pardal
Well-known member
Ze wilt misschien dat ge de proevertjes meepakt.Schat, wat wil je eten vandaag?
"Kweenie, kijk maar wat ze hebben"
Ik ga naar de supermarkt, nie naar de voedselbank hè..![]()
Soms zijn er genoeg om uw hongerke te stillen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze wilt misschien dat ge de proevertjes meepakt.Schat, wat wil je eten vandaag?
Frieten van't frituur. Da wilt ze.Schat, wat wil je eten vandaag?
Volgens mij is dat ook eigen aan een witte camionette. Vanaf je dat stuur aanraakt groeit er een marcelletje uit je vel en een halve liter uit het dashboard.Deze avond op terugweg paar werkcamionetten rare toeren zien uithalen in het verkeer. Kon de hele tijd niet anders denken dan, die hebben halve liters bier gewinkeld![]()
Ik ben nu niet voor algemenen maar.Volgens mij is dat ook eigen aan een witte camionette. Vanaf je dat stuur aanraakt groeit er een marcelletje uit je vel en een halve liter uit het dashboard.
Vanochtend hier ook. 'Wat wil je van de bakker schat?'Schat, wat wil je eten vandaag?
Niet ver van mn deur staat een glasbol met parking ernaast. Elke dag staat daar wel één of andere pipo midden de straat geparkeerd, en veelal in tegengestelde richting. Fietsers en wagens geblokkeerd. Er is letterlijk parking er net naast. Mijne claxon doet overuren als ik daar passeer en er staat daar weer ene midden het spel.Randdebielen die zich gewoon parkeren voor je inrit omdat ze te mottig zijn om 20m verder te moeten stappen.
En dan nog van hunne tak maken als je verhaal gaat halen.
Voos volk
Ik woon naast een station met grote gratis parking, maar die is aan de andere kant van de sporen en aan onze kant is zo'n buurtwinkel die ook een postNL-punt is.Randdebielen die zich gewoon parkeren voor je inrit omdat ze te mottig zijn om 20m verder te moeten stappen.
En dan nog van hunne tak maken als je verhaal gaat halen.
Voos volk
Dagelijkse kost bij ons kantoor. Daar staat 1 DC snellader van 300 kW met 2 aansluitingen. Heel vaak staan daar 2 dezelfde auto's van 8u tot na 16u, non stop. Om zot van te wordenDebielen die een DC charger al 4u in beslag nemen.
Wow een station let gratis parking, dat is ook iets wat je niet veel meer tegen komt.Ik woon naast een station met grote gratis parking, maar die is aan de andere kant van de sporen en aan onze kant is zo'n buurtwinkel die ook een postNL-punt is.
De hoeveelheid mensen die denken eens "eventjes" mijn oprit te blokkeren, of beter, de hele dag te blijven staan terwijl ze maar de helft blokkeren is groot.
Debielen die een DC charger al 4u in beslag nemen.
Eigenlijk ist gewoon de infrastructuur hier in belgie dat zo slecht is uitgetekend he. Een fastcharger moet eigenlijk enkel op de autosnelweg aanwezig zijn. Zelfs de 11kwh palen die in de steden zijn, zijn gewoon veel te snel. Verlaag die capaciteit en vergroot het aantal parkeerplaatsen waar ge kunt opladen. Ik ga om 22u savonds niet meer mijn auto verplaatsen hoor lol.Dagelijkse kost bij ons kantoor. Daar staat 1 DC snellader van 300 kW met 2 aansluitingen. Heel vaak staan daar 2 dezelfde auto's van 8u tot na 16u, non stop. Om zot van te worden
Ik weet ploegen van klanten die om 5 uur s'morgens een bak bier in de camionet gooien (doka dus 5 man) en tegen dat men in nazareth is moet men al eens stoppen voor de 'bevoorrading", men komt van de streek van roeselare. Halucinant hoe er altijd nog gewoon gezopen wordt op het werk.Misschien moet er gestopt worden (jij niet alleen) om een uitleg te zoeken en gewoon aanvaarden dat er veel (en vaak bouwvakkers) zijn die voor hun werk al serieus in de drank zitten. Er zijn er die zelfs een volledige sixpack naar binnen werken voor ze aan hun dag beginnen.
Dus ik acht die kans veel realistischer dan dat ze de nacht gedaan hebben en dan in de auto een halve liter binnen gieten voor ze naar huis gaan.
Wat trouwens bijna nog onverantwoorder zou zijn, om na een hele nacht wakker te zijn dan een halve liter uit te drinken en nog achter het stuur te kruipen.
Maar drinken ze alle 5 van die bak bier?Ik weet ploegen van klanten die om 5 uur s'morgens een bak bier in de camionet gooien (doka dus 5 man) en tegen dat men in nazareth is moet men al eens stoppen voor de 'bevoorrading", men komt van de streek van roeselare. Halucinant hoe er altijd nog gewoon gezopen wordt op het werk.

Ik hoop van niet.Maar drinken ze alle 5 van die bak bier?![]()
Gratis parking aan het treinstation in Heist Op Den Berg (honderden parkeerplaatsen) --> 4 laders. Dezelfde wagens staan daar héél de dag lang.Dagelijkse kost bij ons kantoor. Daar staat 1 DC snellader van 300 kW met 2 aansluitingen. Heel vaak staan daar 2 dezelfde auto's van 8u tot na 16u, non stop. Om zot van te worden