Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Je kent het wel. De Tour is wat later. Je praat wat met de aanwezigen. Je houdt het niet voor mogelijk.

De flash in de lucht vannacht dat was fake. Want zo hoog in de lucht is er geen zuurstof. Dus er kan niets opbranden.

Nog erger: de VS zijn nooit op de maan geweest. Dat was allemaal fake.

Nog erger. We dwz de wereld zijn niet op Mars. Ah neen? We hebben 2 robots op Mars rondrijden nu. Neen, dat kan niet, dat is allemaal fake.

Nog erger: je kan geen raketten lanceren die buiten de dampkring van de aarde gaan. Want in de ruimte is er niets. Je kan je buur daar zelfs geen geluid horen. Er is imners niets. Zeg ik dat de wetten van Newton overal gelden. In gans het heelal.

Toen moest ik gaan lopen want ik had slaag gekregen. Onwezenlijk? Neen reality in 2026.
Naar een wappiemeeting geweest :unsure:?

Je kent het wel. De Tour is wat later. Je praat wat met de aanwezigen. Je houdt het niet voor mogelijk.

De flash in de lucht vannacht dat was fake. Want zo hoog in de lucht is er geen zuurstof. Dus er kan niets opbranden.

Nog erger: de VS zijn nooit op de maan geweest. Dat was allemaal fake.

Nog erger. We dwz de wereld zijn niet op Mars. Ah neen? We hebben 2 robots op Mars rondrijden nu. Neen, dat kan niet, dat is allemaal fake.

Nog erger: je kan geen raketten lanceren die buiten de dampkring van de aarde gaan. Want in de ruimte is er niets. Je kan je buur daar zelfs geen geluid horen. Er is imners niets. Zeg ik dat de wetten van Newton overal gelden. In gans het heelal.

Toen moest ik gaan lopen want ik had slaag gekregen. Onwezenlijk? Neen reality in 2026.
Natuurlijk is dat allemaal fake, de aarde is plat en we zitten onder een koepel waar die raketten nooit door kunnen, dat weet iedereen nu toch al stilaan hoop ik?

Sleeper agents inhuren om ict-infra te hacken of zelfs met een drone rondjes te gaan vliegen aan de luchthaven of brand te stichten tot daar toe.
Maar terroristen vinden die wanneer gevangen (idealiter) de rest van hun leven in de gevangenis zullen doorbrengen is héél wat anders natuurlijk.
Zelfmoordterroristen vinden ze toch ook? Familie wordt dik betaald eens ze weg zijn, anders zou niemand het doen.

Het is hier middernacht, 8u verschil met België. We zitten hier op een terras met livemuziek. Maar dan zie je zo'n kindje van misschien 5 jaar langskomen om te bedelen, dan breekt toch je hart hoor.

nu weer in parijs, moslim steekt 3 vrouwen neer, waarvan 1 nota bene zwanger.

gelukkig slechts gewond en dader overmeeesterd door toevallige agent.

Media: steekincident, motief onduidelijk

clowns

Dader: moslim
Motief: Islam, haat tegen het westen.

zo moeilijk is het niet hoor. je moet het wel willen zien natuurlijk
Ze zijn er uit; hij was psychisch niet inorde.
Zo mensen… een koord. Dat is nog herbruikbaar en dus goedkoop

Laatst bewerkt:
Ze zijn er uit; hij was psychisch niet inorde.
Zo mensen… een koord. Dat is nog herbruikbaar en dus goedkoop

Als je op straat random mensen neersteekt of bewust met een auto op een event inrijdt ben je volgens mij sowieso psychisch niet in orde..

Maar dat is toch geen motief. Dat is een vaststelling

Als je op straat random mensen neersteekt of bewust met een auto op een event inrijdt ben je volgens mij sowieso psychisch niet in orde..

Blijkbaar is dat tegenwoordig het moderne woord om toch maar iets te kunnen verklaren.
Zeg gewoon dat die gasten ons haten als de pest.

Komaan, je weet wel beter dan dit zo op een hoop te smijten.
Er is wel degelijk een verschil met iemand die zich aansluit bij een extreme organisatie en/of een aanslag plant, dan iemand die psychisch verward is en ineens mensen gaat beginnen neersteken, ook al roepen ze misschien hetzelfde bij het begaan van hun daden. Ja, ze mankeren beide iets in hun bovenkamer, maar het is toch wel van een ander niveau.
Allez, ik vind heel wat huidige regeringsleiders ook pretty loco in hoe ze hun of andere volken behandelen, maar dat is toch ook van een andere orde dan dat het psychiatrische patiënten zijn. (ook al zouden ze van mij toch in een dwangbuis in een isoleercel geplaatst mogen worden)

Wat een nacht. Om iets voor middernacht toegekomen op de luchthaven van Charleroi om mijn zoon af te halen. Sta net geparkeerd op de expressparking als ik bericht krijg dat de vlucht uitgeweken is naar Luik. Nog es op en af naar ginder. Om half 3 lagen we pas in ons bed. En nu er weer uit want heb een afspraak om 8:30... In Luik :unsure:

Wat een nacht. Om iets voor middernacht toegekomen op de luchthaven van Charleroi om mijn zoon af te halen. Sta net geparkeerd op de expressparking als ik bericht krijg dat de vlucht uitgeweken is naar Luik. Nog es op en af naar ginder. Om half 3 lagen we pas in ons bed. En nu er weer uit want heb een afspraak om 8:30... In Luik :unsure:
Het is een nacht.die je normaal alleen in films ziet.

Terug
Bovenaan