Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat bij mij toch ook eerder in de "te vermijden"-lijst, daarom dat ik het frappant vond dat je het precies (van jezelf, ga ik maar van uit) wél "moet" doen en "altijd" klinkt als best wel veel 😉
Soms heb je gewoon echt geen zin in dat gehuf en gepuf bovenop u, dan is dat nog een oplossing. Ja, ik weet het, ik klink super enthousiast :)
 
Ik vertrok deze middag met de fiets om wat boeken op de kop te tikken in een boekhandel die vandaag open zou zijn.

Toen ik volledig doorweekt aankwam, was de winkel nog niet geopend en ik had geen goesting meer om te wachten.

Doordat ik mezelf wou overtuigen dat ik mijn zondagmiddag op een toffe en nuttige manier heb besteed, ben ik op de terugweg langs een kruidenier gepasseerd en met een halve kilo mungbonen thuisgekomen.

Ergens is er iets misgelopen vandaag.
 

Voor de mensen die er net als ik nog nooit van gehoord hebben 🤷🏼‍♀️

Met welke meer gekende smaak is die vergelijkbaar, @coldplayke?
 
Ik zou zeggen... groene linzen?
Hmmmzzz.... Linzen nog niet geprobeerd bij de dochter, maar ze is gek op groene groenten dus kunnen we het zeker eens testen!

( ze vroeg vrijdag voor ontbijt erwtjes, zware teleurstelling toen ik zei dat ik er geen meer had... Kwark was gelukkig wel een aanvaardbaar alternatief voor die ene keer... 🙈)
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Hmmmzzz.... Linzen nog niet geprobeerd bij de dochter, maar ze is gek op groene groenten dus kunnen we het zeker eens testen!

( ze vroeg vrijdag voor ontbijt erwtjes, zware teleurstelling toen ik zei dat ik er geen meer had... Kwark was gelukkig wel een aanvaardbaar alternatief voor die ene keer... 🙈)
Mag ik een Mulan gids tot ouderschap aub?
 
Mag ik een Mulan gids tot ouderschap aub?
Freaky parents get Freaky kids? 😜

Veel gezonde opties voorzien waaruit ze zelf mag kiezen. Wil ze mais eten bij spaghetti? Doe maar!
Wil ze olijven als 10-uurtje? Doe maar!
En, rekening houdende met de ass bij jou thuis: eten elkaar niet laten aanraken, pure smaken puur houden.
Dit bord vind ik daar perfect voor!

En ik dwing ook niet om te eten. Proeven= knabbelen en uitspugen en dat is voldoende voor mij. Door wél erop te staan dat ze iets proeft maar haar totaal niet te dwingen om het op te eten, denk ik dat ik al veel heb bereikt. Ook als ze het uitspuugt en roept dat het niet lekker is, krijgt ze een high five van mij voor de poging.
 
Ex-klasgenoot van de unief die gestart is met zon MLM/ergo/..-toestanden. Moest het geen knappe zijn had ik ze er al lang afgegooid.

Een inspirerende post 🤮:

Who scrolls past my Facebook and thinks...
What does this girl actually do?
🧐

I know she posts a lot
😅

And this seems to be her only Job
👩🏻‍💻

She drinks coffees
☕

And is banging on about ‘the magic skincare ’
✨

She talks about Global Leaders a lot and even is going to put it on her car?
🚘
🤷🏻‍♀️

Well..
If you want to know exactly what it is I do and how you could make posting on social media your full time job too
📲
or even earn a few extra
💸
💸
each week or each month... I have a 13 minute video that explains what we do!
Just sit back and watch whilst we explain it all!
😊

No obligation to join
🚫

Just all the info you need
😘

DM me to watch it
🙏🏻
🔥
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan