Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En hoe lang op voorhand moet je reserveren bij die zaken?
Vorige week nog gehad in Duitsland.Dat hoeft toch geen reden te zijn om boertig om te gaan met wat feitelijk uw "klanten" zijn? Een fenomeen dat trouwens wel vaker voorkomt bij douane-personeel, paspoortcontroles en dergelijke. Alsof we met z'n allen zijn gaan accepteren dat het daar normaal is om afgeblaft te worden.
.
geen idee waarom net die oudere pagina tevoorschijn kwam als ik de thread open deed 

En deze procedure dan elke paar dagen herhalen als het probleem zich opnieuw voordoet, neem ik aan? Gemakkelijk, toch.Vorige week een nieuwe soundbar met draadloze woofer en achterspeakers gekregen van de vrouw.
Heeft gewerkt tot gisteren, dan niets meer.
Stand-by lampje werkt nog wel, maar dat is het enige: geen geluid, niks reactie op afstandsbediening of fysieke knoppen.
Retour aanmelden bij online shop xxx.com.
=> de producent/verkoper zal dit met u afhandelen
Vandaag mail van die verkoper:
=> retour of refund is niet van toepassing. Dit is een gekend probleem bij dit type.
Oplossing copy/paste:
Als de led-indicator wel oplicht, maar alleen "-" of "----" weergeeft, en het apparaat niet kan worden ingeschakeld, kan dit te wijten zijn aan statische elektriciteit of een opstartfout. Probeer de volgende stappen:
Dit is een werkende methode die door andere gebruikers wordt gedeeld. We hopen dat het probleem hiermee wordt opgelost:
1. Haal de soundbar volledig uit het stopcontact en verwijder alle kabels.
Verwijder alle ingangen (HDMI ARC, optisch, AUX, enz.).
Haal de stekker van de soundbar uit het stopcontact.
2. Haal tegelijkertijd de stekker van de subwoofer uit het stopcontact.
3. Laat beide apparaten minimaal 4 uur volledig uit het stopcontact zijn.
4. Na 4 uur: Sluit slechts één ingangskabel (HDMI ARC/optisch/AUX) opnieuw aan op de soundbar.
5. Sluit het netsnoer van de soundbar opnieuw aan en probeer hem aan te zetten. Zodra u hebt gecontroleerd of de soundbar goed werkt, sluit u het netsnoer van de subwoofer opnieuw aan.
Ik denk het niet![]()
En deze procedure dan elke paar dagen herhalen als het probleem zich opnieuw voordoet, neem ik aan? Gemakkelijk, toch.
Welk werk van soundbar, als ik vragen mag?
Dat zijn de mensen die bleven volhouden dat elke gevaccineerde ging doodvallen hé. Ik denk dat die ondertussen zowat de champagne ontkurken als er eens -confirmation bias much- een semi-beroemd persoon doodvalt.Jezus christus in de groep "wakkere Belgen" na het overlijden van Glenn De Boeck.
4 keer astrazeneca een wonder dat hij het nog zo lang heeft getrokken.
Met dan nen hele nest reacties op van t zelfde "niveau"![]()

Oh mannekes. Kzat hier naar te kijken op mijn werk en ik heb mijn typisch probleem weer voor.Omdat ik niemand van dit pareltje wil onthouden:

"...meestal is het omgekeerd en beslissen de ouders om de stekker uit te trekken."![]()
Behandeling van 18-jarige Marwa, die in coma ligt, wordt voortgezet: UZA bekijkt overplaatsing naar UZ Leuven | VRT NWS Nieuws
De behandeling van de 18-jarige jongedame die in een coma ligt in het UZ Antwerpen wordt voortgezet. Eventueel wordt ze overgeplaatst naar het UZ Leuven. Dat bevestigt de advocaat van de familie. De vrouw ligt sinds vorige maand in een coma na een hersenbloeding en volgens haar familie wilden de...www.vrt.be
Ik snap die ouders niet, meestal is het omgekeerd en beslissen de ouders om de stekker uit te trekken. Als die dokters zulke zaken rustig op tafel leggen, zal het wel zo zijn dat het arme kind klinisch dood is met 0 kans om terug tot leven te komen.
Meestal hoor je de dokters nog een ultimatum met een ‘test’ uit Duitsland (waarbij ze dus jouw kind als proefpersoon gebruiken) wat nog eens extra duizenden euro’s kost… dus als ze zélf al zeggen om te stoppen heeft het weinig zin om dat met een advocaat te regelen.
![]()
“Neem hun rijbewijs definitief af”: wegpiraten blokkeren Nederlandse snelweg om te racen, politie staat voorlopig machteloos
Een video van drie wegpiraten die een snelweg blokkeren, leidt in Nederland tot verontwaardigde reacties. De politie gruwelt van de beelden, maar kan weinig uitrichten.www.hln.be
Ik blijf het zeggen, men komt met te veel weg, en het staat verdikke nog op beeld ook... Wie blijft dit pikken? Ok dit is wel uit NL, maar hier ziet ge ook stoten ze
Een halve euro voor elke keer je hem gezien hebt.Kaartje in de bus van een neef uit Parijs.
Ik zag dat het een internationaal kaartje was via de afzender, weet wel dat ik veel internationale vrienden heb, dus ik dacht: leuk een kerstkaart. van wie in godsnaam.
Tot ik hem opende. Een geboren baby. van een verre neef die ik 1 keer per jaar zie (als hij al op de familiefeest is). Om te storten. pfff
Wat doen jullie in zo'n geval. toch een kleinigheid voor de moeite? pfff
Je hebt dat kaartje toch niet gekregen met de bedoeling om te storten?Kaartje in de bus van een neef uit Parijs.
Ik zag dat het een internationaal kaartje was via de afzender, weet wel dat ik veel internationale vrienden heb, dus ik dacht: leuk een kerstkaart. van wie in godsnaam.
Tot ik hem opende. Een geboren baby. van een verre neef die ik 1 keer per jaar zie (als hij al op de familiefeest is). Om te storten. pfff
Wat doen jullie in zo'n geval. toch een kleinigheid voor de moeite? pfff