ipv die van eleven raar dat dit een probleem is/was. Maar wat een extreem kl*te uur is dat weeral, als mensen aan het eten zijn.
Ik vind zelf die uren al een heel jaar afschuwelijk. Vroeger was dat veel beter door een paar matchen gelijk op zaterdag 20h te laten spelen.
Nu zoals op zondag 13.30h.. Maandagavond 20.45h. Trekt werkelijk op niks. Ik vind er weinig meerwaarde aan dat elke match op een ander uur wordt gespeeld. Precies of mensen naar elke match op tv gaan kijken. De meesten kijken toch enkel naar de matchen van hun eigen ploeg.
Tis dat wat ik net zeg. 60.000 kijkers is toch zeer weinig. Weet jij op hoeveel plaatsen ze ondertussen de matchen uitzenden? Zelfs tot in Amerika en Aziatische landenDaar vergis je je dan weer serieus in:
![]()
Exclusief: de kijkcijfers van alle 1A-clubs, Anderlecht troeft Club Brugge af als de populairste op tv
Toch één onderdeel waarin Anderlecht zijn grote rivaal Club dit seizoen kan kloppen. In de tv-kijkcijfers van de competitiewedstrijden in 1A blijkt RSCA nog de populairste club.www.hln.be
Zelfs Beveren heeft gemiddeld per match 60k kijkers.